mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Fam Bakker beoordeelde op 2019-09-19

De winkel in Lith komt een misschien beetje rommelig over(is ook een speelgoedwinkel en drogist), maar de verkopers zijn erg behulpzaam om de juiste keuze te maken (zonder te pushen voor de duurste optie) en ze namen zelfs de moeite om een aantal dingen voor ons uit het magazijn te halen.
De bezorging was netjes en volgens afspraak.

Bert beoordeelde op 2019-09-19

Super service!

Familie Settels, Vught beoordeelde op 2019-09-18

Zondag de winkel bezocht, prima geholpen en dinsdagavond onze tuinmeubelen in huis. Netjes op tijd volgens afspraak, compleet, geïnstalleerd en alle verpakking weer mee. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen!

Aart van de Merwe beoordeelde op 2019-09-18

Op maandag via de webshop een loungeset besteld.
Een half uur later werd ik gebeld of we in de avond thuis waren om het te ontvangen.
Zo geschiedde! Super snelle service.
Aardige jongeman zette het op zijn plaats en nam alle verpakkingstroep weer mee.

Miriam beoordeelde op 2019-09-18

Maandag besteld en dinsdag in huis en een goede prijs. Dank voor de snelle service.
Zeer behulpzame chauffeur om alles netjes uit te pakken.

Anouk beoordeelde op 2019-09-16

Mooi product. De bezorgafspraak stond verkeerd in onze agenda, maar de vriendelijke bezorger bleef geduldig een paar minuten wachten tot we thuis waren.

Emma beoordeelde op 2019-09-16

prima ervaring. snel levering, vlote comunicatie.

Angelique Ottens beoordeelde op 2019-09-16

Een hele fijne ervaring. Fijn zaken doen en de volgende dag alles al in huis! Helemaal super!

B. Van eynde beoordeelde op 2019-09-10

Snelle reactie op mail, goede uitleg en snelle en vlotte levering.

Marianne van Velzen beoordeelde op 2019-09-06

De tuinstoelen die ik op het oog had waren bij Latour tuinmeubelen beduidend goedkoper dan andere zaken, tevens snel en netjes bezorgd, heel fijn.

Maaik beoordeelde op 2019-08-27

Goed te woord gestaan, duidelijke informatie. Hele snelle en zeer correctie levering door Luuk. Hij had ons laten weten iets vertraging te hebben waardoor hij iets later zou zijn. In een stoel bleek bij uitpakken kleine beschadiging, deze stoel is binnen 24 uur vervangen door een gaaf exemplaar.

Jos Lemeer beoordeelde op 2019-08-23

Prima service en informatie bij zowel aankoop als levering.

R.V. beoordeelde op 2019-08-21

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!
Prima prijs-kwaliteitverhouding | vriendelijk | servicegericht

Marco beoordeelde op 2019-08-20

Heb een 4 seasons tafeltje gekocht. Na levering bleek het tafeltje krom waardoor de glasplaat niet meer vlak lag en bleef wiebelen. Na mail en diversen telefoontjes zouden ze het tafeltje komen omwisselen wanneer zij in de buurt waren. We zijn inmiddels een paar jaar verder en ik heb het opgegeven......

Latour heeft na het lezen van mijn review contact opgenomen en het probleem opgelost. Ook hadden ze nog een leuke verassing in petto.
Hulde!

Vingerhoets beoordeelde op 2019-08-20

De stoelen waren al in elkaar gezet en werden door een vriendelijke bezorger netjes achterom gebracht.

Ruud beoordeelde op 2019-08-19

Dien wat ze beloven, goede communicatie

Fam.Beljaars beoordeelde op 2019-08-15

Snel geleverd. Goede contacten met Latour na de geplaatste bestelling. Prettig dat
er telefonisch het tijdstip van bezorging werd doorgegeven. Zeer vriendelijke chauffeur die gelijk ook het verpakkingsmateriaal meenam. Pinnen of contact betalen, erg klantvriendelijk. Kortom prima service en een zeer aantrekkelijke prijs.

Karen beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Loungeset telefonisch besteld en werd dezelfde dag nog geleverd. Loungeset wordt afgeleverd, gemonteerd en het afval wordt weer meegenomen.

Miriam beoordeelde op 2019-08-12

Goed contact, snelle en keurige levering. Meubels zelfs ter plekke uitgepakt en daardoor geen gedoe met verpakkingsmateriaal zelf weer moeten afvoeren

Margo Goense beoordeelde op 2019-08-08

Latour Tuinmeubelen, Toppie!!!! in 1 woord beschreven. Contact via email was snel,vriendelijk en correct. Na 2 dagen werd ons loungeset geleverd,wat enorm snel is, door vriendelijke chauffeur.Het werd netjes geplaatst en verpakkingsmateriaal werd ook nog eens meegenomen. Het loungeset staat mooi op ons terras, ik ben er heel blij mee! Ik ben een heel tevreden klant en kan Latour Tuinmeubelen aanbevelen!!!!!Super.