Doggi.nl
Verkoop van verse ambachtelijk bereide hondentaarten, cupcakes, donuts en koekjes

• Rob Derriks
    Review voor Doggi.nl

Betrouwbaar, servicegericht, meedenkend om het ultieme product te willen leveren passend bij het moment

• Lieke
    Review voor Doggi.nl

Door verkeerd vervoer van postnl was de bovenkant van de taart aan de doos vastgeplakt. Na het mailen van een foto werd er meteen een nieuwe taart aangeboden die wel helemaal heel werd bezorgd. Charlie heeft er van genoten! Bedankt voor de top service!!

• Hoe beoordeel je Doggi.nl?

• Louise
    Review voor Doggi.nl

Super fijne service, snel en betrouwbaar. Scott heeft genoten van zijn verjaardagstaart!!

• Aimee
    Review voor Doggi.nl

Echt een top service! Ik kreeg op vrijdag een taart binnen waarvan de naam en leeftijd van de hond op de bovenkant van de doos was geplakt. Gelijk contact opgenomen en nog geen minuut later kreeg ik reactie. De volgende dag kreeg ik al een nieuwe opgestuurd en konden we alsnog met een mooie taart de verjaardag van onze hond op zondag vieren. Hij vond m heerlijk.

• Aj

Super goed geregeld

• U . Schefferlie

duidelijk en overzichtelijk

• Desiree
    Review voor Doggi.nl

Taart werd blijkbaar 2 dagen in de hete zon bewaard voor hij bij ons geleverd werd. Bovenkant helemaal gesmolten, zijn naam plakte aan de bovenkant van de doos. De taart rook ook verschrikkelijk zuur, je rook meteen dat hij niet meer goed was. De hond heeft er ook geen enkele hap van genomen maar draaide zich gedegouteerd ervan weg. Heel erg voor zo'n hoge prijs...

Antwoord van Doggi.nl

Het is erg jammer dat u ontevreden bent en deze weg heeft gekozen. De taart was lang onderweg mede doordat u voor een bezorgdatum op een nationale feestdag heeft gekozen. Wij hebben u zelfs gevraagd of de taart bij u was aangekomen (?) waarom u dan niets heeft vermeld is voor ons een vraag. Deze beoordeling is erg verrassend en willen wij er verder niet meer op ingaan of een moderatie aanvragen.Dit is namelijk een geval van verdraaide werkelijkheid.

• Scotch
    Review voor Doggi.nl

goede service ,mooi verzorgd afgeleverd...vriendelijk en snel

• Fons
    Review voor Doggi.nl

Op tijd geleverd, onbeschadigd aangekomen, mooi vers product. De honden (en dus ook wij) hebben genoten.

• Annelore
    Review voor Doggi.nl

Zeer goede service, superleuke cakes!!