mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

jules van Sijs zei op 2017-03-15

Ik heb twee buiten (For Seasons) tafels (model Etna) gekocht welke vandaag bij mij zijn bezorgd. De prijs is prima, gratis snel bezorgd en karton en verpakking worden na controle meegenomen. Welnu duurzamer kan het niet. Bravo

Marjolein en Bart zei op 2017-02-28

In de webshop een hoekbank gekocht. Voor mij best wel spannend aangezien dit de eerste keer was dat ik op internet zo een grote aankoop heb gedaan. De hoekbank werd na 2 dagen al afgeleverd en gemonteerd! Erg tevreden. Als ik ooit nog wat nodig heb weet ik waar ik terecht kan

Martine hutting zei op 2017-02-21

Wat een service en uitermate bijzondere ervaring. Echt het klant is koning gevoel heb ik hier ervaren. Op maandagavond besteld, dinsdag ochtend een belletje en savonds meteen afgeleverd. Fijn dat ook het verpakkingsmateriaal wat er nogal veel omheen zat meteen werd meegenomen. Complimenten hoor Frans! Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen.

Peet Hogguer zei op 2016-10-01

Bij toeval ben ik bij Frans Latour terecht gekomen. Had geen reviews gelezen dus stond geheel onbevooroordeeld tegenover dit bedrijf. De uitvoering van mijn order, de bezorging en installatie verliepen perfect en razend snel. Complimenten!

yvonne de vries zei op 2016-09-30

Ik had een parasolvoet besteld van 40 kg.Had aangegeven dat ik op een gallerij woning woon.
De voet werd afgeleverd op het balkon.
Geweldige service.
De zaak is zeker aan te raden ook de prijs was gunstig.

Carla zei op 2016-09-28

Geweldige service! Een loungefauteuil met een mankementje werd binnen 3 werkdagen omgeruild voor een nieuwe. Zo'n service tref je nog maar zelden aan. Super vriendelijke mensen.
Een echte aanrader.

Annelies de Planque zei op 2016-09-25

Wij zagen bij Latour een mooie lounge set er was er nog meer 1 uiteindelijk na een app te hebben gestuurd en de volgende dag besteld. Ik heb gevraagd of het daar nog een week mocht staan daar de tuin nog niet af was en dat mocht ik was erg blij daarmee.

Uiteindelijk is de lounge set afgelopen donderdag geleverd na van te voren gebeld te zijn dat ze onderweg waren.
De lounge set is prachtig en van een zeer goede kwaliteit en aantrekkelijk afgeprijst en staat erg mooi.

Ik kan Latour bij iedereen aanbevelen een super service erg vriendelijk en de klant is koning heb ik wel gemerk.

Dus meneer en mevrouw Latour bij deze hartelijk bedankt voor alles.

Annelies de Planque

Wil Dijkman zei op 2016-08-31

Na het raadplegen op internet uitgekomen bij Latour tuinmeubelen. Na het aanvragen van een offerte voor een diningset met 6 stoelen, waren zij vele malen goedkoper dan de beste aanbieding bij de bekende tuincentra of overige internetaanbieders. Wantrouwend tegen internetaankopen toch maar even langsgegaan. Daar werd nog kosten, noch moeite bespaard om ons te helpen. Alles was voorradig en dus op kort termijn leverbaar. Naast de gewilde diningset toch ook maar een loungeset aangeschaft.

Na een nette en professionele aflevering, was achteraf gezien, hoe goed het ook verpakt was, een deel van de loungeset iets verwrongen. Even contact opgenomen met de heer Latour, die zonder problemen aangaf te komen kijken en desnoods het deel te komen vervangen. Uitgaande van de verhalen van internet aankopen, dachten we eerlijk gezegd dat dit een langverhaal zou worden. Maar warempel, de firma Latour komt gewoon zijn afspraken na en vervangt een deel van de loungebank.

