Ceresstraat 15

waarom

fred van iperen beoordeelde op 2018-06-11

snelle levering

Frans Kleyn van Willigen beoordeelde op 2018-06-10

zeer klant vriendelijk. snelle afhandeling

Hans Geerings beoordeelde op 2018-06-10

Snelle levering en alles netjes verpakt

Otter beoordeelde op 2018-06-10

Alles volgens afspraak en snel geleverd

Bert Weersing beoordeelde op 2018-06-09

Absoluut top bedrijf.
We hebben de Queensfield White Faded Grey / 4 Seasons Taste Como 220 tuinset gekocht.
Staat mooi in de tuin.
We raden iedereen aan om hier te kopen.

Hans van Leeuwen beoordeelde op 2018-06-08

Uitstekend contact en doen wat ze beloven

J Bijlsma beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering en prima product zoals omschreven op de site !

Anoniem beoordeelde op 2018-06-07

Na veel bellen en mailen vanuit mijn kant heb ik uiteindelijk mijn bestelling na 4 weken binnen gekregen. (levertijd was 2 a 3 dagen)
De bestelling bleek vanuit de leverancier niet of moeilijk leverbaar.
De communicatie en klant vriendelijkheid vanuit dit tuinmeubelcentrum kan echt beter.

TA VAN GEIT beoordeelde op 2018-06-06

De levering duurde veel langer dan vermeld op de site. Het bedrijf was vanuit België niet telefonisch bereikbaar via het opgegeven nummer. Uiteindelijk heb ik verschillende mails moeten sturen, zowel naar Reint Middel als naar de transportfirma, om enige vaart achter de levering te zetten. In een van de antwoorden werd simpelweg voorgesteld om mijn verkoop te annuleren en het geld terug te storten, alsof ze me wilden afschepen. Ik bestelde op woensdag 30/5/18 en kreeg de goederen bezorgd op 5/6/2018, dat is net geen week, dus verre van de "1-2 werkdagen, bij bestelling tot 30KG" door de verkoper 'beloofd'. Toen het product geleverd was, bleek er tevens lichte schade merkbaar, maar ik had, eerlijk gezegd, geen zin meer om nog tijd te verliezen bij deze verkoper. Deze winkel haalt een hoge keurscore maar ik vrees dat die niet afkomstig is van Belgische klanten.

Linda Boelens beoordeelde op 2018-06-06

Hangstoel besteld. Super snel geleverd en goed verpakt. Heel blij mee

Chanel Kortekaas beoordeelde op 2018-06-05

Binnen 10 minuten na bestelling zijn de kussens verzonden op vrijdagmiddag, zaterdagochtend bezorging. Geweldige service!

johan oerlemans beoordeelde op 2018-06-02

Geweldig service

Dennis van den Berg beoordeelde op 2018-06-01

Levering duurde langer vanwege leveranciers lever producten. Hadden dit wel gemeld op de website. Alleen duurde tich nog iets langer. Had het op prijs gesteld als ze me daarover hadden bericht ipv dat ik zelf moest bellen. Maar levering zelf was wel netjes gedaan.

Jeu Triebels beoordeelde op 2018-06-01

Alles werd precies volgens afspraak afgehandeld. Erg prettig.

Mieke Lammers beoordeelde op 2018-06-01

de bezorging was erg goed en snel. Stoel was keurig verpakt en ziet er erg goed uit. Zit ook heerlijk!!

Emiel Doll beoordeelde op 2018-05-28

Ik had een paracol besteld via Bol.com
Deze kon echter pas op maandag geleverd worden .
Ik heb toen rechtstreeks met de leverancier gebeld en deze beloofde mij dat hij er voor zou zorgen dat ik de paracol het weekend nog zou hebben .
Reint Middel bedankt voor de geweldige service .
Dankzij de paracol heb ik geweldig in mijn tuin kunnen genieten met mijn vriendin zonder dat de buurvrouw mee kijkt uit het boven raam .
Bedankt geweldige service .
Emiel 's-Hertogenbosch

Jerry Bras beoordeelde op 2018-05-27

Super snelle levering en een goed product voor een goede prijs (pallet kussens).

Jan van der wende beoordeelde op 2018-05-27

Goed afgeleverd
Voor afleveren gebeld en netjes. Achter de poort gezet.

Vr gr Jan en Lenie

marco beoordeelde op 2018-05-26

Vrijdag besteld en zaterdag in huis toppie kan niet beter. Ik raad iedereen deze webwinkel aan super verpakt en goed aangekomen, kan niet beter communicatie was zeer goed niks te klagen volgende keer weer

Mathieu beoordeelde op 2018-05-22

De kussens kwamen toe in een slordige verpakking. 2 dozen over elkaar geschoven. Kussens zelf waren welliswaar in perfecte staat en leveringduur was zoals verwacht +- 5dagen.