Tappersweg 14 - 34

mitchell zentveld beoordeelde op 2019-04-21

Daniël Lijmer beoordeelde op 2019-04-21

Andy Maasland beoordeelde op 2019-04-21

Eva Hess beoordeelde op 2019-04-20

Heel gelukkig met mijn nieuwe vape, snel in huis en aangename prijs!

Daniël Schmidt beoordeelde op 2019-04-20

Adrian Gwara beoordeelde op 2019-04-20

Robin Schreuder beoordeelde op 2019-04-20

Dikke prima, groot aanbod en scherpe prijzen. Alles zat goed verpakt en na de bestelling had ik het de volgende dag al in huis.

Erik Heidema beoordeelde op 2019-04-19

Zeer nette en snelle afhandeling, ook als je een probleem hebt word je goed geholpen

Angel Angelov beoordeelde op 2019-04-19

snell geleverd

Elvin Vonk beoordeelde op 2019-04-18

Dennis Krijgsman beoordeelde op 2019-04-17

Uitstekende service, A++ producten en snelle levering. Het pakket was ook super netjes ingepakt en dicht gesealed.

Glenn van den Berg beoordeelde op 2019-04-17

Nou tis een prima ding maar zo'n coil gaat maar 2 dagen mee voordat hij geen tot amper rook meer geeft

Reactie van VapeKings:
Hi Glenn,

Bedankt voor je bestelling! Vervelend te horen dat je coils niet lang genoeg meegaan.
Dit probleem is meestal gebruikersgerelateerd. We spreken je graag op de live chat rechtsonder op onze site zodat we kunnen vaststellen waar het precies mis gaat zodat je gewoon twee tot drie weken met een coil zal doen. :)

Team Vapekings

Cc Schenk beoordeelde op 2019-04-17

Nick Jansen beoordeelde op 2019-04-17

Frank Laeven beoordeelde op 2019-04-17

Tymo Rooijen beoordeelde op 2019-04-16

Goed ding echt een aanrader

Frans Hoen beoordeelde op 2019-04-16

Robert Nolles beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering en alles conform het bestelde. Na het leveren was mij iets niet duidelijk omtrent gebruik van het geleverde apparaat. Tijdens telefonisch overleg werd dat duidelijk uitgelegd.