Spiegelstraat 6
2631RS Nootdorp

Van Bree beoordeelde op 2018-12-07

Na de verkeerde motor te hebben besteld na retour sturen netjes mijn geld gekregen na een mail

Reactie van Van Gils Automotive:
Helaas hebben we u dit keer niet van het juiste onderdeel kunnen voorzien. Wellicht kunnen wij u de volgende keer wel de juiste helpen. Bedankt voor uw beoordeling.

Maycel Bakker beoordeelde op 2018-12-05

Vanmorgen een interieur voor mijn bmw e92 opgehaald bij ze. Ik ken het bedrijf niet en wilden het daarom zelf ophalen ipv online bestellen. Ik was onder de indruk van de netheid en geordenheid waarmee ze te werk gaan. Spullen stonden netjes apart zoals beloofd. Alles was onbeschadigd en compleet zoals ook beschreven. Nette verkoper (Sander en Koen) en de jongens hebben mij netjes geholpen met het inladen van de goederen. Ik was zeer onder de indruk en durf in het vervolg gewoon online te bestellen bij ze. TOP JONGENS!!! Bedankt.

Reactie van Van Gils Automotive:
Beste heer Bakker, Graag gedaan! Wij zijn blij dat we u aan een strak interieur hebben mogen helpen. We zijn er van overtuigd dat u er in alle comfort van zal genieten.
Tot de volgende keer!

Bernaerts beoordeelde op 2018-11-30

Motor aangevraagd,en ook gekregen met garantie van 6 maanden.zou 27000 km hebben gelopen.
Bij monteren bleek koppakking defect,zou kunnen,maar is niet normaal.bij demontage bleek ook een cilinder niet goed meer.
Alles gemeld,bleek de motor veel ouder,en niet te traceren
Na overleg andere motor opgestuurd gekregen welke wel traceerbaar was.
motor gemonteerd en was in orde.
oude motoren gratis geretourneerd, evenals gratis verzending van de goede motor.
na wat over en weer bellen is alles naar tevredenheid opgelost.

Fouten maken we allemaal,maar los het dan wel netjes op.

Beste Heer Bernaerts,
Wij zijn blij dat we alles naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Fijne en veilige kilometers toegewenst!

Bernard Cramer beoordeelde op 2018-11-21

Achterruit/klep besteld voor Citroën C1. Bleek echter bekrast te zijn. Mailtje gestuurd en men heeft een onbeschadigde ruit gepakt en onmiddellijk gratis opgestuurd. Super service

Beste meneer Cramer,
We zijn blij dat het voor u opgelost is.
Tot de volgende keer!

Frans beoordeelde op 2018-11-14

Audi a3 8v deur gekocht en laten bezorgen....deur had a1 kwalificatie en dat was ook zo.zag er perfect uit en snelle levering.top service....

Bedankt voor uw reactie!
Wij zijn blij om te lezen dat de deur bevalt. Tot de volgende keer!

A. de Kaste beoordeelde op 2018-10-09

Door een fout van de pakketdienst (Pakket met defect aangekomen onderdeel) heeft van Gils Automotive Zonder kosten nogmaals een 2de pakket verstuurd. Perfecte service, bedankt

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw vertrouwen! We zijn blij dat we u weer veilig de weg op hebben kunnen helpen.

Faouzi beoordeelde op 2018-09-15

Vrijdag 14-09 via webshop onderdeel besteld en betaald .
Zaterdag 15-09 wil ik graag zelf afhalen , moest ik weer betalen ( twee keer ) omdat niemand van webshop aanwezig was , het was mijn beloofd om te veel betaald is terug te storten maar ik vind het geen goede service .
De klant van zaterdag is net zo belanrijk als die van maandag ! Jammer!

