mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

N. Fox beoordeelde op 2017-09-05

Zeer vriendelijke verkoopafdeling niet opdringerig en met een goed advies, waar je wat aan hebt. Punctuele levering met aankondiging vooraf. Alles werd netjes uitgepakt, verpakking werd meegenomen en de stoelen op de plek geplaatst op ons terras boeven. Gewoonweg top een 10 met een griffel.

Henk Janssen beoordeelde op 2017-09-04

4 Seasons tuinmeubels aangekocht. Aankoop, communicatie en levering uitgedrukt in een rapportcijfer: 10! In tegenstelling tot wat marketingboeken schrijven, is dat het best mogelijk is om in alle drie, klantgerichtheid, product en prijs, het beste te zijn; Chapeau voor Latour, zij bewijzen dat dit kan!

Hans beoordeelde op 2017-09-04

Scherpe prijzen. Vlotte en flexibele afhandeling.

Ria van Duuren beoordeelde op 2017-09-04

2 Mooie Madoero living tuinstoelen gekocht voor een hele mooie prijs.
De bezorging was super hele aardige mensen van de bezorging.
Als ik weer wat nodig zou hebben zou ik hier zeker terug komen .

Dorine De Vos beoordeelde op 2017-09-04

Smiddags bestelling geplaatst, volgende dag gebracht en in elkaar gezet! Razendsnel, betrouwbaar en perfecte ligstoelen

Len beoordeelde op 2017-08-22

Snelle levering, prima communicatie, mooie loungeset. Helemaal tevreden.

Mary Ballast Corputty beoordeelde op 2017-08-22

De levering is super goed. De meubels waren binnen een paar dagen netjes geleverd. Telefoon met vragen worden deskundig beantwoord.

pierre beoordeelde op 2017-08-22

s'morgens telefonisch contact gehad en prijs afgesproken. s'Middags is de tuinset geleverd. Een kussen had de verkeerde kleur maar volgende dag even naar Lith gereden en dit werd meteen geruild. Goede service.

Jvdburg beoordeelde op 2017-08-21

bestelling gedaan . Gevraagd of ik kon pinnen of contant, keeg te horen je kan het overmaken.
Waar maak je het nog mee, ze hebben wel veel vertrouwen in de mens .
Bestelling de andere dag al geleverd,met een hele vriendelijke chauffeur .
Kan niet anders zeggen dan prima geregeld.TOP.
Vriendelijke groet ,
Fam.vd Burg

Gert beoordeelde op 2017-08-19

Gebeld vrijdagochtend of tafel natuursteen nog op voorraad was. Ja hoor was antwoord schiet bestelling in via internet en we bezorgen maandag of dinsdag; dit weekend namelijk erg druk Uur later besteld en twee uurtjes later gebeld door Latour. We moeten vanavond in Lisse zijn kunnen we bij u in Zoetermeer tussen 7 en 8 bezorgen? Dat werd half negen en chauffeur maakte er geen haastklus van. Samen met chauffeur half uur bezig geweest om uit te proberen wat beste plek was en hoe ver de poten van de kopse kant geplaatst moesten worden. Dat werd 40 cm.

CLemens van Dijk beoordeelde op 2017-08-19

Madoera swivel tuinstoel in Nederland nergens meer te krijgen, latour had er nog 1 in het magazijn staan, na een telefoontje 2 dagen later thuis bezorgd, afgerekend met de chauffeur. Snel. Geholpen en netjes de afspraken nagkomen door Latour prima zaak komen we zeker nog keer bij terug
Familie van Dijk, Altforst

Johanna beoordeelde op 2017-08-19

Prima service. Snelle reactie op mijn vraag of een artikel op voorraad was.
Goede informatie en prijs. Bijzonder snelle geleverd en heel correcte en vriendelijke ervaring.

Marjo beoordeelde op 2017-08-15

S'middags contact gehad over prijs en levering nog geen 5 uur later was het geleverd en geplaatst door een vriendelijke chauffeur

Brenda beoordeelde op 2017-08-15

Heel tevreden. Per Whatsapp besteld en werd netjes gebeld of het schikte dat ze kwamen leveren. Alles uit de dozen gehaald. Geen afval, want dat wordt direct mee terug genomen

Karlijn Verm beoordeelde op 2017-08-09

Uitstekende service, zowel in advies als uitvoering (snelle levering, vakkundige opbouw)! Ik heb een superfijne, mooie Loungeset in mijn tuin voor een zeer scherpe prijs. Het is bijna te mooi om waar te zijn...maar het is echt zo!

Jan beoordeelde op 2017-08-06

Zeer snelle levering voor zeer goede prijs! Bij levering wordt er aangeboden te helpen bij het uitpakken. Iets wat je eigenlijk niet verwacht voor deze scherpe prijs.

Bernard beoordeelde op 2017-08-06

Dat is nog eens service. Persoonlijk overleg over de levering en gewoon je route aanpassen zodat het toch zo snel mogelijk geleverd kan worden.
Dat zie ik graag in deze tijd waarin je meestal alleen maar als omzet wordt gezien en niet meer als klant. Dat is bij Latour wel anders, daar voel je je nog klant.

Rob, Barendrecht beoordeelde op 2017-08-05

Prima directe telefonische bereikbaarheid voor beantwoording van vragen. Overzichtelijke website met een grote verscheidenheid aan mooie producten tegen een zeer goede prijs/kwalitetisverhouding. Zeer snelle en uiterst correcte levering. Ik heb via iDEAL vooruit betaald maar zag op de factuur dat men ook binnen 3 dagen na levering kan betalen. Op zich maakt mij dit niet zoveel uit maar het gestelde vertrouwen van Latour vind ik heel belangrijk en zoals in eerdere reviews reeds vermeld: waar maakt men dat tegenwoordig nog mee. Dit bedrijf verdient ook het vertrouwen terug van de klant en ik beveel Latour van harte aan!

K.Pilon beoordeelde op 2017-08-05

Goede en snelle Service