Ceresstraat 15

Lees
waarom

Marco Jansema beoordeelde op 2018-04-17

Fantastische zaak!
Vriendelijke mensen en super service!
Altijd goed geholpen.

Jan van Meelis beoordeelde op 2018-04-16

Keurige snelle levering

Jos De Ruijter beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering, prima kwaliteit

Stefan Sandifort beoordeelde op 2018-04-14

Website werkt goed, communicatie goed, snel geleverd en product helemaal naar wens. Alles goed dus!

Perry Kern beoordeelde op 2018-04-09

Zeer vlot

Christina Bosma beoordeelde op 2018-04-09

Prima servers. En vriendelijk personeel.

Monique beoordeelde op 2018-04-08

Helemaal blij. Mooie bank, snelle levering. Wel even schrikken town bleek dat het iets meer werk was dan we dachten. Nu de bank staat zijn we dat lang weer vergeten.

Caroline beoordeelde op 2018-04-07

Wat een geweldige service en zeer snelle levering! Zeer persoonlijke benadering. Bijzonder voor een webwinkel! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Martin beoordeelde op 2018-04-06

Na de bestelling werd het product de volgende werkdag geleverd. Goede prijzen op de website en prima service.

Jaap Veerman beoordeelde op 2018-03-29

Na bestelling vlot en goed geleverd.

adri van ark beoordeelde op 2018-03-27

Perfecte en snelle levering

hans te beek beoordeelde op 2018-03-20

vlot geleverd

Theo beoordeelde op 2018-03-18

Prima ervaring, snelle levering.
Alleen zou de aflevering ruimer van te voren aangekondigd kunnen worden ipv een half uur.

E.N. Zonneveld beoordeelde op 2018-03-17

Goed en snelle levering.

Leen de Mos beoordeelde op 2018-03-17

Twee dagen na de bestelling het gevraagde ontvangen en in goede staat. Werd ook netjes op de hoogte gehouden waar het bestelde zich opdat moment zich bevond.

Erik Vorselman beoordeelde op 2018-03-11

...

JP beoordeelde op 2018-02-13

Snel en goed geleverd! Top! Persoonlijk bericht ontvangen, hierin hebben ze te kennen gegeven dat cadeau op juiste moment geleverd zou gaan worden, zoals ik in bestelling had verzocht.

D.G. Tjin-A-Koeng beoordeelde op 2018-02-10

Heel tevreden!! Ik bestelde een standaard voor mn hangstoel. Er stond 1 a 2 dagen. Op de eerste dag kreeg ik een telefoontje dat ie onderweg was en met 30min bij ons was! Ik zeg DIIIIIKKKKE DUIM. Wat was ik blij. Top service en erg vriendelijk. Groetjes D

Pascal Reijers beoordeelde op 2018-01-30

Super goed afgeleverd door de bezorger, uitstekend ingepakt,zeer goede comminucatie! Niks op aan te merken! Levering op de gewenste dag!

Bas Fleskens beoordeelde op 2018-01-14

Zeer tevreden over mijn bestelling die ik gedaan heb. Er werd netjes vooraf contact opgenomen om de levertijd af te stemmen, en het werd zelfs met eigen vervoer in Eindhoven bezorgd. Top service wat mij betreft!!!!