mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Soetendal beoordeelde op 2018-11-19

Hele goede service en erg fijn geholpen.
Groet,

A. Louwers beoordeelde op 2018-10-16

Vlotte afhandeling, snelle service, correcte bezorging kant en klare aflevering.
Alles uitstekend geregeld.

Fleur beoordeelde op 2018-09-28

Nu twee tuinset bij hen aangeschaft . super 😃hier wordt je erg blij van. Zo snel geleverd.
Mooi ben er erg blij mee deze nazomer.😎

Megan beoordeelde op 2018-09-27

Na 2 keer een bovenblad te hebben ontvangen die kapot was via fonq. Was latour onze redder in nood. Volgende dag kregen we een nieuwe geleverd. Bleek ook helaas kapot te zijn. Hoefde niks te betalen en mochten deze gebruiken tot ze een nieuwe konden leveren! Eindresultaat een mooie vuurtafel die heel is en een enorm tevreden klant!

An Van de brul beoordeelde op 2018-09-17

Zeer tevreden! Hele goede communicatie. Snelle levering. Aanrader!

Robert beoordeelde op 2018-09-16

Zeer tevreden, snel aanbod, scherpe prijs en zeer prettige en nette bezorging.
Ik zal zeker weer een prijsaanvraag doen.

Kusters beoordeelde op 2018-09-15

Super snelle en persoonlijke service. Eigenlijk wat je van ieder bedrijf mag verwachten en eigenlijk nergens meer krijgt.
Denken ook met je mee.

Annelies beoordeelde op 2018-09-15

Snelle bezorging scherpe prijs en mooie tuinset

Van de Water beoordeelde op 2018-09-15

Goed klantcontact, goede prijs en supersnelle ( gratis) bezorging!

van der Velden beoordeelde op 2018-08-30

Informatie ingewonnen en prijs aangevraagd -> snel antwoord hierop , besteld en vervolgens snelle levering!! DE 2 kussens die op nalevering stonden werden ook snel daarna geleverd! Perttige communicatie over alles. Erg teverden over LAtour!!

Michiel Weijers beoordeelde op 2018-08-25

Goede service en snelle levering en een schitterende loungeset.

Janssen beoordeelde op 2018-08-23

Super vriendelijk. Goed en duidelijk over de prijs eens kunnen worden.
Helaas het telefoontje of mailtje vergeten voor te bezorgen. Een geluk dat we thuis waren, en de tuinmeubels toch in ontvangst konden nemen.

Frans beoordeelde op 2018-08-20

Heel erg tevreden , super snelle levering en scherpe prijs . Zwengel van parasol was er niet bij , werd de volgende dag gewoon bezorgd . Super vriendelijk geholpen en ze konen de afspraken perfect na . Dat is tenminste service . Zalfde zaak zeker aanbevelen .

Marleen van Helden beoordeelde op 2018-08-15

Wij zijn erg blij met onze loungeset. Heel tevreden over deze zaak en hun medewerkers. Prima geadviseerd, scherpe prijs. Keurig afgeleverd in de achtertuin en alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Pinnen lukte niet vanwege de slechte verbinding maar we konden gewoon achteraf het geld overmaken. Door een misverstand stond het dienblad niet op de bon en zat er dus niet bij maar dat is meteen de volgende dag per post opgestuurd. Super afgehandeld.

JOhn beoordeelde op 2018-08-14

Pas als je een beroep op service moet doen dan leer je de leverancier kennen. Deze was van Latour uitstekend.Afspraken worden nagekomen en de communicatie was goed. Latour kan ik aanbevelen.

Erik beoordeelde op 2018-08-11

Om 11.00 waren we in de winkel om de loungeset Casablanca van exotan te bekijken .. om 11.30 hadden we de koop gesloten incl. enkele leuke accessoires ter aankleding en bescherming. Als klap op de vuurpijl vertelde de eigenaar dat hij ging verzorgen dat de loungeset dezelfde middag nog in onze tuin zou staan en zo kwam er een belletje om 13.00 dat de bezorging tussen 14.30 en 15.30 zou plaatsvinden. Om 15.15 stond de set uitgepakt, gemonteerd en wel te pronken in onze achtertuin. Compliment voor alles.

Inge beoordeelde op 2018-08-10

Mooie producten. De stoelen worden uit de verpakking gehaald en zijn meteen gebruiksklaar. Grote complimenten voor de logistiek! Levering snel, in overleg en zelfs ‘s avonds mogelijk. Aardige medewerkers.

Boereboom beoordeelde op 2018-08-07

Prima geholpen, snelle levering, ook snelle reactie op mail. Goed bereikbaar.

Ilse beoordeelde op 2018-07-31

Zeer vriendelijke bejegening, scherpe prijzen, snelle levering. Wat wil een mens nog meer. Dit zijn hard werkende mensen met hart voor hun zaak en hun klanten.

Fam Plug beoordeelde op 2018-07-30

Vrijdag besteld,za in huis,prachtige loungeset
Bezorging perfect!!