3e Ebbingestraat 46
8261 VR Kampen
038 - 230 2360

John Wijenberg beoordeelde op 2019-06-13

leuk en bijzonder metalen beeld gezien met een levertijd van 3-5 werkdagen
Dat kwam slecht uit door een geplande vakantie maar na een telefoontje kon deze al na 2 dagen bezorgd worden . Prima service en goede prijs. Absoluut een aanrader

Reactie van Tuinbeeldenwinkel.nl:
Dank voor de mooie review!

Menno den Hamer beoordeelde op 2019-04-25

Ik kan tuinbeeldenwinkel iedereen aanraden. Leuke produkten, vlotte levering. Duidelijke communicatie.

Klaas beoordeelde op 2019-02-01

Na een soepel order/betaalproces, met goede communicatie, de verbaasde vogel in goede orde ontvangen!

Dank voor de soepele service en mooi product.

Reactie van Tuinbeeldenwinkel.nl:
Dankje voor de mooie review Klaas!

Harry .v beoordeelde op 2019-01-11

Een prachtig metalen 3D schilderij van een kever cabriolet besteld en opgehaald,het was elders 15 euro goedkoper en Peter vond dat ik het ook voor de goedkopere prijs mee kon nemen. Top.
Het is de moeite waard om de winkel te bekijken, daar hangen en staan hele mooie bronzen beelden.
Prima bedrijf.

Jan de Lange beoordeelde op 2018-08-30

Prachtig figuratief bronzen tuinbeeld besteld met bijpassende sokkel inclusief plaatsingsservice, alles op de afgesproken datum en tijdstip het beeld komen brengen en geplaatst in onze tuin, een professioneel en sympathiek team dat verstand van zaken heeft en niets te veel is, wij zijn SUPER tevreden en komen zeker terug.

Yanniek beoordeelde op 2018-08-22

Ik heb een zonnewijzer besteld voor mijn vader als cadeautje. Goeie kwaliteit en snel geleverd. Hij is er echt ontzettend blij mee! Thanks!

Reactie van Tuinbeeldenwinkel.nl:
Bedankt voor deze mooie review! tot de volgende keer.

Albert Mulder beoordeelde op 2018-08-22

Kwaliteit is top, juiste prijs en uitstekende klantenservice. #waarvoorjegeld

Daniel beoordeelde op 2018-08-22

Staan uitgebreid en vriendelijk te woord. Ben echt blij met mijn tuinschilderij!

Geerts beoordeelde op 2018-08-21

Mooier dan op de foto, snel geleverd.

Raymond Welgraven beoordeelde op 2018-08-01

Bestelde schilderij voor mijn jarige dochter die in Nederland woont raakte zoek door fout van de vervoerder. Het schilderij belandde waarschijnlijk in Belgie. Door het direct opsturen van een tweede schilderij door de Tuinbeeldenwinkel was dit toch nog op tijd en werd een teleurstelling op de verjaardag van mijn dochter voorkomen. Bedankt Peter en colega's!!!

Reactie van Tuinbeeldenwinkel.nl:
Fijn dat we het zo voor u hebben kunnen oplossen! En dank voor deze mooie review!

Nijkamp beoordeelde op 2018-07-31

Het gewenste schilderij was nog mooier dan op de afbeelding.

Ter Burg beoordeelde op 2018-07-13

Snel en vriendelijk geholpen. Ook het schilderij was boven verwachting.