Beste Faouzi,

Onze excuses voor het ongemak. Wij hadden het inderdaad moeten voorkomen. Deze situatie zal in de toekomst niet meer voorkomen. Geef ons een kans om het bij de volgende bestelling goed te maken.

a.g. beekers Dorst beoordeelde op 2018-08-18

Geweldig,een deurschakelaar via de telefoon besteld voor een chevrolet tacuma,na de vacantie gemonteerd,en hij werkt perfect,Heel fijn dat van gils ons zo goed hebben geholpen ,ene dag bestelt,en andere dag in huis.

Reactie van Van Gils Automotive:
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen, tot de volgende keer!

Erina Zhilevich beoordeelde op 2018-08-16

Wonderful service, was highly satisfied with the part that I ordered. Received it in perfect condition! Will definitely recommend their service!

Reactie van Van Gils Automotive:
Thank you for your trust in our company. We are pleased that you are satisfied with our services

Rob beoordeelde op 2018-07-17

Eerst telefonisch contact gehad of het onderdeel nog op voorraad was, daarna bestelt via de webshop. IK had het de volgende dag al in huis en was heel goed ingepakt. Complimenten hoor, ga zo door.

Bedankt voor uw reactie!
We blijven onze best doen, tot de volgende keer.

Louis beoordeelde op 2018-07-16

Très bon service,un suivi de commande et de communication au top niveau,pièce reçu avant la date prévue,avec un emballage très soigné,merci pour votre service

Merci pour votre avis.
Nous sommes heureux de savoir que tout a parfaitement fonctionné. Jusqu'à la prochaine fois!

Nick beoordeelde op 2018-07-10

Mijn ervaring omtrent samenwerking was uitstekend. Goede service en communicatie en erg klantvriendelijk. Zeker bereid om meerdere zaken te doen met van Gils automotive! Bedankt voor de service!

Beste Nick,

Hartstikke bedankt voor uw reactie.
Veel plezier met het nieuwe interieur!

Hung-Chang Lee beoordeelde op 2018-06-27

good

Thanks for your reply!
We are very pleased with the fact that it all worked out perfectly for you and your Mazda!

In-ve beoordeelde op 2018-06-25

onderdelen besteld waarvan weer sommige retour zijn,
diverse malen contact gehad met Sherwin en deze beloofde elke keer binnen 24uur geld terug te storten tot en met nu 3 maanden later nog geen geld gezien! erg slecht.
het gaat mij om principe en niet om de 25€

Beste,

Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het voor u nu wél opgelost is.
Ik betreur het feit dat het zodanig mis gegaan is bij de afwerking van uw retournering.
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat dit in de toekomst anders loopt.

Met vriendelijke groeten,

Sherwin

Rutger vd Naald beoordeelde op 2018-05-28

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw reactie! Werkt de schakelaar voor uw Volvo naar behoren?

Eric Ligtelijn beoordeelde op 2018-05-25

Alleen bevestiging ontvangen dat ea in behandeling is. Verder nog geen bericht.

Beste Eric Ligtelijn,
De bestelling is inderdaad in behandeling. U heeft aangegeven dat u de bestelling persoonlijk komt ophalen in Nootdorp. U bent van harte welkom om hem op te halen.

Sherwin beoordeelde op 2018-05-25

Peter beoordeelde op 2018-05-24

Zeer tevreden, 's middags een onderdeel besteld en eind volgende ochtend al binnen.

Reactie van Van Gils Automotive:
Hartstikke bedankt voor uw bestelling en recensie. We doen onze uiterste best om het onderdeel zo snel mogelijk bij u te krijgen. We zijn dan ook blij dat u het gemerkt heeft. Tot de volgende!

Jack beoordeelde op 2018-03-24

Brandstof pomp van BMW twee keer ingeruild door verkeerde diagnose van een andere firma en geld netjes terug gekregen zonder moeilijkheden. Super service Van Gils!!

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw recensie. Tot de volgende keer!

Maarten beoordeelde op 2018-03-13

Het product dat ik zocht had Van Gils op voorraad en binnen enkele dagen is het netjes thuis bezorgd. Toen bleek dat er wat schade op het product zat waar beide partijen de oorzaak niet van kenden nam Van Gils het product zonder problemen terug om te ruilen. Perfecte service!

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer!