Sperwerstraat 42
3145 AM Maassluis

Ruby de Bont beoordeelde op 2018-08-31

snelle levering en het product was goed verpakt.
Helaas ontvingen we een artikel met kleine schade en was een nieuw artikel niet meer te leveren. Vintshop stelde voor een hetzelfde artikel maar in de verkeerde kleur voor ons gartis over te spuiten in de juiste kleur, waardoor we nu alsnog het gewenste product hebben. geweldige klantenservice en zeer prettig contact

J. van Heijst beoordeelde op 2018-05-31

Op een buitengewone klantvriendelijke wijze geholpen.
Medewerker Remon den Held heeft zijn uiterste best gedaan om mijn bestelling aan mijn wensen aan te passen.
Zeer snelle service.

Maarten Westerneng beoordeelde op 2018-05-03

Bestelling was niet compleet beschikbaar, werknemer bood wat alternatieven en wat extra om te compenseren, super netjes.

Reactie van Vintshop:
Bedankt voor je reactie! fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. veel plezier met je artikelen!

Sandra beoordeelde op 2018-04-21

Vandaag m'n lamp binnengekregen, top en snel geleverd. Hij is erg leuk, precies zoals ik had gezien en hoopte. Ben er erg blij mee 😊 Bedankt!

Reactie van Vintshop:
Hoi Sandra, fijn dat de lamp helemaal bevalt :) heel veel plezier ermee! Groet, Team Vintshop.nl

Linda beoordeelde op 2018-04-21

Leuke webshop met goede prijs/ kwaliteit producten!

Reactie van Vintshop:
Bedankt Linda voor je positieve reactie, veel plezier met je artikelen! Groet, Team Vintshop

Jeanne beoordeelde op 2018-04-20

Zeer goed telefonisch advies gekregen.Producten zijn echt mooi en degelijk...aanrader!!

Reactie van Vintshop:
Bedankt voor je review! fijn dat de producten bevallen... groet team Vintshop.nl!