Marten Kuilerweg, 1 1

Mark Remie beoordeelde op 2018-10-22

Luk Slaets beoordeelde op 2018-10-19

Marjan Fennebeumer beoordeelde op 2018-10-19

Lilian Heijnen beoordeelde op 2018-10-19

Goede service! De handleiding voor bevestiging had iets duidelijker gemogen. Verder heel tevreden!

V.R.A. Wesseling beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijk bestelproces, geleverd volgens verwachting, product voldoet aan verwachting, nette verpakking, duidelijke communicatie.

Jan van der wal beoordeelde op 2018-10-14

Na tevreden heid zijn de problemen opgelost. Heel goede service.

Tania Derck beoordeelde op 2018-10-02

Zoals verwacht van een Nederlands bedrijf, perfect! Prachtige customer service, snelle levering en HET WERKT!! Bedankt

Jan van der wal beoordeelde op 2018-09-07

Contact is heel goed geweest en naar alle tevredenheid.
Alleen na een maand lat de plakstrippen los en vielen de plissé gordijnen naar beneden.
De plak strip kon de dubbele plissé gordijnen niet houden.
Mail gestuurd werd niet opgereageerd.
Kwaliteit van product viel dus erg tegen.
En vooral geen reactie op de mail verbaasde mij daar het contact eerst heel goed verliep.

Piety Kuipers beoordeelde op 2018-09-03

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. Goed aangeleverd. Producten naar verwacht.

G.J. Goorman beoordeelde op 2018-09-01

WJ Jorritsma beoordeelde op 2018-08-30

After service is prima, plakstrip viel dr af en zinder problemen nieuwe gekregen.

Albert Landa beoordeelde op 2018-08-17

Prima materiaal, alleen de kunststof schroeven in het ophangmechanisme zijn een zwakte. Als je niet oplet, draai je deze zo dol.

anneriet meijers beoordeelde op 2018-08-17

Bij levering was een bovenlat gebroken en had ik een paar vragen over het geleverde. Mijn email hierover is keurig behandeld en op elk punt opgelost. Ook is er direct gezorgd voor een vervangend nieuw bamboerolgordijn.
Super afgehandeld en ik ben tevreden met mijn bestelling.

Liesbeth Janssen beoordeelde op 2018-08-15

Verkeerde artikel ontvangen

Marij Janssen beoordeelde op 2018-08-14

Bevestiging, factuur, verzendinfo snel via de mail doorgekregen.

Anthony beoordeelde op 2018-08-14

Trage levering verder perfect

Ewoud Timmermans beoordeelde op 2018-08-13

WHM Zijlmans beoordeelde op 2018-08-13

P. van Aerde beoordeelde op 2018-08-13

Goede kwaliteit producten, goede prijs