Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Trisq

Marten Kuilerweg, 1 1
7916RJ ELIM
Dit is geen bezoekadres
0528522136
KvK 4062012

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Trisq

Gemiddelde beoordeling

8,7

118 beoordelingen

Beoordeling van klanten

86%

7%

7%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 9 10,0
2019
Trisq

J Kluit beoordeelde op 2019-02-17

Trisq

erik willems beoordeelde op 2019-01-21

Trisq

H. Kroes beoordeelde op 2019-01-20

Trisq

R. Bakker beoordeelde op 2019-01-16

Dubbel plissé besteld . Kleur antraciet. In verwachting dubbelzijdig antraciet. Echter bij dubbel plissé is de raamzijde wit en binnenzijde dus antraciet. Achteraf begrijpen wij dat het in de omschrijving staat en het kleurvoorbeeld een wit stukje heeft. Wit is dus de raamzijdekleur. Door ons niet opgemerkt en begrepen bij bestelling. Voor ons een dure les en zware teleurstelling. Retourneren niet mogelijk ivm maatwerkopdracht.

Trisq

Chantal Johnson beoordeelde op 2019-01-14

Trisq

Brigitte beoordeelde op 2018-12-15

We hebben om te proberen eerst 1 x jaloezie 25 mm besteld om met de plakstrip op kunststoframen te bevestigen. Dit beviel uitstekend. Vervolgens nog 9 stuks met diverse afmetingen. Superkwaliteit, correcte afhandeling.

Trisq

Amanda Willemsen beoordeelde op 2018-12-10

Trisq

Maurice Oudhoff beoordeelde op 2018-11-27

Uitstekende kwaliteit en uitvoering voor een zeer nette prijs. Goeie service ook.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Michiel Konstapel beoordeelde op 2018-11-27

We hebben in totaal 3 rolgordijnen besteld. De kleinste plakt tot nu toe goed op het kozijn, maar een van de grotere liet meteen los bij het uitrollen van het gordijn. We zullen hiervoor bevestiging met Tesa-strips gaan proberen, kijken of het dan wel blijft plakken. Het rolgordijn wat nu hangt gaan we een week testen. Als deze ook niet blijft hangen zullen we de rolgordijnen terugsturen of als het met Tesa-strips wel werkt zullen we dit aan jullie doorgeven.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

J.W. Hagen beoordeelde op 2018-10-29

Trisq

Mark Remie beoordeelde op 2018-10-22

Trisq

Luk Slaets beoordeelde op 2018-10-19

Trisq

Marjan Fennebeumer beoordeelde op 2018-10-19

Trisq

Lilian Heijnen beoordeelde op 2018-10-19

Goede service! De handleiding voor bevestiging had iets duidelijker gemogen. Verder heel tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

V.R.A. Wesseling beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijk bestelproces, geleverd volgens verwachting, product voldoet aan verwachting, nette verpakking, duidelijke communicatie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Jan van der wal beoordeelde op 2018-10-14

Na tevreden heid zijn de problemen opgelost. Heel goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Tania Derck beoordeelde op 2018-10-02

Zoals verwacht van een Nederlands bedrijf, perfect! Prachtige customer service, snelle levering en HET WERKT!! Bedankt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Jan van der wal beoordeelde op 2018-09-07

Contact is heel goed geweest en naar alle tevredenheid.
Alleen na een maand lat de plakstrippen los en vielen de plissé gordijnen naar beneden.
De plak strip kon de dubbele plissé gordijnen niet houden.
Mail gestuurd werd niet opgereageerd.
Kwaliteit van product viel dus erg tegen.
En vooral geen reactie op de mail verbaasde mij daar het contact eerst heel goed verliep.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Piety Kuipers beoordeelde op 2018-09-03

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. Goed aangeleverd. Producten naar verwacht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

G.J. Goorman beoordeelde op 2018-09-01


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.