Ceresstraat 15

Mystery shopper

Lees
waarom

Gerard Birsak beoordeelde op 2019-08-16

Niets aan te merken.Alles is verlopen zoals webwinkel belooft.

Jaap van Bruggen beoordeelde op 2019-08-15

Volgende dag al keurig afgeleverd

Theo van den Boom beoordeelde op 2019-08-10

Dit is een prima winkel om te kopen. Telefonisch goede inlichtingen gegeven. We konden zelfs een proefstoel bestellen en proberen. Thuisbezorgt zonder kosten en zelfs korting. Prima zaak die Reint Middel tuinmeubelshop.

Luuk Hendriksen beoordeelde op 2019-08-10

Snelle service, het pakketje is persoonlijk afgeleverd, geen bezorgkosten.
Helaas was het artikel niet goed, deze werd zonder moeilijkheden terug genomen en het bedrag werd direct terug geboekt.

Michel van zoeren beoordeelde op 2019-08-09

snelle levering , prima service.

Loek Schild beoordeelde op 2019-08-05

De bestelling is precies verlopen volgens afspraak. Het product is geheel intact ontvangen.

Brian Pieper beoordeelde op 2019-08-05

Super snelle levering

Esther Streefkerk beoordeelde op 2019-08-04

Ik had een hangstoel besteld. Echter bleel deze niet leverbaar. Ik vond dat dat erg slecht was aangegeven op de product pagina. Beter dit duidelijk weer te geven. Uiteindelijk bestelling om kunnen zetten naar andere kleur. En bezorging op een door mijzelf uitgekozen moment.

Niki Corveleijn beoordeelde op 2019-08-03

Snelle service en goed product!

Romy Van noort beoordeelde op 2019-08-03

Uitstekend snelle levering en fijn contact.

Gilbert De Beer beoordeelde op 2019-08-02

Juiste mensen alles is vlot en vlug geregeld.

JVE beoordeelde op 2019-07-30

Easy Sun parasol besteld in de kleur beige, echter parasol afgeleverd in de kleur grijs/antraciet.

Na contact met Reint Middel tot een voortreffelijke oplossing gekomen. Ik beveel deze webshop zeker aan, voor mij reden te meer om hier nog eens te bestellen.

Ruben van Veen beoordeelde op 2019-07-22

prima

Reinhilde Van Roy beoordeelde op 2019-07-19

geen opmerkingen alles snel en correct geleverd

Marco Köppe beoordeelde op 2019-07-12

Vielen Dank für die schnelle Lieferung. Die Möbel kamen sehr gut verpackt und ohne Schäden bei uns an. Der Versand nach Deutschland hat nur 3 Tage gedauert.
Fragen zur Materialpflege wurden auch umgehend beantwortet und entsprechend Tipps gegeben. Wir empfehlen den shop gerne weiteršŸ‘

Corry Holmes beoordeelde op 2019-07-12

binnen 1 dag al in huis keurig ik raad dit bedrijf zeker aan

Steve De Beule beoordeelde op 2019-07-09

Matig : pas na 4 weken de goederen aan huis om daarna te zien dat er korting op de bestelde goederen worden gegeven. Geen commerciële tegemoetkoming. Zeer jammer. Wel vriendelijke jongens aan de telefoon.

Marian beoordeelde op 2019-07-08

Keurig geleverd binnen enkele dagen (dit omdat het artikel op het moment van bestelling niet voorradig was).

Sonja Schott beoordeelde op 2019-07-06

gerne wieder

Paul Hakze beoordeelde op 2019-07-05

Het juiste artikel en vrij vlot geleverd .
Ga zo door !