mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

WALTER EN BRIGITTE beoordeelde op 2019-04-16

Wij zijn heel tevreden met de Del Mar dining set, mooi en klassevol!
Afgeleverd zoals afgesproken en tijdig verwittigd.
Dus... een aanrader!

Flora beoordeelde op 2019-04-16

Prima, snel gemeld dat een onderdeel niet voorradig was. Toch eerder bezorgd, even gebeld van te voren dat de vervoerder in de buurt was. Kortom heel prettig.

Alfred en Martin beoordeelde op 2019-04-13

Bestellen, ging vlekkeloos.
Had gebeld en werd keurig te woord gestaan.
De afspraak van bezorgen is heel keurig gegaan.
Jeroen, de chauffeur is een keurige nette verzorgde jongeman die heel behulpzaam was met het uitladen en uitpakken van de meubels.
Een echte aanrader om uw tuinmeubels bij te bestellen.

Godlieb beoordeelde op 2019-04-12

Zeer snelle respons op vragen. Ook 's avonds! !!
Duidelijke afspraken m.b.t leverdatum en tijd.
Persoonlijke benadering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kortom:TOP

Brigitte beoordeelde op 2019-04-12

Alles top

Malefason Hendrik beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering, uitstekende kwaliteit, heel vriendelijk zeker een aanrader TOP!

Dick van Dam beoordeelde op 2019-04-06

Zojuist een van de jongere telgen van Latour thuis gehad voor de bezorging. Vriendelijke jongeman.  Mooie fauteuils voor een prima prijs en keurig afgeleverd. Neem de moeite om te bellen of langs te gaan anders doet u zichzelf tekort.
Hartelijk dank.

Vriendelijke groet,

Dick van Dam

Den Haag

Westers beoordeelde op 2019-04-05

Snelle levering, top service en vriendelijk personeel! Wij zijn super tevreden!

D Taylor beoordeelde op 2019-04-05

If you are thinking of ordering to the UK, do not have any hesitations.
My order was delivered quickly by a professional haulage.
Delivered on a crate and therefore no damage.
The communication from Latour was very quick every time and in excellent English as I like many do not speak/read Dutch.
And my 4 Seasons outdoor order was very high quality.
Basically they delivered on what they promised which doesn’t always happen with other companies.

Holtslag beoordeelde op 2019-03-31

Uitstekende service en qua prijs niet te overtreffen. Gewoon doen.

Stichting De Paardenkamp Soest beoordeelde op 2019-03-29

Supersnel geleverd, mooie prijs. Keurig uitgepakt, gecontroleerd en inpakmateriaal netjes afgevoerd.
Echt een aanrader!

Poniatowska beoordeelde op 2019-03-21

Zeer tevreden !

Ted Eilers beoordeelde op 2019-03-17

Prima prijs en (ik had geluk) dezelfde dag nog bezorgd.
Ga zo door.

Godelieve De vries beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden

sabine valkieser beoordeelde op 2019-03-02

Op zoek naar de voor ons juiste loungeset in zuid Frankrijk hebben we heel erg goed telefonisch advies gekregen van Alexander. Toen we wisten wat we wilden hebben kwam nog de aflevering. Ook dit is perfect afgehandeld; op tijd en keurig verpakt is alle aangekomen in de Provence. We kunnen niet anders dan ontzettend veel complimenten geven aan LaTour Tuinmeubelen voor alle aandacht en goed afhandeling. Klasse!

Werner B. beoordeelde op 2019-02-25

Sehr schnelle Lieferung und ausgezeichnete Wäre.Wir sind sehr zufrieden und genießen schon unseren Garten mit diesen schönen Gartensesseln.

Marcia Kuipers | Leon Pennings beoordeelde op 2019-02-25

Wij zijn enorm tevreden! Uitstekende service, zeer scherpe prijzen en zelfs levering op dezelfde dag. De tuinset wordt volledig in elkaar gezet en al het afval wordt meegenomen! Wij zijn fan!

Jennifer beoordeelde op 2019-02-19

Apologies for writing in English! I am so pleased with my 4 Seasons Cosy Dining set. I had excellent service which was fantastic as it was delivered to me in London. And it's a prefect for for my garden. Thank you!

Kristien van Rens beoordeelde op 2019-02-19

Vriendelijk geholpen, hoefde niets aan te betalen en 2 dagen later was de tuinset bezorgd door ook weer zeer vriendelijke bezorgers. Echt top!!! Als ik weer iets voor mijn tuin nodig heb, ga ik zeker weer terug, ondanks dat de reistijd 1 uur is.

M. van der Blonk beoordeelde op 2019-02-12

Geweldig, de prijs, snelheid van bezorging en vooral de prettige benadering waardoor ik zeer verrast was. Ik hoop dat ik heel wat zonuurtjes van mijn prachtige ligbed kan genieten.