Merellaan 10
9663CT Nieuwe Pekela

Bianca beoordeelde op 2019-06-24

Erg leuk gemaakte donuts en cakje. Helaas lustte mijn hond ze allemaal niet😕 hij is héél kieskeurig..
Gelukkig andere hondenvriendjes er wel blij mee kunnen maken 😊

Nathalie beoordeelde op 2019-04-29

Levering was mooi op tijd en de jarige was blij met de taart ☺️ Voor herhaling vatbaar met volgende fotoshoot!

Evelyne Lerno beoordeelde op 2019-04-25

Yumi was super blij met haar verjaardagstaart 🥰🐾

Jade beoordeelde op 2019-04-25

Ik heb een taart en cupcakes besteld voor m'n bulletje zijn 7de verjaardag. Mooie producten ontvangen en vooral ook lekker aan m'n hond zijn reactie te zien!
Voor herhaling vatbaar!

Josje beoordeelde op 2019-04-24

De bestelling was op tijd binnen en mijn hondje vond de taart super lekker! Bedankt!

Gerdien Bolhuis beoordeelde op 2019-04-19

Taartje en donuts besteld. Ziet er geweldig uit en de hondjes vinden het lekker, wat het belangrijkste is natuurlijk. Op de door mij aangegeven datum is het keurig bezorgd. De verpakking is voor dergelijke producten prima! Veel kennissen hadden er nog nooit van gehoord maar zijn nu wijzer gemaakt......
Complimenten!

Nelleke beoordeelde op 2019-04-16

Mijn bestelling was prima op tijd, was netjes verpakt en de hondjes hebben ervan gesmuld. Zeker een aanrader voor als je eens iets extra's wilt voor je lieve viervoeter.

Yvette van Hove beoordeelde op 2019-04-15

Prachtig mooi gezond hondentaartje! Goed verpakt en precies op tijd bezorgd. Mijn Jack Russell van 16 vond het heerlijk en zij is zeer kritisch! De buurhonden genoten ook mee. Hartelijk dank voor het extra kadootje!

shirley beoordeelde op 2019-04-13

Fijn product, echter door Postnl te laat bezorgd

Cindy kasius beoordeelde op 2019-03-30

Super ingepakt. Ontzettend leuk taartje. Honden vonden het heerlijk!!!

Edith beoordeelde op 2019-03-23

Bezorging op de gewenste dag! Goed en stevig verpakt. Erg leuk taartje in leuke verpakking waar de honden helemaal weg van waren. Ga zeker vaker bestellen! Top!

Louise Willems -Jansen beoordeelde op 2019-03-21

Echt top! ga hier zeker vaker bestellen ! Was een super mooie taart voor mijn hondje . Leuk ook t koekje erbij op de verpakking !

Kevin beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden, ze dachten mee over de verzenddatum zodat de taart op tijd geleverd zou worden door PostNL.
De taart zag er mooi uit en er zat een lieve boodschap bij. En ook niet geheel onbelangrijk: de hondjes hebben er heerlijk van gesmikkeld.

Roberto Geurts-Verga beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en perfecte service. De hondjes hebben genoten van het taartje en ook de donuts. Voor de volgende verjaardag bestellen wij hier weer!

Evert beoordeelde op 2019-03-12

Een harten taartje besteld voor onze jarige Leika die 4 jaar werd. Het was een prachtig taartje, nog veel mooier als voorbeeld taartje op de site. En ze vond het heerlijk!
Hartelijk bedankt voor de service.

Rowena beoordeelde op 2019-03-07

Wat een lieve service en betrokkenheid, wij hebben taartje besteld voor onze 17 jarige vriend, hij heeft er heerlijk van gesmikkeld!

Edith Degens beoordeelde op 2019-03-06

Wat een heerlijke cup cakes, Macho heeft er van genoten met zijn vriendjes, mooie verpakking en zelfs nog een donut kado erbij, een aanrader👍😀

Nathalie beoordeelde op 2019-03-04

Zeer tevreden, was zelfs voor mij een cadeautje. Mooi kartonnen doosje met strik en koekje. Lekker uitziende taart, die gretig gegeten werd door de jarige en de eigen gebakken koekjes gaan er goed in bij Lola. Al met al een aanrader voor je hond(en)

Diana Stuivenberg beoordeelde op 2019-03-01

Zeer tevreden! Op aangegeven dag geleverd, goed verpakt in een mooi doosje, leuk detail was de strik met hondenkoekje op de doos! Worteltaart in hartvorm zag er prachtig uit met zijn naam Ozzy met de leeftijd 10 erop, top gedaan! Had ook hondenkoekjes besteld. Alles was zeer smakelijk volgens onze jarige. Dank je wel.

Kyon beoordeelde op 2019-02-21

Mooie producten , leuk verpakt. en onze Kingston smult er van.