Marten Kuilerweg, 1 1
7916RJ ELIM
KvK 4062012

8,6

Veldhoven beoordeelde op 2019-08-05

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de aluminium jaloezieen, maatwerk, 25 mm met zijgeleiding. Dit is een van de weinige webshops met een ruime keuze aan montage zonder boren voor kunststof kozijnen, en voor een betaalbare prijs.

Helaas ging er iets mis in de levering van de juiste klemmen bij de jaloezieen, maar het contact met de klantenservice verliep vervolgens wel positief. Direct kregen we nieuwe klemmen toegestuurd, zodat de vertraging minimaal was.

Of te wel, een betrouwbare webshop, ook als het anders loopt dan gepland.

Joke Hogendoorn beoordeelde op 2019-06-29

g.a. van leeuwen beoordeelde op 2019-06-26

Bestelling verliep vlot, aflevering leverde wat vertraging op en werd niet op beloofde dag(zaterdag) afgeleverd.Er is schijnbaar iets fout gegaan in het rayon.
Spullen wel in goede orde op maandag daaropvolgend ontvangen.

Martine beoordeelde op 2019-06-13

Super service, zelfs 2 jaar na aankoopdatum. Via chat zéér vlugge reactie en probleem direct opgelost. Echte aanrader en ben een zéér tevreden klant

Ellen Keenan beoordeelde op 2019-04-13

Geweldig produkt, nog nóóit eerder gezien nl. 'buitengordijn' zonwering! Super verpakt en voor n redelijke prijs perfekte zonwering(buitenkant vh raam) waardoor mijn ramen nog steeds open kunnen!! Heel mooi design krijg vragen en complimenten van mensen die voorbij komen, heel blij mee!! Uiteraard vertel ik dan dat dit produkt(en nog veel meer) te bestellen is bij Trisq.... Ik ben fan!

J Kluit beoordeelde op 2019-02-17

erik willems beoordeelde op 2019-01-21

H. Kroes beoordeelde op 2019-01-20

R. Bakker beoordeelde op 2019-01-16

Dubbel plissé besteld . Kleur antraciet. In verwachting dubbelzijdig antraciet. Echter bij dubbel plissé is de raamzijde wit en binnenzijde dus antraciet. Achteraf begrijpen wij dat het in de omschrijving staat en het kleurvoorbeeld een wit stukje heeft. Wit is dus de raamzijdekleur. Door ons niet opgemerkt en begrepen bij bestelling. Voor ons een dure les en zware teleurstelling. Retourneren niet mogelijk ivm maatwerkopdracht.

Chantal Johnson beoordeelde op 2019-01-14

Brigitte beoordeelde op 2018-12-15

We hebben om te proberen eerst 1 x jaloezie 25 mm besteld om met de plakstrip op kunststoframen te bevestigen. Dit beviel uitstekend. Vervolgens nog 9 stuks met diverse afmetingen. Superkwaliteit, correcte afhandeling.

Amanda Willemsen beoordeelde op 2018-12-10

Maurice Oudhoff beoordeelde op 2018-11-27

Uitstekende kwaliteit en uitvoering voor een zeer nette prijs. Goeie service ook.

Michiel Konstapel beoordeelde op 2018-11-27

We hebben in totaal 3 rolgordijnen besteld. De kleinste plakt tot nu toe goed op het kozijn, maar een van de grotere liet meteen los bij het uitrollen van het gordijn. We zullen hiervoor bevestiging met Tesa-strips gaan proberen, kijken of het dan wel blijft plakken. Het rolgordijn wat nu hangt gaan we een week testen. Als deze ook niet blijft hangen zullen we de rolgordijnen terugsturen of als het met Tesa-strips wel werkt zullen we dit aan jullie doorgeven.

J.W. Hagen beoordeelde op 2018-10-29

Mark Remie beoordeelde op 2018-10-22

Luk Slaets beoordeelde op 2018-10-19

Marjan Fennebeumer beoordeelde op 2018-10-19

Lilian Heijnen beoordeelde op 2018-10-19

Goede service! De handleiding voor bevestiging had iets duidelijker gemogen. Verder heel tevreden!

V.R.A. Wesseling beoordeelde op 2018-10-15

Duidelijk bestelproces, geleverd volgens verwachting, product voldoet aan verwachting, nette verpakking, duidelijke communicatie.