mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Suzanne Veenbrink zei op 2017-05-07

Rustig advies snelle service geweldige kwaliteit

Familie van den Braak zei op 2017-05-05

Excellente service, product (loungebank) op tijd geleverd (2 dagen),
conform hetgeen was afgesproken.
Zeer betrouwbaar bedrijf, vragen zijn uitstekend beantwoord.

Menno Schrok zei op 2017-04-29

Perfecte service! Zeer snelle levering, snelle en goede communicatie en een hele scherpe prijs voor een kwalitatief zeer hoogstaand product. De loungeset werd zeer snel geleverd en was een klein misverstand met een deel, maar dat was binnen 2 dagen rechtgezet! Echt super en zeldzaam hoge service!

E. te De Lier zei op 2017-04-29

Mooie Teakhouten tafel besteld bij Latour. Tafelblad bleek een scheur erin te hebben. Na twijfel toch gevraagd of hij omgeruild mocht worden. Dat was geen probleem. Binnen 3 werkdagen weer gratis omgeruild. Vriendelijk personeel. Goedkoopste prijs + gratis levering. Top Service. Dikke 10!

Edward Tolkamp zei op 2017-04-29

Erg tevreden. Fijn contact. Snel geleverd!
Maar ook over iets ruilen werd niet moeilijk gedaan. De loungeset werd twee keer gratis bezorgd en mee opgesteld.
Erg fijne zaak. Zou er zo nog iets bestellen.

Vincent zei op 2017-04-07

Zaterdag tafel besteld van 4 Seaons (Etna RVS onderstel met bijbehorend teakblad) voor een prima prijs. Donderdagavond geleverd. Top service ik kan niet anders zeggen!!!

Laat de zomer maar komen!!

Fam. Van Geel - België zei op 2017-03-31

Vorig jaar een 4Seasons dinerset aangeschaft bij Frans Latour. Alles prima geregeld, snelle opvolging en levering, de prijs was super !
Nu wilden we een tuinset van 4Seasons en we hebben geen minuut getwijfeld ... dinsdagavond besteld en vandaag in België reeds aangeleverd.
Een bedrijf met klasse dat zorg draagt voor z'n klanten en enkel kwaliteit levert aan een prijs die niet te evenaren is.
Dank U Frans Latour en team ! Een èchte aanrader.

Marianne zei op 2017-03-29

Zeer tevreden met de geleverde loungeset. Fijn dat de set zo snel geleverd kon worden, wij hebben er al 2 avonden van kunnen genieten! Groetjes uit Barneveld. Marianne

jules van Sijs zei op 2017-03-15

Ik heb twee buiten (For Seasons) tafels (model Etna) gekocht welke vandaag bij mij zijn bezorgd. De prijs is prima, gratis snel bezorgd en karton en verpakking worden na controle meegenomen. Welnu duurzamer kan het niet. Bravo

Marjolein en Bart zei op 2017-02-28

In de webshop een hoekbank gekocht. Voor mij best wel spannend aangezien dit de eerste keer was dat ik op internet zo een grote aankoop heb gedaan. De hoekbank werd na 2 dagen al afgeleverd en gemonteerd! Erg tevreden. Als ik ooit nog wat nodig heb weet ik waar ik terecht kan

Martine hutting zei op 2017-02-21

Wat een service en uitermate bijzondere ervaring. Echt het klant is koning gevoel heb ik hier ervaren. Op maandagavond besteld, dinsdag ochtend een belletje en savonds meteen afgeleverd. Fijn dat ook het verpakkingsmateriaal wat er nogal veel omheen zat meteen werd meegenomen. Complimenten hoor Frans! Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen.

Peet Hogguer zei op 2016-10-01

Bij toeval ben ik bij Frans Latour terecht gekomen. Had geen reviews gelezen dus stond geheel onbevooroordeeld tegenover dit bedrijf. De uitvoering van mijn order, de bezorging en installatie verliepen perfect en razend snel. Complimenten!

yvonne de vries zei op 2016-09-30

Ik had een parasolvoet besteld van 40 kg.Had aangegeven dat ik op een gallerij woning woon.
De voet werd afgeleverd op het balkon.
Geweldige service.
De zaak is zeker aan te raden ook de prijs was gunstig.

