Thuisbloemist

Thuisbloemist

Bloemist met een bloemen en planten bezorgservice voor levering door heel Nederland en Belgiƫ. U kunt bij Thuisbloemist kant en klare lange boeketten bestellen die met de hand gebonden zijn. In onze webwinkel vindt U ook een breed assortiment bloemen om zelf prachtige bloemstukken, corsages, tafelstukjes, boeketten of zelfs bruidscreaties mee te maken en kunt U ook indien U dit wenst bloemschikmaterialen bestellen.

Prachtige lange grootbloemige Hollandse Rozen in verschillende natuurlijke kleuren, maar ook geverfd geverfd zoals blauwe Rozen tot aan exclusieve wax Rozen zijn ook verkrijgbaar bij Thuisbloemist. Op alle bloemen geeft Thuisbloemist een versheidsgarantie van 7 dagen, zodat U verzekerd bent van een bos verse bloemen als U die bij Thuisbloemist besteld.

U kunt er ook voor kiezen om een bloemenabonnement af te sluiten tegen een aantrekkelijk tarief bij Thuisbloemist, waarmee U verzekerd bent van een verse bos bloemen of Rozen die iedere week, iedere twee weken of iedere maand bij U bezorgd wordt.

De zekerheden van https://thuisbloemist.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015