Merellaan 10

Tanja lentink beoordeelde op 2018-09-01

Super service. Mooi optijd geleverd

Gucci beoordeelde op 2018-08-19

Het was netjes optijd
En mijn hondje vond de taart ook nog lekker!

Emma beoordeelde op 2018-08-10

Op speciale aan vraag konden ze voor ons de taart helemaal aan gepast op de wenzen van de hond.

Manuella de Jong beoordeelde op 2018-07-27

Dit was de eerste keer dat wij een taart hadden besteld voor onze honden. Na even snuffelen werd de taart met smaak opgegeten en dat tot de laatste kruimel ! Ze hebben heerlijk gesmikkeld en daarbij ook nog eens gezond.
Perfecte combinatie. Bovendien zag de taart er ontzettend mooi uit.

H beoordeelde op 2018-07-15

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ruim van te voren besteld, en taart werd op de aangegeven datum op tijd bezorgd! Was erg benieuwd of mijn hond, het wel lekker zou vinden. En ja hoor, Hij heeft alles in een no time opgegeten! Erg tevreden!

marijan boom beoordeelde op 2018-07-01

Ben was super blij met zijn (glutenvrije) taart, keurig op tijd en goed en feestelijk verpakt. Echt een aanrader voor alle jarige honden.!!

Thessa beoordeelde op 2018-06-14

De taart kwam ruim op tijd en netjes verpakt binnen. Onze Duke moet helaas nog even twee dagen wachten voordat hij hem kan gaan opeten. Maar het doosje waar de hondentaart in zat ruikt heel lekker volgens hem.

D.Geijteman beoordeelde op 2018-06-07

De taart kwam pas rond half 6 in de na middag aan. Heel erg laat, waar door wij met het mooie weer thuis moesten blijven wachten.
En de taart was ook niet te vreten.
Mijn hond heb niks gegeten, wel ff geroken. Ik heb de taart moeten weg gooien.
Mijn man zei gelijk; Schatje je hebt het niet goed gedaan. En dat kwam heel ff hard aan. Omdat ik mijn hond echt Mn kindje is.
Jammer

Reactie van Doggi.nl:
Beste Mevr. Geijteman,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze producten. Wij geven hierop graag een reactie. De taart en overige producten zijn gewoon geleverd op de afgesproken dag. Hier hebben wij dus netjes onze afspraak nagekomen. Daarnaast geeft u aan dat uw hond de taart niet lekker vond. U heeft zelf de smaak van de taart gekozen en kent uw hond zelf het beste. Veruit de meeste honden vinden alle producten lekker. Daarnaast geeft u nazorg 1 ster... U heeft geen enkel contact met ons gezocht om ons de kans te geven de problemen die u heeft op te lossen. Wij vinden deze review dan ook niet passend. U moest eens weten hoeveel impact een 1 ster review heeft, en dit is ook totaal niet representatief naar de waarheid. Wij hebben in ieder geval netjes aan alle afspraken voldaan.

Chiara beoordeelde op 2018-06-05

Super de taart! Heel mooi en goedkeuring gekregen van onze vriend. Volgend jaar opnieuw!

Yvonne Wagemans beoordeelde op 2018-06-04

De donuts besteld en waren op de afgesproken dag geleverd en netjes verpakt. Het belangrijkste de honden vonden ze heerlijk

Josje beoordeelde op 2018-05-22

Ik wilde de cupcakes voor mijn hondje bestellen. Ik had in de bijlage gezet dat ik ze graag op zaterdag wilde hebben omdat hij dan 1 werd. Ik kreeg hem in geweldige staat! Namens Sam en mij, bedankt!

Jacqueline beoordeelde op 2018-05-17

Geweldige taart en uitstekende service. Beetje jammer taart kon niet op de dag zelf bezorgd worden (maandag) Jammer de post ging lomp met t pakket om zodat de boven kant beschadigd was. Naam en leeftijd waren vast geplakt aan de boven kant. Heb t gemeld en heb een nette escusses ontvangen terwijl doggi er niks aan kan doen. En per omgaande ook de extra kosten van naam en leeftijd terug gekregen. Top
Onze hond heeft er heerlijk van gesmult.

Claudia beoordeelde op 2018-05-13

Geweldige taart, en hij vond hem heerlijk. En was precies op zijn verjaardag binnen🙂

Familie Laurens-Reho beoordeelde op 2018-04-04

Ik bestel al een aantal jaar en ben echt een super tevreden klant en nog belangrijker, onze Chaplin die is DOL op de producten van Doggi.nl :) Iedere verjaardag bestellen we wat lekkers voor hem. Afgelopen Dierendag heb ik ook de honden in onze plaatselijke asiel verrast met heerlijke donuts. Smikkelen en smullen. De service en enthousiasme van Doggi.nl is geweldig! Hoop nog lang klant te mogen blijven bij ze.

Gil beoordeelde op 2018-03-28

Erg tevreden. Ik bestelde de worteltaart voor mijn hond zijn eerste verjaardag. Werd erg mooi afgeleverd zonder schade op de gewenste dag. Hij vond het heerlijk! Ook bestelde ik 3 keer de mix van koekjes. Vonden ze ook erg lekker hier. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Eefje beoordeelde op 2018-03-24

Ik had een bananentaartje besteld voor de verjaardag van mijn hond. De taart werd netjes afgeleverd op de gekozen dag en zat prachtig verpakt in een doosje. De hond vond zijn taartje heerlijk!! Werkelijk een fantastische toevoeging aan zijn verjaardagsfeestje! Zeker voor herhaling vatbaar!

Anouska beoordeelde op 2018-03-09

De honden hebben allemaal gesmuld van de donuts. Omdat de kortingscode niet werkte kreeg ik diverse opties om dat goed te maken. We hebben er extra koekjes bij gekregen en die gingen ook gretig op!

Eva Tieland beoordeelde op 2018-02-28

Heel tevreden, snelle levering en was een mooi en goed product!

Spa4Dogs beoordeelde op 2018-02-24

Met zoveel passie & liefde worden de tractaties gemaakt!
En zo lekkerrrrr.... !
All Natural , “ puur & genot”!

Murielle beoordeelde op 2018-02-23

Het is een plezier voor de dieren om steeds die lekkere dingen te mogen eten.. alles zelfgemaakt en steeds vers.
Alsook de afwerking en attentie voor de dieren.
Onze dalmatiër kent het al goed 😉.. FEEST keer op keer.Mercikes..en nu nog zoiets voor de poezen.