mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Erica beoordeelde op 2019-06-15

Loungeset is netjes afgeleverd in de avonduren. De verpakking werd meegenomen en alles werd geïnstalleerd. Dik tevreden

P.A.Bot beoordeelde op 2019-06-15

Snelle service!
Goede prijs kwaliteit verhouding

Greet beoordeelde op 2019-06-12

Snelle en correcte levering volgens afspraak. Stoelen waren perfect en kwaliteitsvol zoals op website aangegeven.

Ans kleiman beoordeelde op 2019-06-12

Een mooie tuintafel snel gebracht en in elkaar gezet door een heel aardige en zeer klantvriendelijke jongen
Raad zeker dit bedrijf aan

Verkaart beoordeelde op 2019-06-12

Mooie tafel en stoelen. Snel geleverd, echter vergeten ons van te voren te bellen over de afleverdatum. Gelukkig waren we thuis. Vriendelijke bezorger en spullen waren al gemonteerd.

Tamara beoordeelde op 2019-06-04

Heel snel geleverd, zat al in elkaar (super fijn!) en goed, persoonlijk contact.

Eduard beoordeelde op 2019-06-03

Goed en snel geholpen. Snel in huis. Klein bezorg foutje werd direct opgepakt. Erg goede prijs. Aanrader !

GvT beoordeelde op 2019-05-28

Een website zonder prijzen, daar moest ik toch even goed over nadenken. Maar overgehaald door de reviews hier heb ik toch een aanvraag gedaan voor een offerte. En binnen een uur werd ik gebeld, en werd me een prijs doorgegeven die stukken lager was dan de laagste prijs op internet. Na overleg met m'n vriend de bestelling gedaan, en guess what: dezelfde avond stond de loungeset bij ons op het terras te pronken! Jammer van de regen de volgende dag, verder een hele dikke aanrader, die Latour!

Familie Kessens beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte en zorgvuldige levering tuinmeubelset.
Zaterdag besteld, maandag geleverd.
Chauffeur was alleen, het ware beter geweest dit even te overleggen, nu moest mijn vrouw meesjouwen...ik had aangegeven niet thuis te zijn.
Maar...peanuts hoor.....

Harry beoordeelde op 2019-05-20

Ik ben niet van het schrijven maar ere wie ere toekomt
Allereerst wil ik je bedanken voor je geleverde overkapping Maranza, helemaal top.
Ook wil ik je graag een compliment geven voor hoe Latour Tuinmeubelen consumentvriendelijk de zaken aanpakt en dan voel je je als klant echt koning. Beloven en waarmaken en ook voor de klant prijsvriendelijk.
Verder wil ik meegeven dat de jongens die deze overkapping zijn komen monteren en plaatsen, TOPPERS zijn.
Zeer beleefd, precies en harde werkers en goed is nog niet goed genoeg. Werken heel netjes heb ik zelden meegemaakt maar werkelijk Top gasten, dank daarvoor. Zijn een goed uithangbord voor je bedrijf, en betere reclame kan je niet verzinnen.
Aanrader!

Ciska beoordeelde op 2019-05-20

Zeer ruim assortiment, zeer vriendelijk en eerlijk personeel, klantgerichte eigenaar. Volgende tuinproduct zeker weer bij Latour!

R. Oud beoordeelde op 2019-05-19

Goede ervaring. Levering volgens afspraak en heel vriendelijke medewerkers

Hermann Roosen beoordeelde op 2019-05-18

Das gibt es wirklich noch! Bestellt und geliefert in sehr kurzer Zeit. Top-Ware! Top Service! Top Preis! Wir können Latour tuinmeubelen nur jedem empfehlen.
Vielen Dank!!!

Hans Vonk beoordeelde op 2019-05-17

Zowel de bestelling als de bezorging verliep heel soepel. Een prachtig eetset voor een hele gunstige prijs.

Johan beoordeelde op 2019-05-16

Heel blij. Ik kwam thuis, en de nieuwe bistro set stond klaar op de plaats waar de vorige stond. Geen achtergebleven verpakkingsmateriaal en geen bezorgkosten. Netjes.

Josien beoordeelde op 2019-05-14

Normaal neem ik nooit tijd voor het schrijven van een review, maar de service van Latour vond ik echt heel erg goed. We hebben na heel lang zoeken de perfecte tuintafel gevonden voor een hele mooie prijs. Deze werd netjes op afspraak thuis afgeleverd zonder meerkosten. Super dus!!

Lisens Patrick beoordeelde op 2019-05-12

Tuinset is heel goed aangekomen door heel vriendelijke persoon , ook de verkoop is professioneel afgehandeld kwaliteitsprijs is heel goed , voor iedereen aan te raden .

L.P.van der Wal beoordeelde op 2019-05-11

Verbazing ten top. Bij ons geplaats een suns maranza veranda binnen 3 Dagen door zeer bekwaam en technisch personeel.Bij anderen 2 tot 6 Weken wachten. Prijstechnisch ook zeer interesant een Grote aan Rader voor iedereen

Linda van Dijk beoordeelde op 2019-05-08

Top service! eigenaar is een ondernemer in hart en nieren en is enorm klantgericht. Prijs kwaliteit is zeer goed.

Hetty J. Kuiper beoordeelde op 2019-05-07

'S morgens besteld en dezelfde avond bezorgd door een vriendelijke jongeman.
Ik ben heel blij met de prachtige stoel. Bedrijf is een aanrader.