Merellaan 10
9663CT Nieuwe Pekela

Nadeche van Hassel beoordeelde op 2019-01-19

Super service en snelle levering. Fijn contact! Had wat kleine aanpassingen die ik aan de taart wilde. Voor onze kleine 4 voeter was de taart perfect!!

Marie jose beoordeelde op 2019-01-07

Het was de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik hier besteld heb. Mooi verpakt mooi op tijd en volgens bumper super lekker. Dus wij gaan hier vaker bestellen

Janis beoordeelde op 2018-12-28

Onze booba is verzot op de lekkernijen van dogginl. Zeer vriendelijk, goede service, altijd op tijd geleverd en altijd leuk& mooi verpakt. Gewoonweg TOP๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’ž๐ŸŽ‚

Nicky beoordeelde op 2018-12-28

Zoals altijd een perfecte levering,alles mooi verpakt en mooi op tijd en de hondjes vinden alles altijd super lekker.

Petra Vergouwen beoordeelde op 2018-12-27

Geweldig, buiten dat ze er heel mooi uitzagen vonden de honden ze heerlijk.

Mandy beoordeelde op 2018-12-26

De taart was binnen 2 seconden op, dus ik denk dat ie lekker was ;-)

shirley beoordeelde op 2018-12-25

Heel leuk en lekker kerstpakket voor de hondjes. Ze zijn er erg blij mee1

Annelies Cox beoordeelde op 2018-12-25

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij Doggi.nl. Originele producten en onze Noddy smult ervan. Mooi verpakt en altijd is de levering zoals afgesproken. ๐Ÿ‘

Claudia Schoormans van Breda beoordeelde op 2018-12-24

Ons Twink is echt helemaal gek op de producten van Doggi.nl. De box komt altijd netjes op tijd en de producten zijn leuk ingepakt! En versere producten kun je niet hebben. Met zorg bereid!

Angelina beoordeelde op 2018-12-14

Ik ben heel erg tevreden! Het kwam optijd in huis en mijn hond vond het heerlijk.

Tanja lentink beoordeelde op 2018-09-01

Super service. Mooi optijd geleverd

Gucci beoordeelde op 2018-08-19

Het was netjes optijd
En mijn hondje vond de taart ook nog lekker!

Emma beoordeelde op 2018-08-10

Op speciale aan vraag konden ze voor ons de taart helemaal aan gepast op de wenzen van de hond.

Manuella de Jong beoordeelde op 2018-07-27

Dit was de eerste keer dat wij een taart hadden besteld voor onze honden. Na even snuffelen werd de taart met smaak opgegeten en dat tot de laatste kruimel ! Ze hebben heerlijk gesmikkeld en daarbij ook nog eens gezond.
Perfecte combinatie. Bovendien zag de taart er ontzettend mooi uit.

H beoordeelde op 2018-07-15

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ruim van te voren besteld, en taart werd op de aangegeven datum op tijd bezorgd! Was erg benieuwd of mijn hond, het wel lekker zou vinden. En ja hoor, Hij heeft alles in een no time opgegeten! Erg tevreden!

marijan boom beoordeelde op 2018-07-01

Ben was super blij met zijn (glutenvrije) taart, keurig op tijd en goed en feestelijk verpakt. Echt een aanrader voor alle jarige honden.!!

Thessa beoordeelde op 2018-06-14

De taart kwam ruim op tijd en netjes verpakt binnen. Onze Duke moet helaas nog even twee dagen wachten voordat hij hem kan gaan opeten. Maar het doosje waar de hondentaart in zat ruikt heel lekker volgens hem.

D.Geijteman beoordeelde op 2018-06-07

De taart kwam pas rond half 6 in de na middag aan. Heel erg laat, waar door wij met het mooie weer thuis moesten blijven wachten.
En de taart was ook niet te vreten.
Mijn hond heb niks gegeten, wel ff geroken. Ik heb de taart moeten weg gooien.
Mijn man zei gelijk; Schatje je hebt het niet goed gedaan. En dat kwam heel ff hard aan. Omdat ik mijn hond echt Mn kindje is.
Jammer

Reactie van Doggi.nl:
Beste Mevr. Geijteman,
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze producten. Wij geven hierop graag een reactie. De taart en overige producten zijn gewoon geleverd op de afgesproken dag. Hier hebben wij dus netjes onze afspraak nagekomen. Daarnaast geeft u aan dat uw hond de taart niet lekker vond. U heeft zelf de smaak van de taart gekozen en kent uw hond zelf het beste. Veruit de meeste honden vinden alle producten lekker. Daarnaast geeft u nazorg 1 ster... U heeft geen enkel contact met ons gezocht om ons de kans te geven de problemen die u heeft op te lossen. Wij vinden deze review dan ook niet passend. U moest eens weten hoeveel impact een 1 ster review heeft, en dit is ook totaal niet representatief naar de waarheid. Wij hebben in ieder geval netjes aan alle afspraken voldaan.

Chiara beoordeelde op 2018-06-05

Super de taart! Heel mooi en goedkeuring gekregen van onze vriend. Volgend jaar opnieuw!

Yvonne Wagemans beoordeelde op 2018-06-04

De donuts besteld en waren op de afgesproken dag geleverd en netjes verpakt. Het belangrijkste de honden vonden ze heerlijk