Ceresstraat 15

Mystery shopper

Lees
waarom

Danielle Waltmans beoordeelde op 2018-08-21

Hele goede communicatie/status update en snelle service geleverd.

Mieke beoordeelde op 2018-08-20

Snelle, probleemloze levering.

Lee beoordeelde op 2018-08-17

goedkoper dan elders en snel geleverd.

Fam cc Basters beoordeelde op 2018-08-16

Gewoon geweldig

FJH Habets beoordeelde op 2018-08-13

Gewoon doen wat er beloofd wordt.

Tjerk Jongstra beoordeelde op 2018-08-12

Prima allemaal. De volgende dag werd het bestelde al afgeleverd. Telefonisch goed bereikbaar.

Mirjam Kiepe beoordeelde op 2018-08-07

Vriendelijke service

Ria Keijzer-TIMMERMANS beoordeelde op 2018-08-05

Stoelen in april besteld
En betaald
Niet leverbaar duurde wel erg lang
Zou 50 euro korting krijgen !!!
Want Jaap vond het allemaal erg vervelend
Geld toch maar weer terug gevraagd
Dit is wel direct gedaan
Juni maar weer gebeld ja ze waren er weer
Proef stoel besteld deze is gebracht maar helaas in donkere uitvoering
Toen lichte besteld en gevraagd waar mijn korting is was
Ja helaas dat kon niet want het vervoer kost al zo veel
Heel jammer hoor Jaap !!

Rob Boos beoordeelde op 2018-08-03

Super snel geleverd, geweldige prijs en prima telefonische service

Arno Saarloos beoordeelde op 2018-08-02

Op woensdag bestelling geplaatst voor 335 € aan kussens volgende dag zouden ze geleverd worden maar geen kussens gezien.
Contact gezocht op donderdag,maak u maar geen zorgen vrijdag moeten ze binnen zijn.
Vrijdag geen kussen gezien,weer gebeld,toen kwamen we er achter dat ze wel op woensdag verstuurd waren maar dat de fout bij de bezorg dienst (DPD) lag.Contact gezocht met DPD,lagen nog op het depo,toch maar de vraag of ze nog voor het weekend bezorgd kon worden,nee was het antwoord maandag eerste mogelijkheid.Dat was flink balen I.v.m feest.
De fout lag niet bij Reint Middel maar bij DPD.
Reint Middel bood wel zijn excuses aan maar konden op dit kort termijn ook niets meer betekenen.
Op maandag werden de kussens alsnog bezorgd en moet zeggen top kwaliteit kussens.
Tot mijn verbazing werd er 2 dagen erna weer een parket bezorg door Meint Middel met 3 sierkussens en een tafelkleed plus een mooie brief als dank.
Nou dit verdiend een warme douche,groot kompliment voor dit bedrijf,een vette 10.

Jeanet beoordeelde op 2018-07-31

Na een jaar bezig te zijn geweest, ga ik nu toch een recensie plaatsen. Heb vorig jaar een los dak voor een tuinpaviljoen gekocht wat niet deugde ik zou vorig jaar al een nieuw dak krijgen. Helaas is het dak steeds niet op voorraad en er word ook zeer slecht op mijn e-mails gereageerd, nu zit ik al weer 6 weken te wachten op een levertijd van de fabriek......dus al met al heb ik zeer slechte ervaring.

F.H. van Meeteren beoordeelde op 2018-07-29

Er is goed geluisterd naar mijn vragen en zijn de gemaakte afspraken uitstekend nagekomen.

John Triki beoordeelde op 2018-07-29

Je wordt persoonlijk geholpen en denken in oplossingen!

Jan Wiggers beoordeelde op 2018-07-28

Snelle levering, goede communicatie, scherpe prijs

Sjaack Souripet beoordeelde op 2018-07-22

Goed en snel geleverd. Prima communicatie en erg vriendelijk

Matthijssen beoordeelde op 2018-07-22

Eigenlijk 6 sterren. Na een telefoontje (vriendelijk, deskundig, behulpzaam) werd ons de mogelijkheid geboden een aangepaste bestelling te doen. Bestelling werd 3 dagen later keurig bezorgd, met goede meubelen.

Andre Swart beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering. Scherpe prijs.

Jos Kil beoordeelde op 2018-07-17

zeer correcte uitvoering van de bestelling. Binnen 2 dagen geleverd.

M Schenk beoordeelde op 2018-07-16

Levering binnen de afgesproken tijd en werd netjes op de hoogte gehouden. Nette chauffeur bij levering die zeer behulpzaam was en nette afhandeling van een klein probleempje. Kortom zeker aanrader !

Natascha Schapelhouman beoordeelde op 2018-07-15

Super snelle levering!