Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Trisq

Marten Kuilerweg, 1 1
7916RJ ELIM
Dit is geen bezoekadres
0528522136
KvK 4062012

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Trisq

Gemiddelde beoordeling

8,7

109 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

6%

7%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 9 10,0
2018
Trisq

J.W. Hagen beoordeelde op 2018-10-29

Trisq

Mark Remie beoordeelde op 2018-10-22

Trisq

Luk Slaets beoordeelde op 2018-10-19

Trisq

Marjan Fennebeumer beoordeelde op 2018-10-19

Trisq

Lilian Heijnen beoordeelde op 2018-10-19

Goede service! De handleiding voor bevestiging had iets duidelijker gemogen. Verder heel tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

V.R.A. Wesseling beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijk bestelproces, geleverd volgens verwachting, product voldoet aan verwachting, nette verpakking, duidelijke communicatie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Jan van der wal beoordeelde op 2018-10-14

Na tevreden heid zijn de problemen opgelost. Heel goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Tania Derck beoordeelde op 2018-10-02

Zoals verwacht van een Nederlands bedrijf, perfect! Prachtige customer service, snelle levering en HET WERKT!! Bedankt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Jan van der wal beoordeelde op 2018-09-07

Contact is heel goed geweest en naar alle tevredenheid.
Alleen na een maand lat de plakstrippen los en vielen de plissé gordijnen naar beneden.
De plak strip kon de dubbele plissé gordijnen niet houden.
Mail gestuurd werd niet opgereageerd.
Kwaliteit van product viel dus erg tegen.
En vooral geen reactie op de mail verbaasde mij daar het contact eerst heel goed verliep.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Piety Kuipers beoordeelde op 2018-09-03

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. Goed aangeleverd. Producten naar verwacht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

G.J. Goorman beoordeelde op 2018-09-01

Trisq

WJ Jorritsma beoordeelde op 2018-08-30

After service is prima, plakstrip viel dr af en zinder problemen nieuwe gekregen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Albert Landa beoordeelde op 2018-08-17

Prima materiaal, alleen de kunststof schroeven in het ophangmechanisme zijn een zwakte. Als je niet oplet, draai je deze zo dol.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

anneriet meijers beoordeelde op 2018-08-17

Bij levering was een bovenlat gebroken en had ik een paar vragen over het geleverde. Mijn email hierover is keurig behandeld en op elk punt opgelost. Ook is er direct gezorgd voor een vervangend nieuw bamboerolgordijn.
Super afgehandeld en ik ben tevreden met mijn bestelling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Liesbeth Janssen beoordeelde op 2018-08-15

Verkeerde artikel ontvangen

Trisq

Marij Janssen beoordeelde op 2018-08-14

Bevestiging, factuur, verzendinfo snel via de mail doorgekregen.

Trisq

Anthony beoordeelde op 2018-08-14

Trage levering verder perfect

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Trisq

Ewoud Timmermans beoordeelde op 2018-08-13

Trisq

WHM Zijlmans beoordeelde op 2018-08-13

Trisq

P. van Aerde beoordeelde op 2018-08-13

Goede kwaliteit producten, goede prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.