mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Florisdn beoordeelde op 2018-04-16

* Goed meegedacht met keuze product.
* Snelle levering. Alles werd bij mij thuis in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal meegenomen, erg prettig.
* Zeer klantvriendelijke medewerkers.

S beoordeelde op 2018-04-13

Op afroep bezorgd, goede service. Netjes alles uitgepakt.

C.Merland beoordeelde op 2018-04-12

Excellent communication; very quick delivery; nice lounge set: I’m completely satisfied with my order. Would definitely recommend!

Johan beoordeelde op 2018-04-09

Wij hadden de bestelde spullen snel in huis, had nog sneller gekund als wij dat gewild hadden. Bij levering bleek dat ik een verkeerd iets besteld had. Zonder problemen werd dat weer meegenomen en binnen twee dagen werd het goede bezorgd. Super service, super snel!

Paula beoordeelde op 2018-04-07

Geweldig! Onze nieuwe stoelen dezelfde dag nog in huis. Wat ik ook fijn vond was dat de chauffeur de stoelen uitpakte en de dozen weer meenam; erg netjes! Aardige mensen.

D. beoordeelde op 2018-04-07

'S middags gebeld voor nadere informatie over de tuinstoel en of de tuinstoelen op voorraad waren. Duidelijke antwoorden en snelle levering: 's avonds al in huis.
We konden vandaag meteen genieten van onze tuinstoelen!

Bas beoordeelde op 2018-03-31

Vanmorgen 11.00 uur, de zaterdag voor Pasen, een schitterende aanbieding op site gezien en vervolgens zeer prettig telefonisch contact gehad. Nu 15.45 staat de set volledig in elkaar gezet inclusief parasol bij ons op het terras. Werkelijk waar perfect allemaal en groot compliment voor allemaal! Zware aanrader dus!

Frank van den Berge beoordeelde op 2018-03-27

De afgelopen periode 2x in de winkel geweest om een juiste keuze te maken. De manier hoe Frans en zijn medewerkers service verlenen is top en helaas niet meer van deze tijd, TOP! Uiteindelijk een hele goede keuze kunnen maken waarbij de levering en plaatsing van de tuinmeubelen volgens afspraak verliep. Van mij krijgt dit bedrijf een dikke 10.

Carla Oosterbaan beoordeelde op 2018-03-26

Zeer correct telefonisch te woord gestaan. Zeer nette (concurrerende) prijs voor 4SO Bellini Bistroset en Bellini bankje. Donderdag besteld, zaterdagmorgen in huis, ofwel in de tuin. Gebracht door zeer vriendelijke bezorgers. Ben er super blij mee en mocht o.b.v. factuur betalen na aflevering. Volgende keer: weer Latour uit Lith.

Ginette beoordeelde op 2018-03-18

Snelle bezorging, laat in de avond.
Tafel werd direct in elkaar gezet.
Aardige jongeman, makkelijk in contact en vriendelijk.
Prima service!

Jeroen wallraf beoordeelde op 2018-03-08

Alles in orde. Snelle en correcte service.

Kees beoordeelde op 2018-03-06

Jammer dat het bedrijf van de leverancier geen prijzen mag mailen. Maar telefonisch zijn we er goed uitgekomen.
De levering vond de volgende avond al plaats. Toppie !
De vriendelijke jonge man jongleerde echt met toch wel grote stoelen.
De 100m met stoel nog nooit zo snel gezien :)
Al met al prima prijs en prima service.

Maarten beoordeelde op 2018-03-02

Prima service , snelle levering . Gewoon alles prima

Fred beoordeelde op 2018-03-02

Uiterst tevreden. Duidelijke afspraak. Perfecte en vriendelijke bezorging en dan ook nog een goede prijs. Een top-bedrijf!

Elise de Mooij beoordeelde op 2018-01-30

Prima service! Mooi loungeset. Prijs en kwaliteit is in netjes!

Pier Gonggrijp beoordeelde op 2018-01-29

Scherpe prijs, snelle bezorging van een mooie tuinset van Garden Impressions. De aardige en zeer correcte jongeman bood aan om de tafel in elkaar te zetten en nam al het kartonnen en plastic verpakkingsmateriaal én mijn oude tuinset mee. Waar maak je zo'n service nog mee?
Ook werd er snel en adequaat gereageerd op vragen die ik via de website heb gesteld.

Jeanny Hollanders-Driessen beoordeelde op 2017-12-16

Zeer tevreden over Latour-Lith
Super webwinkel.
Jeanny

Jeanny Hollanders-Driessen beoordeelde op 2017-12-16

Stein, (Lb.)
Op 1 dec. jl. maar liefs 8 stuks Bellini, 4 Seasons Outdoor Folding Chairs aangekocht. Op 8 dec. jl. gratis in perfecte staat bezorgt.
Communicatie, Aankoop en Aflevering, geen enkele problemen. De perfecte webwinkel waar men de daad bij het woord voegd. Afspraak is afspraak bij Latour.
Jeanny

Van Langendonck beoordeelde op 2017-11-22

Tuinset online gekocht, perfecte service, bij levering w vastgesteld dat de stoelen niet de juiste waren, terug perfecte service ivm het omwisselen! Nu na 3 maand mijn tuinset buiten te hebben gezet, vliegroest op de stoelen, niet op de tafel, ik contacteer Latour met het probleem, dit valt niet onder de garantie, jammer mevrouw er zit niets anders op dat dit eraf te schuren met het sponsje dat erbij geleverd werd, heb ik gedaan en na nog geen 2 weken is de vliegroest terug, nog erger dan voorheen,die stoelen zijn 4 season outdoor stoelen in rvs, ronduit slechte kwaliteit!!!

Henk beoordeelde op 2017-10-28

Scherpe prijs en super service. Gisterenmiddag in Lith besloten een louncheset te bestellen en de volgende ochtend al geleverd en ook nog in elkaar gezet!!! Kortom, kan niet beter :-).