Marten Kuilerweg, 1 1

J Kluit beoordeelde op 2019-02-17

erik willems beoordeelde op 2019-01-21

H. Kroes beoordeelde op 2019-01-20

R. Bakker beoordeelde op 2019-01-16

Dubbel plissé besteld . Kleur antraciet. In verwachting dubbelzijdig antraciet. Echter bij dubbel plissé is de raamzijde wit en binnenzijde dus antraciet. Achteraf begrijpen wij dat het in de omschrijving staat en het kleurvoorbeeld een wit stukje heeft. Wit is dus de raamzijdekleur. Door ons niet opgemerkt en begrepen bij bestelling. Voor ons een dure les en zware teleurstelling. Retourneren niet mogelijk ivm maatwerkopdracht.

Chantal Johnson beoordeelde op 2019-01-14

Brigitte beoordeelde op 2018-12-15

We hebben om te proberen eerst 1 x jaloezie 25 mm besteld om met de plakstrip op kunststoframen te bevestigen. Dit beviel uitstekend. Vervolgens nog 9 stuks met diverse afmetingen. Superkwaliteit, correcte afhandeling.

Amanda Willemsen beoordeelde op 2018-12-10

Maurice Oudhoff beoordeelde op 2018-11-27

Uitstekende kwaliteit en uitvoering voor een zeer nette prijs. Goeie service ook.

Michiel Konstapel beoordeelde op 2018-11-27

We hebben in totaal 3 rolgordijnen besteld. De kleinste plakt tot nu toe goed op het kozijn, maar een van de grotere liet meteen los bij het uitrollen van het gordijn. We zullen hiervoor bevestiging met Tesa-strips gaan proberen, kijken of het dan wel blijft plakken. Het rolgordijn wat nu hangt gaan we een week testen. Als deze ook niet blijft hangen zullen we de rolgordijnen terugsturen of als het met Tesa-strips wel werkt zullen we dit aan jullie doorgeven.

J.W. Hagen beoordeelde op 2018-10-29

Mark Remie beoordeelde op 2018-10-22

Luk Slaets beoordeelde op 2018-10-19

Marjan Fennebeumer beoordeelde op 2018-10-19

Lilian Heijnen beoordeelde op 2018-10-19

Goede service! De handleiding voor bevestiging had iets duidelijker gemogen. Verder heel tevreden!

V.R.A. Wesseling beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijk bestelproces, geleverd volgens verwachting, product voldoet aan verwachting, nette verpakking, duidelijke communicatie.

Jan van der wal beoordeelde op 2018-10-14

Na tevreden heid zijn de problemen opgelost. Heel goede service.

Tania Derck beoordeelde op 2018-10-02

Zoals verwacht van een Nederlands bedrijf, perfect! Prachtige customer service, snelle levering en HET WERKT!! Bedankt

Jan van der wal beoordeelde op 2018-09-07

Contact is heel goed geweest en naar alle tevredenheid.
Alleen na een maand lat de plakstrippen los en vielen de plissé gordijnen naar beneden.
De plak strip kon de dubbele plissé gordijnen niet houden.
Mail gestuurd werd niet opgereageerd.
Kwaliteit van product viel dus erg tegen.
En vooral geen reactie op de mail verbaasde mij daar het contact eerst heel goed verliep.

Piety Kuipers beoordeelde op 2018-09-03

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. Goed aangeleverd. Producten naar verwacht.

G.J. Goorman beoordeelde op 2018-09-01