mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Martine beoordeelde op 2018-06-16

Zoals ook de vorige bestellingen, was de bestelling van mijn 'Lazy Susan' helemaal NIET 'lazy' het werd snel en zeer keurig geleverd. TOP service, TOP kwaliteit en een niet te evenaren prijs !! Wil u iets bestellen ? Moet u zeker LATOUR bellen !!

A.K. de Jong beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering, ik werd gebeld voor een leverdatum. De tafel werd ook nog eens in elkaar gezet. Top.

Hans Mes beoordeelde op 2018-05-24

Geweldig, om 11:00 twee stoelen besteld en die werden om 18:00 thuis afgeleverd, verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen; de stoelen waren ook 5% goedkoper dan ergens anders.

Jan van Gulik beoordeelde op 2018-05-12

Geweldige service, duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn en binnen een dag na bestelling geleverd !!!

Fam. Naessens beoordeelde op 2018-05-07

We bestelden een tweetal weken geleden een tuintafel vanuit België. In Belgische winkels was er een levertermijn van 5-6 weken. Hier werd de tafel al na 2 weken gratis thuisgeleverd, zonder meerprijs. Prima service! Naarnaast verliep de communicatie heel efficiënt en correct. Een aanrader!

Jan Pruim beoordeelde op 2018-04-21

We zijn zeer tevreden, snelle bezorging en op de plek gezet waar het moest staan

Florisdn beoordeelde op 2018-04-16

* Goed meegedacht met keuze product.
* Snelle levering. Alles werd bij mij thuis in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal meegenomen, erg prettig.
* Zeer klantvriendelijke medewerkers.

S beoordeelde op 2018-04-13

Op afroep bezorgd, goede service. Netjes alles uitgepakt.

C.Merland beoordeelde op 2018-04-12

Excellent communication; very quick delivery; nice lounge set: I’m completely satisfied with my order. Would definitely recommend!

Johan beoordeelde op 2018-04-09

Wij hadden de bestelde spullen snel in huis, had nog sneller gekund als wij dat gewild hadden. Bij levering bleek dat ik een verkeerd iets besteld had. Zonder problemen werd dat weer meegenomen en binnen twee dagen werd het goede bezorgd. Super service, super snel!

Paula beoordeelde op 2018-04-07

Geweldig! Onze nieuwe stoelen dezelfde dag nog in huis. Wat ik ook fijn vond was dat de chauffeur de stoelen uitpakte en de dozen weer meenam; erg netjes! Aardige mensen.

D. beoordeelde op 2018-04-07

'S middags gebeld voor nadere informatie over de tuinstoel en of de tuinstoelen op voorraad waren. Duidelijke antwoorden en snelle levering: 's avonds al in huis.
We konden vandaag meteen genieten van onze tuinstoelen!

Bas beoordeelde op 2018-03-31

Vanmorgen 11.00 uur, de zaterdag voor Pasen, een schitterende aanbieding op site gezien en vervolgens zeer prettig telefonisch contact gehad. Nu 15.45 staat de set volledig in elkaar gezet inclusief parasol bij ons op het terras. Werkelijk waar perfect allemaal en groot compliment voor allemaal! Zware aanrader dus!

Frank van den Berge beoordeelde op 2018-03-27

De afgelopen periode 2x in de winkel geweest om een juiste keuze te maken. De manier hoe Frans en zijn medewerkers service verlenen is top en helaas niet meer van deze tijd, TOP! Uiteindelijk een hele goede keuze kunnen maken waarbij de levering en plaatsing van de tuinmeubelen volgens afspraak verliep. Van mij krijgt dit bedrijf een dikke 10.

Carla Oosterbaan beoordeelde op 2018-03-26

Zeer correct telefonisch te woord gestaan. Zeer nette (concurrerende) prijs voor 4SO Bellini Bistroset en Bellini bankje. Donderdag besteld, zaterdagmorgen in huis, ofwel in de tuin. Gebracht door zeer vriendelijke bezorgers. Ben er super blij mee en mocht o.b.v. factuur betalen na aflevering. Volgende keer: weer Latour uit Lith.

Ginette beoordeelde op 2018-03-18

Snelle bezorging, laat in de avond.
Tafel werd direct in elkaar gezet.
Aardige jongeman, makkelijk in contact en vriendelijk.
Prima service!

Jeroen wallraf beoordeelde op 2018-03-08

Alles in orde. Snelle en correcte service.

Kees beoordeelde op 2018-03-06

Jammer dat het bedrijf van de leverancier geen prijzen mag mailen. Maar telefonisch zijn we er goed uitgekomen.
De levering vond de volgende avond al plaats. Toppie !
De vriendelijke jonge man jongleerde echt met toch wel grote stoelen.
De 100m met stoel nog nooit zo snel gezien :)
Al met al prima prijs en prima service.

Maarten beoordeelde op 2018-03-02

Prima service , snelle levering . Gewoon alles prima

Fred beoordeelde op 2018-03-02

Uiterst tevreden. Duidelijke afspraak. Perfecte en vriendelijke bezorging en dan ook nog een goede prijs. Een top-bedrijf!