Tappersweg 14 - 34

Linda van Veldhoven beoordeelde op 2019-02-20

Heel tevreden, snelle bezorging,

Christianna Tsomidou beoordeelde op 2019-02-20

Nicole beoordeelde op 2019-02-20

Website makkelijk te gebruiken, producten goed te vinden, duidelijk betaalproces en heldere communicatie over de bestelling zelf en de levering.

Louis Jaspers beoordeelde op 2019-02-20

brian oostenbrink beoordeelde op 2019-02-19

Wat een service! Werd gebeld omdat de verzending een dag later de deur uit ging. Vertraging was mijn schuld maar ze belde toch even.

Jeffrey Drenth beoordeelde op 2019-02-19

Heel tevreden. Snelle levering. Ruime keus

Patricia Rijksen beoordeelde op 2019-02-17

Aneta Psuj beoordeelde op 2019-02-17

Henny van Munster beoordeelde op 2019-02-16

Altijd snel en correct,fijn bedrijf.

R Veldkamp beoordeelde op 2019-02-16

Snel afgeleverd. goed verpakt, geseald in plastic. Beste vloeistof tot nu toe. Veel rook.

Betty van Boxtel beoordeelde op 2019-02-16

Product snel geleverd

Hubert Prokop beoordeelde op 2019-02-16

Nicholas Walsh beoordeelde op 2019-02-16

Sancho Boera beoordeelde op 2019-02-15

bryce bakker beoordeelde op 2019-02-14

Goede levering en super kwaliteit top geregeld!!!