Merellaan 10
9663CT Nieuwe Pekela

Edith beoordeelde op 2019-03-23

Bezorging op de gewenste dag! Goed en stevig verpakt. Erg leuk taartje in leuke verpakking waar de honden helemaal weg van waren. Ga zeker vaker bestellen! Top!

Louise Willems -Jansen beoordeelde op 2019-03-21

Echt top! ga hier zeker vaker bestellen ! Was een super mooie taart voor mijn hondje . Leuk ook t koekje erbij op de verpakking !

Kevin beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden, ze dachten mee over de verzenddatum zodat de taart op tijd geleverd zou worden door PostNL.
De taart zag er mooi uit en er zat een lieve boodschap bij. En ook niet geheel onbelangrijk: de hondjes hebben er heerlijk van gesmikkeld.

Roberto Geurts-Verga beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en perfecte service. De hondjes hebben genoten van het taartje en ook de donuts. Voor de volgende verjaardag bestellen wij hier weer!

Evert beoordeelde op 2019-03-12

Een harten taartje besteld voor onze jarige Leika die 4 jaar werd. Het was een prachtig taartje, nog veel mooier als voorbeeld taartje op de site. En ze vond het heerlijk!
Hartelijk bedankt voor de service.

Rowena beoordeelde op 2019-03-07

Wat een lieve service en betrokkenheid, wij hebben taartje besteld voor onze 17 jarige vriend, hij heeft er heerlijk van gesmikkeld!

Edith Degens beoordeelde op 2019-03-06

Wat een heerlijke cup cakes, Macho heeft er van genoten met zijn vriendjes, mooie verpakking en zelfs nog een donut kado erbij, een aanrader👍😀

Nathalie beoordeelde op 2019-03-04

Zeer tevreden, was zelfs voor mij een cadeautje. Mooi kartonnen doosje met strik en koekje. Lekker uitziende taart, die gretig gegeten werd door de jarige en de eigen gebakken koekjes gaan er goed in bij Lola. Al met al een aanrader voor je hond(en)

Diana Stuivenberg beoordeelde op 2019-03-01

Zeer tevreden! Op aangegeven dag geleverd, goed verpakt in een mooi doosje, leuk detail was de strik met hondenkoekje op de doos! Worteltaart in hartvorm zag er prachtig uit met zijn naam Ozzy met de leeftijd 10 erop, top gedaan! Had ook hondenkoekjes besteld. Alles was zeer smakelijk volgens onze jarige. Dank je wel.

Kyon beoordeelde op 2019-02-21

Mooie producten , leuk verpakt. en onze Kingston smult er van.

NAOMI beoordeelde op 2019-02-20

Super mooie taart en donuts besteld bij Doggi.
Honden vonden ze heerlijk en waren echt super mooi!!

Anja beoordeelde op 2019-02-19

Voor Valentijn donuts besteld zag er erg leuk uit. Had ze gestuurd naar iemand anders die zei dat ze er met smaak in gingen. Dus top 👍

Wendy beoordeelde op 2019-02-19

Wat een geweldig bedrijf zijn jullie toch. Met leuke speciale produkten waar onze honden echt heel erg van smullen.
Jullie zijn voor mij het beste, lekkerste en leukste internetbedrijf die ik ken!

Jolanda Hoekstra beoordeelde op 2019-02-06

Uit meligheid een hondenverjaardagsfeestje georganiseerd. Cupcakes, ballonnen enzo besteld. Op het verzendbewijs stond de postcode en het huisnummer goed maar was aan een onjuiste straatnaam en woonplaats gekoppeld. Contact opgenomen en prima te woord gestaan en op de hoogte gehouden. Uiteindelijk niet ontvangen. Toch een dikke pluim voor de aftersales. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Jolanda

Paul beoordeelde op 2019-02-06

Tweede jaar op rij verjaardagstaart besteld. zag er wederom super uit, en de honden vonden hem ook erg lekker

Petra vd bos. beoordeelde op 2019-01-24

Hoi,
De donuts die ik bij jullie heb besteld is onze sandy gek op wij hebben de bestelling van morgen net gekregen en sandy heeft er al twee opgegeten dit is de eerste dat wij bij jullie bestellen en ik heb ook verjaarsdaghoedje en nog een cijferkaars met nummer 1 erbij gedaan.
Complimenten voor jullie ben zeer tevreden doe volgende keer weer een bestelling.

Nadeche van Hassel beoordeelde op 2019-01-19

Super service en snelle levering. Fijn contact! Had wat kleine aanpassingen die ik aan de taart wilde. Voor onze kleine 4 voeter was de taart perfect!!

Marie jose beoordeelde op 2019-01-07

Het was de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik hier besteld heb. Mooi verpakt mooi op tijd en volgens bumper super lekker. Dus wij gaan hier vaker bestellen

Janis beoordeelde op 2018-12-28

Onze booba is verzot op de lekkernijen van dogginl. Zeer vriendelijk, goede service, altijd op tijd geleverd en altijd leuk& mooi verpakt. Gewoonweg TOP👌💞🎂

Nicky beoordeelde op 2018-12-28

Zoals altijd een perfecte levering,alles mooi verpakt en mooi op tijd en de hondjes vinden alles altijd super lekker.