mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Margriet Schipper beoordeelde op 2019-02-22

Afgelopen week 4 stoelen outdoor van 4 seasons besteld. Na 5 dagen niets te hebben gehoord, werd ik gebeld dat er nog maar 2 stoelen aanwezig waren. Toen ik bestelde stond er een voorraad van 4. Zonder enig excuus of tegemoetkoming werd ik afgescheept. Erg slordig en geen goede service waar Latour zich op voor laat staan. Jammer, ik had beter verwacht.

Jennifer beoordeelde op 2019-02-19

Apologies for writing in English! I am so pleased with my 4 Seasons Cosy Dining set. I had excellent service which was fantastic as it was delivered to me in London. And it's a prefect for for my garden. Thank you!

Kristien van Rens beoordeelde op 2019-02-19

Vriendelijk geholpen, hoefde niets aan te betalen en 2 dagen later was de tuinset bezorgd door ook weer zeer vriendelijke bezorgers. Echt top!!! Als ik weer iets voor mijn tuin nodig heb, ga ik zeker weer terug, ondanks dat de reistijd 1 uur is.

M. van der Blonk beoordeelde op 2019-02-12

Geweldig, de prijs, snelheid van bezorging en vooral de prettige benadering waardoor ik zeer verrast was. Ik hoop dat ik heel wat zonuurtjes van mijn prachtige ligbed kan genieten.

Silke van den Hoven beoordeelde op 2019-02-07

Erg vriendelijk personeel, een scherpe prijs en supersnelle levering. Wij zijn erg tevreden en bevelen Latour zeker aan!

Marieke uit Amersfoort beoordeelde op 2019-02-05

Ontzettend goed geholpen in deze winkel. Frans heeft ons deskundig advies gegeven en beloofd om de set savonds al te leveren. Ja hoor, om 20u stipt stond er een aardige bezorger voor de deur die de loungeset netjes (3 hoog) op zijn plek heeft gezet! Bedankt team Latour!!

Fam. van de Hurk beoordeelde op 2019-02-05

We waren op zoek naar een stenen tafel met 6 stoelen. Eerst op de site gekeken naar een mooie set en daarna een offerte aangevraagd. Ik werd al binnen een half uur terug gebeld en we waren het snel eens over de prijs. Ze konden zelfs de volgende dag al leveren! De chauffeur heeft de tafel en stoelen achter op het terras gezet en het karton afgevoerd. Top service! Bedankt

Ad de Vries beoordeelde op 2019-01-31

Vorige week vrijdag in de winkel geweest om te komen kijken voor de Flow Cube, een nieuwe set van het merk Flow. Toen ik de set zag was ik gelijk enthousiast. Naast het geweldige uiterlijk van de hoekbank was ik ook erg onder de indruk van het Sunbrella materiaal waarvan de bank is gemaakt. Na bestelling in de winkel op vrijdagmiddag werd de set zaterdag al geleverd bij ons in Den Helder. Super bedrijf met vriendelijk personeel, zowel het winkelpersoneel als de bezorgers: complimenten!

Nic beoordeelde op 2019-01-16

Supersnel geleverd binnen 2 dagen. Uitstekende kwaliteit tegen een scherpe prijs.
Prettige communicatie. We zijn goed geholpen!

Herman Smorenburg beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering, goed product, prettige communicatie.

Corine Jochems beoordeelde op 2019-01-12

Klantvriendelijk zowel medewerker aan de telefoon als bezorgers, super. Komen afspraken correct na. Zeker een aanrader.

I. Blanken beoordeelde op 2019-01-12

Fantastische service, hele snelle levertijd en bezorging was op tijd en conform afspraak. Goede kwaliteit en scherpe prijzen/aanbiedingen. Kortom: top service, top bedrijf!

Frank beoordeelde op 2019-01-12

Snelle, correcte levering. Uitstekende service. Aanrader.

Soetendal beoordeelde op 2018-11-19

Hele goede service en erg fijn geholpen.
Groet,

A. Louwers beoordeelde op 2018-10-16

Vlotte afhandeling, snelle service, correcte bezorging kant en klare aflevering.
Alles uitstekend geregeld.

Fleur beoordeelde op 2018-09-28

Nu twee tuinset bij hen aangeschaft . super 😃hier wordt je erg blij van. Zo snel geleverd.
Mooi ben er erg blij mee deze nazomer.😎

Megan beoordeelde op 2018-09-27

Na 2 keer een bovenblad te hebben ontvangen die kapot was via fonq. Was latour onze redder in nood. Volgende dag kregen we een nieuwe geleverd. Bleek ook helaas kapot te zijn. Hoefde niks te betalen en mochten deze gebruiken tot ze een nieuwe konden leveren! Eindresultaat een mooie vuurtafel die heel is en een enorm tevreden klant!

An Van de brul beoordeelde op 2018-09-17

Zeer tevreden! Hele goede communicatie. Snelle levering. Aanrader!

Robert beoordeelde op 2018-09-16

Zeer tevreden, snel aanbod, scherpe prijs en zeer prettige en nette bezorging.
Ik zal zeker weer een prijsaanvraag doen.

Kusters beoordeelde op 2018-09-15

Super snelle en persoonlijke service. Eigenlijk wat je van ieder bedrijf mag verwachten en eigenlijk nergens meer krijgt.
Denken ook met je mee.