Vintshop
Design producten gemaakt met veel passie en liefde
Vintshop verkoopt design producten met een knipoog naar het verleden. Bij Vintshop vind je geen standaard 13 in een dozijn artikelen maar duurzame design producten gemaakt met veel passie en liefde voor materialen en kwaliteit.

Wij zijn een etalage voor design merken mét een goed verhaal. Blikvangers van een uitstekende kwaliteit, waarbij er bewust voor is gekozen om bij te dragen aan een mooi en eerlijk product die de wereld weer wat mooier maakt. Ieder merk heeft een pagina bij Vintshop waar je alles leest over de filosofie achter het merk.

Wij werken nauw samen met onze designers en heb je na je aankoop soms zelf contact met de ontwerper. zo houden we de lijnen kort en betaal je een eerlijke prijs voor je design product.

Wij geloven in bijzondere en ambachtelijke producten waarvan je blij wordt van de textuur, de uitstraling en de kwaliteit als je ze ziet.

De zekerheden van https://www.vintshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018