mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Vingerhoets beoordeelde op 2019-08-20

De stoelen waren al in elkaar gezet en werden door een vriendelijke bezorger netjes achterom gebracht.

Ruud beoordeelde op 2019-08-19

Dien wat ze beloven, goede communicatie

Fam.Beljaars beoordeelde op 2019-08-15

Snel geleverd. Goede contacten met Latour na de geplaatste bestelling. Prettig dat
er telefonisch het tijdstip van bezorging werd doorgegeven. Zeer vriendelijke chauffeur die gelijk ook het verpakkingsmateriaal meenam. Pinnen of contact betalen, erg klantvriendelijk. Kortom prima service en een zeer aantrekkelijke prijs.

Karen beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Loungeset telefonisch besteld en werd dezelfde dag nog geleverd. Loungeset wordt afgeleverd, gemonteerd en het afval wordt weer meegenomen.

Miriam beoordeelde op 2019-08-12

Goed contact, snelle en keurige levering. Meubels zelfs ter plekke uitgepakt en daardoor geen gedoe met verpakkingsmateriaal zelf weer moeten afvoeren

Margo Goense beoordeelde op 2019-08-08

Latour Tuinmeubelen, Toppie!!!! in 1 woord beschreven. Contact via email was snel,vriendelijk en correct. Na 2 dagen werd ons loungeset geleverd,wat enorm snel is, door vriendelijke chauffeur.Het werd netjes geplaatst en verpakkingsmateriaal werd ook nog eens meegenomen. Het loungeset staat mooi op ons terras, ik ben er heel blij mee! Ik ben een heel tevreden klant en kan Latour Tuinmeubelen aanbevelen!!!!!Super.

Sven beoordeelde op 2019-08-05

Prima mensen, prima prijs en prima levering kortom prima!!!

Eerens beoordeelde op 2019-08-01

Zeer snelle reactie op mail én snelle levering! Dat is nog eens een klantendienst om U tegen te zeggen, geweldig!

wouters raffael beoordeelde op 2019-07-29

tevreden snelle service en correct , juist had de leverancier niet zoveel tyd om, relingen ijzerwerk was kleon beetje beschadigd maar voor de rest top!

Ton beoordeelde op 2019-07-29

Goede prijs, snelle en vriendelijke levering van ons 4SO bistro set.

Lia Kras beoordeelde op 2019-07-29

Latour, mooi Brabants bedrijf waar je nog echt als koning behandeld wordt. Inmiddels onze tweede loungeset hier gekocht. Een binnen en nu een voor buiten. Bestellen gaat snel. Lage prijzen en snelle levering.
Echt top!

Hans en Marly Thissen beoordeelde op 2019-07-26

Hebben al 11 jaar 4 seasons tuinmeubelen die het hele jaar buiten staan. Via de website van Latour hadden wij onze keuze al gemaakt voor uitbreiding voor het andere terras. Bij toeval kwamen we gisterochtend in de buurt van Lith en hebben de winkel ff bezocht. We stonden helemaal voldaan met en van n top en top service binnen 15 min weer buiten. De aangekochte spullen zijn kosteloos en door n zeer vriendelijke en correcte chauffeur van Latour zojuist keurig en op de plek afgeleverd. Het verpakking materiaal werd meegenomen. Betaling met pin bij levering. Samenvattend alle lof Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen SUPER!!! bijna nog vergeten: Verkoopprijs is n stuk lager als het landelijk gemiddelde van 4 seasons. n aanrader dus!

Loes beoordeelde op 2019-07-19

Vriendelijke mensen, goede service en prima prijs!

Nollet beoordeelde op 2019-07-19

Erg blij met ons nieuwe tuinset. Prijs kwaliteit top 👍🏻. Snelle en vriendelijke service. Blij dat ik jullie heb ontdekt via Google. 😀

Frank Roijmans beoordeelde op 2019-07-18

Parasol met voet besteld. Savonds geleverd netjes inelkaar gezet en karton/doos weer mee terug genomen!

Silvia Reinshagen beoordeelde op 2019-07-12

Bij Latour een 4 seasons lounge bank besteld. De lounge bank is erg netjes gemaakt en van een uitstekende kwaliteit. Hij ziet er net zo uit als op de web site . De bank zit ook nog eens heerlijk . Telefonisch contact gehad om informatie in te winnen . Ik werd keurig te woord gestaan. De bestelling verliep zeer goed en de bank was er binnen 3 werkdagen, zoals afgesproken met de medewerker. Wij kregen keurig vooraf een telefoontje dat ze de volgende dag de bank kwamen brengen en 1 uur van te voren werd er ook weer gebeld dat de bezorger onderweg was. DE bank werd netjes op de plek gezet en al het afval, zoals papier en plastic,werd mee retour genomen.

Myrthe beoordeelde op 2019-07-12

Prachtige loungeset gevonden, echter konden wij deze pas 3 maanden later kwijt vanwege onze nieuwbouwwoning.
Mail gestuurd wat de mogelijkheden zijn. De bank kon gereserveerd worden met een aanbetaling van 10%. Wat uiteraard logisch is.
Ik kon tegen de tijd dat ik hem nodig had een belletje geven/mailtje sturen en werd daarna snel geleverd! Bij ons werd de bank savonds rond half 10 nog bezorgd. Zetten het netjes op zn plek en nemen alle verpakkingsmaterialen mee. Helemaal top!

Bruijns beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden, woensdag besteld en donderdagavond kwamen ze het nog bezorgen. De bezorger zet alles weg waar het moet komen en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee! De loungeset staat prachtig onder onze overkapping!

Michel beoordeelde op 2019-07-09

Het bestellen via de website is zeer goed te doen. Snel na het plaatsen van de bestelling werd er telefonisch contact opgenomen om de bestelling te bevestigen en het vervolg af te spreken.
Ook voor levering nog even contact gehad over tijdstip. De levering zelf verliep uitstekend. Netjes, vriendelijk en adequaat.
Zeer aanbevelenswaardig !

Juul beoordeelde op 2019-07-08

Hoe vaak bestel je tuinmeubelen? Wij niet vaak en daardoor waren we geneigd naar de bekende leveranciers te grijpen. We zijn blij dat we toch nog offertes hebben aangevraagd bij een aantal voor ons onbekende leveranciers waaronder Latour. Gemaild met de vraag naar prijzen, maar via mail worden deze niet gegeven. Of ze ons konden bellen. Na telefonisch contact een zeer nette prijs gekregen. Toch nog wat terughoudend door de onbekendheid van Latour voor ons. Na het zien van de score en het lezen van de eerste 3 beoordelingen geloofden we het wel. Teruggebeld, besteld en de dag erna stond het al op het terras. We zijn verbaasd dat een “kleine” ondernemer met haar service, prijs en snelheid zo goed mee kan als de grote internetwinkels. Een verdiende 10!