Tappersweg 14 - 34

9,0

Jose Terpstra beoordeelde op 2019-06-20

N Mendes beoordeelde op 2019-06-20

Jasper Moolhuijzen beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering en zeer goede service.

Andro CHeung beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden en geleverd volgens afspraak.

Mason Ten Cate beoordeelde op 2019-06-19

Altijd volgende dag thuis

koen kerkhofs beoordeelde op 2019-06-19

Voor 22.00 besteld, maar niet volgende dag in huis. Op donderdag rond 19.00 een bestelling geplaatst. Kreeg volgende dag pas een bevestiging van verwerking. Proiet handig als je door je voorraad heen bent.

Reactie van VapeKings:
Beste Koen,

Vervelend te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

Excuses voor de verwarring, wij versturen PostNL (briefpost) tot 18:00 en DHL tot 22:00. Dit melden wij ook in de checkout, misschien dat u deze gemist heeft.

Wij hopen dat verder alles naar wens is en je kan genieten van de e-liquid en coils.

Team Vapekings

Jorn Lith beoordeelde op 2019-06-19

Bianca Tettero beoordeelde op 2019-06-19

Vrij ruim assortiment en snelle levering,zeker een aanrader!

Michael Panneman beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering, goede communicatie, netjes verpakt. Helaas waren de Ceramic Coils van Nord zelf een beetje slecht (1e had binnen en dag een slechte smaak). Would recommend VapeKings, though!

Francois Mugie beoordeelde op 2019-06-18

Ik ben heel tevreden, breed assortiment, uitstekende service, duidelijke informatie. Bezorging gelijk aan andere webstores.

Mark Dekker beoordeelde op 2019-06-18

johan rozeboom beoordeelde op 2019-06-18

Wouter Baars beoordeelde op 2019-06-17

Natasja Claessen beoordeelde op 2019-06-17

Communicatie kan beter

MK beoordeelde op 2019-06-17

Fast delivery, excellent support.

Ewa Leszczynska beoordeelde op 2019-06-17

Aquila Fliek beoordeelde op 2019-06-17

vacuum Verpakt en zeer netjes bij elkaar gelegd

Mike van Kleef beoordeelde op 2019-06-17

Sander Kabalt beoordeelde op 2019-06-17