Kortom, ze zijn niet alleen de goedkoopste, maar leveren ook een perfecte service. Wij hebben nog een aantal dingen nodig voor in de tuin en zullen dit zeker bij Latour tuinmeubelen aanschaffen.
Een aanrader dus !!

bart fuhler zei op 2016-08-27

Perfecte service...van begin tot eind..en uitstekende prijzen..compliment bart

JH zei op 2016-08-14

Showroom in Lith is eenvoudig. Ruime keus aan (Studio 20) granieten tafels en deze waren uit voorraad leverbaar. Bij het uitzoeken van bijpassende (4seasonsoutdoor) stoelen was geen moeite te veel. Alles werd vlot en correct geleverd en op de juiste plaats in de tuin gezet.

Marieke Willemsen zei op 2016-08-13

Ik doe het maar zelden; een referentie geven via internet, maar in dit geval ben ik hier graag toe bereid.
Wij zijn keurig en iedere keer vlot te woord gestaan door dhr. Latour. We hebben een prachtige loungeset aangeschaft tegen een heel scherpe prijs.
We zijn zelfs zo tevreden dat wij direct nog een bestelling geplaatst hebben voor nieuwe stoelen rond onze grote buitentafel.
Goede service, scherpste prijs en vlotte levering. Aanrader!

P zwart zei op 2016-08-09

Voor de tweede maal een tuinset gekocht bij Latour, snelle levering prettige afhandeling.
Snelle afhandeling van aanvraag prijsopgave en bovenal een mooie prijs.

Nick zei op 2016-08-08

's middas gebeld rond 14:00 rond 18:00 nog geleverd. Super service. Ze hebben geholpen de paviljoen met doos en al op zijn plek te zetten. Dus niet levering tot aan de voordeur. Geweldig.
Ik werd netjes gebeld van te voren dat ze er aan kwamen. Super service op deze manier.

Arjan en Yvonne zei op 2016-08-08

na enige gegoogle uitgekomen bij Frans Latour. prettig telefoongesprek, en na akkoord levering de volgende dag. Verwachte leveringstijdstip op 30 minuten nauwkeurig. Alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Zo kan het dus ook!!
Ter vergelijk: via ander bedrijf een parasol gekocht.... of je de hele dag thuis wil blijven voor levering en of je het verpakkingsmateriaal zelf maar wil afvoeren.

Fam Van Vaerenbergh zei op 2016-08-07

Beste prijs en een schitterende service! S'avonds besteld en volgende dag in de namiddag afgeleverd.(In Belgie) Super vriendelijke mensen! Een echte aanrader. Ik raad het aan iedereen aan.

A. Claessens zei op 2016-08-07

Frans Latour was al onderweg naar een afspraak en zag ons aankomen op de parkeerplaats. Spontaan klom hij uit zijn bus en stond ons te woord. Hij informeerde ons volledig over de lounge set en was niet opdringerig. De prijs was prima inclusief gratis levering. De volgende dag werd de set al geleverd. Kortom een prima service en een prima prijs/kwaliteit. Wat wil je nog meer ?

FJ vd Stelt zei op 2016-08-06

Een ontbrekende loungestoel van 4 seasons op internet gegoogeld. Op voorraad bij Latour. Geapt en werd snel gebeld door Frans Latour. Deze gaf een leuke prijs door en ik mailde mijn bestelling. Dit kort en krachtig zonder moeilijke juridische prietpraat en vooruitbetaling. Alsof ik al jarenlang vaste klant was. Binnen enkele dagen werd de stoel gratis thuisbezorgd, uit de verpakking gehaald en in mijn thuis geplaatst. Verpakkingsmateriaal werd mee terug genomen. Hartelijk dank voor deze service. Ik ben blij met mijn stoel.

Bo S. zei op 2016-08-06

Zeer tevreden! Latour had verreweg de beste prijs en de service was zeer goed. Onze tuinset werd heel snel geleverd en toen bleek dat er een beschadiging was aan een bankje is dat de volgende dag door Latour omgeruild.

Koen zei op 2016-08-06

Prijs voor parasol een stuk lager dan bij alle andere aanbieders. Binnen enkele dagen gratis thuisbezorgd in Amsterdam. Goede service, zeker aan te bevelen!

Ilse zei op 2016-07-20

Via Marktplaats bij dit bedrijf terechtgekomen. Voor een telefonische prijsopgave moet je bellen of mailen. De prijzen liggen beduidend lager dan in andere winkels. Binnen enkele dagen werden de meubels gebracht. Het geld mocht ik overmaken ná de bezorging. Prima dus.