Doggi.nl
Verkoop van verse ambachtelijk bereide hondentaarten, cupcakes, donuts en koekjes
Filter 645 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 644 met beschrijving

• Els
    Review voor Doggi.nl

Mooie producten, heel verzorgd!!

• caroline moerman

goede service

• Hoe beoordeel je Doggi.nl?

• Robert
    Review voor Doggi.nl

Goede prijs. Geleverd op afgesproken datum.

• Paul
    Review voor Doggi.nl

Al jaren bestel ik een verjaardagstaart voor mijn hond 14 jaar geworden nu. Deze x in de smaak kip.
    Hij en zijn vriendin vonden het weer heerlijk.

• Pascale
    Review voor Doggi.nl

Beide honden hebben niet gegeten van de taart omdat dit gewoon niet lekker was. Onze herder eet alles en zelfs zij heeft het laten staan. Jammer want goedkoop zijn ze niet. Ik heb dit ook aangegeven per mail, maar geen reactie op gehad.

• Naomi
    Review voor Doggi.nl

Van de zomer al een heerlijke verjaardagstaart besteld en deze kerst heeft mijn hond genoten van de gingerbread mannetjes en de bal met kerstkoekjes!

• Esther
    Review voor Doggi.nl

Goede service snelle levering!
    Mijn honden staan altijd al klaar voor een kerstkransje of een kerstpoppetje uit de bal!

• Nenske
    Review voor Doggi.nl

Kerstkrans was top me hondje vond het heerlijk

• Lee
    Review voor Doggi.nl

Leuk gedaan! Mijn hond was er erg blij mee. Ik had alleen zelf geen rekening gehouden dat het in de koelkast moet.

• Rijkenberg
    Review voor Doggi.nl

Prachtige taart voor Ziggy binnen gekregen.

• Nathalie
    Review voor Doggi.nl

Goede service ! Bij vragen altijd heel snel antwoord . Bestel al lang bij doggi . 1 x een probleempje voor gehad maar direct opgelost . En de hondjes hebben ook geen klachten 😊

• Frederike Hendrix

Top altijd goed en vers
    Nog nooit teleurstelling gehad
    Het is feest bij doggi.Nl

• Cindy

Altijd tevreden

• Yvonne
    Review voor Doggi.nl

We hebben koekiemonster- abonnement en het is iedere maand weer feest! De koekjes zien er leuk uit en mijn hondje vindt ze heerlijk! Ook zit er altijd iets anders leuks bij zoals deze maand een opgespoten kerstboom. Is uiteraard al op maar we hebben ook de kerstkrans besteld met foto. Gisteren binnengekomen maar helaas voor de hond krijgt hij die toch echt pas met kerst.
    Echt een top winkel!

• Tilly
    Review voor Doggi.nl

Inmiddels de 2e keer dat ik besteld heb bij doggi.nl en enorm tevreden. Mijn hond was dol op zijn verjaardagstaart in Oktober en ook de kerstkransjes vallen goed in de smaak. De rest moet hij nog proberen, maar gegarandeerd dat hij dit ook enorm lekker vind. Waren beide op de datum die ik gekozen had aangekomen. Wij bestellen zeker vaker hier!

• Monique
    Review voor Doggi.nl

Een mooie, lekkere taart voor onze hond die 10 jaar werd met zijn naam en leeftijd erop.

• Daniel
    Review voor Doggi.nl

Goede en snelle service. En de Sinterklaas letter was super mooi en lekker volgens onze doggi

• Marieke
    Review voor Doggi.nl

Hele leuke sinterklaas letters. Mijn honden en die van mijn ouders hebben ervan genoten. Ze waren ook lekker groot. Ze zijn heel overgekomen en waren in een paar dagen schoon op. Zeler voor herhaling vatbaar

• Meryam
    Review voor Doggi.nl

Mijn hond is een moeilijke eter, maar zijn chocolade letter vond hij super lekker. Ik had er 2 besteld en 1 was gebroken aangekomen. Ik had een mail hierover gestuurd, wel aangegeven dat ik geen nieuwe hoef omdat de honden hadden gesmult. Maar als verassing kreeg ik 2 nieuwe binnen. Heel erg bedankt hiervoor.

• Nikita
    Review voor Doggi.nl

Mijn doggo vond zijn birthdaymuffin fantaaassstiiiiisschh!!! Bedankt!