De Standerd 6

Mystery shopper

Lees
waarom

familie Matlung beoordeelde op 2017-10-10

Wij zijn samen met onze jongste zoon en zijn vriendje, beiden 10 jaar, naar de winkel geweest waar de jongens de trampolines uitgebreid mochten testen. Dit alleen al was hartstikke leuk! Wij hebben goed advies gekregen en de trampoline is geleverd door zeer vriendelijk en beleefde mannen. De trampoline is echt top! Met een goede afdekhoes erbij. Helemaal leuk voor de boys.
We hebben ons ook goed laten informeren over een schommeltoestel en zijn uitgekomen op een enkel regular. Dit toestel is door dezelfde mannen geplaatst en zij hebben goed meegedacht over de plek waar de schommel zou moeten komen. Kortom, we hebben een goede en vriendelijke service en afhandeling gehad.
We hadden een afspraak voor datum van plaatsing staan en daarbij gevraagd of, mocht er eerder een plekje vrijkomen, ze aan ons wilden denken. Dat is ook gebeurd waardoor wij zeer snel in het bezit waren van een mooie trampoline en een mooie schommel. Hartelijk dank mannen!!

Camille beoordeelde op 2017-08-30

I had an unusual request, as I needed a trampoline cover to be sent to the UK. Even though they do not usually do this, they answered my query immediately and were really helpful about finding a way to do it. Eelco found out the cost with PostNL which is not their usual carrier, so as to find the most economical method. Payment was also a bit tricky as the website is not set up for purchases from the UK but again Eelco worked with me to find a solution. Once the payment had been confirmed, the cover was ordered from the supplier, sent by a trackable method and actually arrived one day after it had been sent. Now that is what I call customer service!! Thanks Eelco and Van Ee Buitenspeelgoed for a great customer experience.

DV Almelo beoordeelde op 2017-05-01

Een moderne play (buiten) schommel gekocht inclusief zitje, schommelhaken, betonmortel, stellatten en piketpaaltjes. Buitengewoon robuust materiaal. De bevestigingsbeugels van de bovenbalk zijn verzinkt en zeer solide. De bijgeleverde schroeven zijn fors. De verzinkte staanders zijn voldoende lang en voldoen uitstekend. Kortom een zeer goed product. De communicatie per mail was uitstekend! Als ik dan toch nog een klein puntje van kritiek kan noemen, de levertijd van een paar weken vind ik te lang. Een dikke 9 wat mij betreft.

Fam. Dirksen beoordeelde op 2017-02-27

Goed geholpen met onze zoektocht naar een trampoline voor onze kinderen!
Prima service en zeker een aanrader. Bedankt Eelco Snel!!

Janneke beoordeelde op 2016-12-06

Snelle levering en zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding.

Eelco beoordeelde op 2016-10-22

Mooie showroom, goede service en een snelle levering.

Robert Stuij beoordeelde op 2016-10-21

Ik had tafeltennis ballen besteld ,deze ballen waren erkende wedstrijdballen stond in de omschrijving .
Deze waren vrij goedkoop ,na mijn bestelling had ik een onderbuik gevoel hier over ,het mogen geen celluloid ballen zijn ,maar plastic ballen ,nieuwe regels .
Toch maar even bellen naar Ee Buitenspeelgoed ,maar namen niet op.
Binnen vijfminuten belde een medewerker naar mij terug ,ik vroeg aan hem wat voor ballen het waren , hij kon mij dat niet zo snel vertellen .
Maar ik wilde geen verkeerde ballen thuis krijgen,hij gaf aan dat ze de volgende dag mij zouden terug bellen .
Dit is ook gebeurt en gaven toe dat het verkeerd in de omschrijving stond ,deze is aan gepast en mijn bestelling is gecanceld en mijn geld had ik die dag ook weer terug op mijn rekening .
Prima gehandeld .

Van Ee Buitenspeelgoed

Familie met gat in de tuin (met een trampoline erboven) beoordeelde op 2016-10-08

Het bedrijf klinkt erg betrouwbaar en grondig echt een specialist als ik het moet beoordelen.
Maar de webshop en levering kan veel beter.
Matige reactie op hun whatsapp service en geen kloppende indicatie van de leverings tijd.
Het lijkt in de webshop alsof het allemaal op voorraad is maar de levering duurt nu al meer dan een week dat is niet nodig.

Uiteindelijk de trampoline keurig ontvangen!
Met de verontschuldigingen vwb de levertijd van Ee is duidelijk gestegen in mijn waardering!

Marlies beoordeelde op 2016-10-06

Uitstekende ervaring met van Ee Buitenspeelgoed.
Via Whats app heb ik contact gezocht omdat ik een vraag had, dit was een prettige en prima service. Ik kreeg zo snel mogelijk reactie en het voelde ook erg persoonlijk. Ondanks dat er op ons product wat langer levertijd zat, hebben ze er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat we het op tijd binnen zouden krijgen, echt top!
Prima prijs kwaliteit verhouding. In de toekomst zou ik zo weer wat online bestellen bij van Ee Buitenspeelgoed!

Ad beoordeelde op 2016-10-04

Iets besteld, bevestiging gehad, maar nog steeds niet binnen... We hadden het sneller verwacht.

Rianne beoordeelde op 2016-09-21

Super snel en super attente medewerkers! Complimenten

Danielle beoordeelde op 2016-09-14

Ik heb mijn product nog niet mogen ontvangen en kan het dus niet beoordelen. De levering vind ik wel erg lang duren. Ik hoop dat de schommelhaken er zijn voordat de zomer voorbij is en er niet meer zoveel buiten gespeeld kan worden!

Anton beoordeelde op 2016-09-13

We hadden een nieuw tafeltennisnetje nodig, waar gaat het over.
Het meedenken, uitzoeken, opsporen en de razendsnelle communicatie eromheen moet haast veel meer hebben gekost dan de geldelijke opbrengst van dat netje. Maar men (= Eelco) heeft het fantastisch geregeld en ik had de indruk dat hij daar ook nog eens bijzonder veel plezier aan beleefde.
Grote klasse, boven elke verwachting, waarom mag ik geen 10 sterren geven?

Anoniem beoordeelde op 2016-08-26

Overzichtelijke site, snel antwoord op additionele vragen, zelfs via de whatsapp in de avond. Direct volgende dag verstuurd en dag erna al in huis.

Dirk-Jan beoordeelde op 2016-08-12

Zeer tevreden. Via de website trampoline besteld, paar dagen later al bezorgd, top!

G. d P beoordeelde op 2016-08-10

Heel tevreden. Mooi product, nette site. Alleen de bezorging duurde bijna een week.
Maar verder helemaal top!

A.T. de Bloer beoordeelde op 2016-08-04

snelle levering.
Top.

Maaike beoordeelde op 2016-08-03

Goed contact, snelle levering, mooi product (tafeltennis tafel)

Wim Nales beoordeelde op 2016-07-27

Op tijd, Compleet met een goede bouwtekening.

michiel beoordeelde op 2016-07-20

Onderdeel niet volledig naar wens, meteen ontvang ik een nieuwe! Super