mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Julian beoordeelde op 2017-07-17

Op donderdag de bestelling gedaan en op vrijdag bezorgt, uitstekende service! En dat aan de andere kant van Nederland. Fijn ook dat papier etc. weer meegenomen is. Hartelijk dank, zeker aan te raden.

P. Caluk beoordeelde op 2017-07-12

Snel, komen afspraken na, vriendelijk personeel en goede service.

Piet Schouwenburg beoordeelde op 2017-07-10

Prima ervaring. Zakelijk, deskundig en accuraat.
Komt afspraken goed na en geeft goede service.

E. Vink beoordeelde op 2017-07-03

Een goede site, mooi assortiment, kwaliteit, uitstekende leveringsservice.

H C Wolff beoordeelde op 2017-07-02

Vriendelijke maar even zo goed zakelijk ingestelde mensen goede service en waarde voor het geld

M. Tromp beoordeelde op 2017-07-01

Geweldig. Goede communicatie en super snel geleverd. Goede website. Kortom echt een aanrader.

Roger Kersten beoordeelde op 2017-07-01

Zaterdagochtend gezien, gekocht en binnen 4 uur van genieten. Prachtige tuintafel gekocht en dat zou ik zó weer doen.

van Amstel beoordeelde op 2017-06-27

Super bedrijf ,vriendelijke medewerkers, duidelijke website, s'morgengs besteld s'avonds al geleverd en heerlijk genieten van onze lounge bank !!
En dat aan de andere kant van het land TOP !!!

Vincent Verweijmeren beoordeelde op 2017-06-25

Dit is nou echt firma die meedenkt, afspraken nakomt en ook iets extra's doet.

Mijn bestelling met kunst en vliegwerk afleveren zodat ik alles nog op tijd had voor eindexamenfeest van mijn zoon: echt top!

Ik ga hier vaker kopen hoewel ik niet uit buurt kom.

Vincent Verweijmeren

Bas Wolters beoordeelde op 2017-06-23

De service en kwaliteit zijn vanaf het eerste moment perfect. Zelf wanneer zijn eigen leverancier hem in de steek laat, zorgt de heer Lathour ervoor dat de klant daar niet de dupe van wordt. Zulke goede zervice vind je bijna nergens meer.
De kwaliteit van het product voldoet ook volledig aan de verwachting. Ik zou de firma Lathour dan ook aan iedereen aan willen bevelen.

Richard Jager, 's-Gravenhage beoordeelde op 2017-06-22

Wat een plezierig bedrijf is dit!! Meer dan royaal aanbod met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Alles op voorraad, dus super snelle levering door eigen mensen, dus geen transporteur. Ik heb hier al diverse meubelen voor mijn terras gekocht en iedere keer een uitmuntende service.
Mijn laatste bestelling was een parasol van 300 x 300 cm met voet van bijna 100 kg welke naar mijn dakterras moest via een spiltrap.
Niels die alles kwam leveren bleef uiterst kalm en samen hebben we de klus geklaard, hulde hulde.
Het was inmiddels bijna 23.00 uur, maar deze jongen bleef rustig en ontspannen.
Zeer betrouwbaar bedrijf, ik kan het zonder twijfel bij iedereen aanbevelen.

Ine beoordeelde op 2017-06-13

Zeer snelle levering, goede prijs.
Er was iets mis met de kussens maar dat was zeer snel opgelost.
Super Goede service.

Fam. de Ruiter beoordeelde op 2017-06-10

Super tevreden met onze Exotan Loungeset! Dikke pluim voor de goeie service van de firma Latour! Binnen 1 dag besteld en afgeleverd👍🏼

Dkoopman beoordeelde op 2017-06-02

Prima bedrijf afspraak is afspraak waren niet tevreden over de glasplaat op de tafel bij de tuinset binnen een week zonder gedoe een nieuwe echt klasse
Prijs van de set de goedkoopste en snel geleverd een dikke 10 dus
Fam koopman beverwijk

Madeleine Stalman beoordeelde op 2017-05-27

Geweldig contact,zeer snelle levering,prima prijs, groot vertrouwen!!!!
Dit is een firma waar ik graag vaker ga shoppen

Suzanne Veenbrink beoordeelde op 2017-05-07

Rustig advies snelle service geweldige kwaliteit

Familie van den Braak beoordeelde op 2017-05-05

Excellente service, product (loungebank) op tijd geleverd (2 dagen),
conform hetgeen was afgesproken.
Zeer betrouwbaar bedrijf, vragen zijn uitstekend beantwoord.

Menno Schrok beoordeelde op 2017-04-29

Perfecte service! Zeer snelle levering, snelle en goede communicatie en een hele scherpe prijs voor een kwalitatief zeer hoogstaand product. De loungeset werd zeer snel geleverd en was een klein misverstand met een deel, maar dat was binnen 2 dagen rechtgezet! Echt super en zeldzaam hoge service!

E. te De Lier beoordeelde op 2017-04-29

Mooie Teakhouten tafel besteld bij Latour. Tafelblad bleek een scheur erin te hebben. Na twijfel toch gevraagd of hij omgeruild mocht worden. Dat was geen probleem. Binnen 3 werkdagen weer gratis omgeruild. Vriendelijk personeel. Goedkoopste prijs + gratis levering. Top Service. Dikke 10!

Edward Tolkamp beoordeelde op 2017-04-29

Erg tevreden. Fijn contact. Snel geleverd!
Maar ook over iets ruilen werd niet moeilijk gedaan. De loungeset werd twee keer gratis bezorgd en mee opgesteld.
Erg fijne zaak. Zou er zo nog iets bestellen.