Tappersweg 14 - 34

Dio de Vries beoordeelde op 2018-12-08

O. Akcay beoordeelde op 2018-12-08

Tevreden, snel geleverd.

Patricia Wahr beoordeelde op 2018-12-08

Ben erg blij met de keuzes bij vapekings. Nederland is nog best beperkt met grote keuzes bij 1 webshop. Ik hou van de internationale e liquida dus bestel veel bij redjuice in Engeland . Maar dan moet ik veel bestellen om de verzendkosten te dekken . Vapekings is mijn 2 de keuze

Martins Igaunis beoordeelde op 2018-12-08

Fast service with great prices

Jan van Deutekom beoordeelde op 2018-12-08

snel geleverd en mooi in een leuk doosje met stickers.

rick bosman beoordeelde op 2018-12-07

super

Youssef Loukili beoordeelde op 2018-12-07

Simone de Blauw beoordeelde op 2018-12-07

Eenvoudig bestelsysteem, wel wat weinig keus voor mijn 'merk'. Snel geleverd, ondanks dat ik veel problemen heb met PostNL recentelijk was dit zo in huis!

Pebbles Oosterwijk beoordeelde op 2018-12-06

Joshua Tak beoordeelde op 2018-12-06

Timo Lukassen beoordeelde op 2018-12-06

Anne-Claire van der Tuijn beoordeelde op 2018-12-06

Efficient. Telefonisch goed bereikbaar en hulpvaardig

noah berkaoui beoordeelde op 2018-12-05

lars van ree beoordeelde op 2018-12-05

menno meijer beoordeelde op 2018-12-05

Prima geholpen via de chat! Fijn!

Jeroen Goudriaan beoordeelde op 2018-12-04