Carla zei op 2016-09-28

Geweldige service! Een loungefauteuil met een mankementje werd binnen 3 werkdagen omgeruild voor een nieuwe. Zo'n service tref je nog maar zelden aan. Super vriendelijke mensen.
Een echte aanrader.

Annelies de Planque zei op 2016-09-25

Wij zagen bij Latour een mooie lounge set er was er nog meer 1 uiteindelijk na een app te hebben gestuurd en de volgende dag besteld. Ik heb gevraagd of het daar nog een week mocht staan daar de tuin nog niet af was en dat mocht ik was erg blij daarmee.

Uiteindelijk is de lounge set afgelopen donderdag geleverd na van te voren gebeld te zijn dat ze onderweg waren.
De lounge set is prachtig en van een zeer goede kwaliteit en aantrekkelijk afgeprijst en staat erg mooi.

Ik kan Latour bij iedereen aanbevelen een super service erg vriendelijk en de klant is koning heb ik wel gemerk.

Dus meneer en mevrouw Latour bij deze hartelijk bedankt voor alles.

Annelies de Planque

Wil Dijkman zei op 2016-08-31

Na het raadplegen op internet uitgekomen bij Latour tuinmeubelen. Na het aanvragen van een offerte voor een diningset met 6 stoelen, waren zij vele malen goedkoper dan de beste aanbieding bij de bekende tuincentra of overige internetaanbieders. Wantrouwend tegen internetaankopen toch maar even langsgegaan. Daar werd nog kosten, noch moeite bespaard om ons te helpen. Alles was voorradig en dus op kort termijn leverbaar. Naast de gewilde diningset toch ook maar een loungeset aangeschaft.

Na een nette en professionele aflevering, was achteraf gezien, hoe goed het ook verpakt was, een deel van de loungeset iets verwrongen. Even contact opgenomen met de heer Latour, die zonder problemen aangaf te komen kijken en desnoods het deel te komen vervangen. Uitgaande van de verhalen van internet aankopen, dachten we eerlijk gezegd dat dit een langverhaal zou worden. Maar warempel, de firma Latour komt gewoon zijn afspraken na en vervangt een deel van de loungebank.

Kortom, ze zijn niet alleen de goedkoopste, maar leveren ook een perfecte service. Wij hebben nog een aantal dingen nodig voor in de tuin en zullen dit zeker bij Latour tuinmeubelen aanschaffen.
Een aanrader dus !!

bart fuhler zei op 2016-08-27

Perfecte service...van begin tot eind..en uitstekende prijzen..compliment bart

JH zei op 2016-08-14

Showroom in Lith is eenvoudig. Ruime keus aan (Studio 20) granieten tafels en deze waren uit voorraad leverbaar. Bij het uitzoeken van bijpassende (4seasonsoutdoor) stoelen was geen moeite te veel. Alles werd vlot en correct geleverd en op de juiste plaats in de tuin gezet.

Marieke Willemsen zei op 2016-08-13

Ik doe het maar zelden; een referentie geven via internet, maar in dit geval ben ik hier graag toe bereid.
Wij zijn keurig en iedere keer vlot te woord gestaan door dhr. Latour. We hebben een prachtige loungeset aangeschaft tegen een heel scherpe prijs.
We zijn zelfs zo tevreden dat wij direct nog een bestelling geplaatst hebben voor nieuwe stoelen rond onze grote buitentafel.
Goede service, scherpste prijs en vlotte levering. Aanrader!

P zwart zei op 2016-08-09

Voor de tweede maal een tuinset gekocht bij Latour, snelle levering prettige afhandeling.
Snelle afhandeling van aanvraag prijsopgave en bovenal een mooie prijs.