Tappersweg 14 - 34
2031 EV Haarlem
+31850656802

9,0

Jacco Baas beoordeelde op 2018-05-25

snelle handelingen makkelijke site top

Celine Kuyper beoordeelde op 2018-05-25

Heel tevreden, had een defecte ohm meter ontvangen en werd super snel en netjes opgelost.

Sana Roshanali beoordeelde op 2018-05-23

Snelle levering!

douwe gruiters beoordeelde op 2018-05-22

Fijne website, snelle levering, betrouwbaar en vrij goedkoop.
geweldig :)

Feyzullah Balaban beoordeelde op 2018-05-22

snelle levering, helpdesk(chat) was vriendelijk. Ik had persoonlijk meer smaak verwacht in de liquids, maar dit is de mening van een onervaren "vaper".

Eric Slingerland beoordeelde op 2018-05-21

Top, snelle service en goeie kwaltiteit.

Aukje Ruiten beoordeelde op 2018-05-21

tevreden, snelle levering. ruime keuze.

Yvonne Heeneman beoordeelde op 2018-05-21

Geen klachten over het geleverde. Alleen het pakketje zou zaterdag bezorgd worden en het is dinsdag geworden.

Nabil El Khaldouni beoordeelde op 2018-05-20

Snelle bezorging. En uitstekende nalevering in verband met niet in voorraad. De dag daarop ontvangen!! Ook lieve en goede service en communicatie vanuit de webshop zelf gehad. Overal een uitstekende ervaring.

Fabrice van Yperen beoordeelde op 2018-05-19

Zeer tevreden over kwaliteit en levering van de bestelling

marian deijkers beoordeelde op 2018-05-18

goede snelle service

Femke Snoek beoordeelde op 2018-05-18

Prefecte vaper, sneller levering en goede instructies.

Asahel Howell beoordeelde op 2018-05-16

Heel tevreden had maadag bestelt En dinsdag in huis. Echt top prestatie van team vape

W van Doorn beoordeelde op 2018-05-15

Snelle levering en prima prijs!

Ingmar Visser beoordeelde op 2018-05-12

Bg

Raymond Kuipers beoordeelde op 2018-05-11

Dag erna gelijk binnen , top service

Abel Lieuwen beoordeelde op 2018-05-11

Matige smaak bij eigen merk Watermeloen , Berry blast en tigers blood zijn echter prima. De watermeloen is naar mijn mening bijna smakeloos.
Getest met Vaporesso Tarot nano

Alan Vierhoven beoordeelde op 2018-05-09

Goed en vriendelijk geholpen!

Wesley Sulman beoordeelde op 2018-05-09

Netjes behandeld,
Helaas was het bestelde product (iStickPower Nano) uitverkocht in de gekozen kleur. Werd netjes opgebeld met de vraag of een andere kleur geleverd mocht worden. Helemaal prima.

Bij ontvangst van mijn bestelling hadden ze er een extra E-Liquid bij gedaan wegens het ongemak, had niet gehoeven maar is zeker een positieve onverwachte ontwikkeling.

Dus mensen, bedankt voor de communicatie en de afhandeling.

Tot de volgende keer,
Wesley

Viv beoordeelde op 2018-05-07

Ik was op zoek naar de Smok Prince kit met Bulb Pyrex glass, vanwege de foto's gekocht maar helaas de kit met EU glass Tube gekregen. Beschrijving stond ook 2ml, zelf niet goed gelezen dus. Maar misschien is het een idee om de product foto te veranderen naar het product wat je daadwerkelijk verkoopt.
Verder ging de bezorging super snel. Volgende dag werd dit al bezorgd.