Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Van Gils Automotive heeft 87 5 ster reviews 87
Van Gils Automotive heeft 6 4 ster reviews 6
Van Gils Automotive heeft 3 3 ster reviews 3
Van Gils Automotive heeft 2 2 ster reviews 2
Van Gils Automotive heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ibrahim

    Eerlijk mensen werken daar geef je goede hulp ik echt tevreden

  2. Logan

    Kijk uit als particulier om een onderdeel te kopen hier, je wordt opgelicht waar je bij staat, had hier een onderdeel gekocht die toch niet nodig bleek, heb het product retour gebracht en kreeg uiteindelijk een tegoed bon die maar 6 maanden geldig is, en die is inmiddels ook verlopen

  3. Hoe zou je Van Gils Automotive beoordelen?

  4. TukkerTrucker84

    Van gils demontage is een top bedrijf die je eerlijk en super netjes behandeld! Ik heb een elektrische wegdraaibare trekhaak gekocht voor mijn mercedes cla shooting brake bj.2020 er was iets misgegaan en dat werd netjes opgelost! Het personeel probeert je goed en vakkundig te helpen en lost als er een probleem is het met je op 👍👍👍👍👍

  5. Ed

    Was op zoek naar sierlijst voor citroen cactus. Deze was nieuw niet meer leverbaar. Van Gils had nog een zijscherm met sierlijst te koop. Ik had alleen de sierlijst nodig. Deze hebben ze zeer vakkundig er afgehaald (is best lastig) en kunnen kopen voor een prijs naar tevredenheid. Zeer prettige communicatie via whats app. Top!

  6. Eric L

    Jammer dat ze iemand 2 uur laten rijden voor een beschadigde motorkap, terwijl ik uitdrukkelijk had gevraagd mij terug te bellen als dat zo was, en dat is mij ook toegezegd. De foto van de aanbieding is dus niet de juiste want daar zijn geen krassen te zien, als dit jullie A1 kwaliteit is????

  7. Geen geld terug

    Helaas geen goede ervaring bij dit bedrijf, ga normaal ook altijd naar een andere sloperij, het is dan ook de eerste en laatste keer dat ik hier kom, bij binnenkomst, moest ik helaas al 10 minuten wachten terwijl er maar 1 klant aanwezig was, daarna moest het onderdeel nog gepakt worden wat ook nog eens 5 minuten duurde, terwijl telefonisch werd aangegeven dat ze het zouden klaar leggen, maarfijn het is wat het is, eenmaal het onderdeel gekregen heb ik deze afgegooid bij de garage waar ze dit zouden maken, alleen bleek het vervangen onderdeel toch niet kapot te zijn en de garage gaf aan dat ik het gekochte onderdeel van automotive weer terug kon brengen, dus ik blij aangezien dit mij weer 60 euro zal besparen, dus ik weer terug naar automotive, er was letterlijk geen 1 klant aanwezig, en er liepen meerdere medewerkers en toch moest ik 5 minuten wachten, zeer teleurstellend, en eenmaal geholpen kreeg ik te horen dat ik geen geld terug zou krijgen maar een tegoedbon, dus ik zei waarom is dit niet aangegeven bij de aankoop, want dan had ik dit product niet bij jullie gekocht maar bij iemand anders, hij had hier geen antwoord op, ook is de tegoedbon maar 6 maanden geldig, waar je als partuculier weinig aan hebt, want hoevaak kom je als particulier bij een sloperij, tevens heb ik ze ook een mail gestuurd en een klacht ingediend, op beide wordt niet gereageerd, dit zegt dan ook heel veel over het bedrijf en de service die ze bieden