3e Ebbingestraat 46
8261 VR Kampen
038 - 230 2360

Raymond Welgraven beoordeelde op 2018-08-01

Bestelde schilderij voor mijn jarige dochter die in Nederland woont raakte zoek door fout van de vervoerder. Het schilderij belandde waarschijnlijk in Belgie. Door het direct opsturen van een tweede schilderij door de Tuinbeeldenwinkel was dit toch nog op tijd en werd een teleurstelling op de verjaardag van mijn dochter voorkomen. Bedankt Peter en colega's!!!

Nijkamp beoordeelde op 2018-07-31

Het gewenste schilderij was nog mooier dan op de afbeelding.

Ter Burg beoordeelde op 2018-07-13

Snel en vriendelijk geholpen. Ook het schilderij was boven verwachting.