Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tuinmeubelzaak heeft 705 5 ster reviews 705
Tuinmeubelzaak heeft 156 4 ster reviews 156
Tuinmeubelzaak heeft 29 3 ster reviews 29
Tuinmeubelzaak heeft 18 2 ster reviews 18
Tuinmeubelzaak heeft 24 1 ster reviews 24

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gert-Jan

    Helaas ook erg lang op mijn spullen moeten wachten die uit voorraad leverbaar waren met beloftes op de site dat ze ''de volgende dag'' verzonden worden. Nee, ik ben geen consument die na een dag al gaat zeuren. Maar als je na een week nog niks hoort, via de mail geen contact krijgt, ze de telefoon niet opnemen en ook op de whatsapp niet reageren dan krijg je toch niet zo'n fijn gevoel bij je aanschaf. Uiteindelijk na dreigen van annulering toch contact en toen kon het dezelfde week nog binnen zijn. Al met al niet fijn dat je achter je betaalde spullen aan moet zitten.

  2. Martin Ijpma

    3 weken op moeten wachten

  3. Hoe zou je Tuinmeubelzaak beoordelen?

  4. Leo van Dongen

    Zeer goede kwaliteit, goede prijs, zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

  5. Ingeborg

    De communicatie voorafgaand aan de levering was niet zo soepel. Ik moest er zelf achteraan en kreeg verschillende mails met andere leveringsdata. Uiteindelijk kwamen de spullen wel netje binnen. De bezorger was de liefste man ooit, die goed hielp om de iets te grote dozen toch de tuin in te tillen. De spullen zelf waren goed verpakt. De tuinset is helemaal top. (De helft goedkoper dan in het tuincentrum!) We zijn er erg blij mee.

  6. Karla

    Uitstekende service! Niks is teveel: ik had diverse vragen die allemaal vriendelijk en snel werden beantwoord. Levering was snel, de chauffeur erg vriendelijk en een ontbrekende onderhoudsset werd zonder problemen nageleverd. Echt top! Betrouwbaar en klantgericht!

  7. Rainer Van den Broek

    Von Bestellung bis zur Lieferung alles sehr gut.