Zandzuigerstraat 53

Deed wat het beloofde

Jamal Al-Difaie beoordeelde op 2019-02-15

Top service, snelle bezorging

Charelle Hempel beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering, goed product, duidelijke informatie en een goed bereikbare klantenservice!

Claudia Bakker beoordeelde op 2019-02-14

Service is prima en de produkten zijn goed.
Mijn bestelling is op tijd, wordt de eerste werkdag van Post.nl bezorgd.
En mocht
er vertraging zijn omdat er een produkt bv. niet op voorraad is dan wordt dit ook meegedeeld en voor je besteld.

Karin V d ploeg beoordeelde op 2019-02-11

Het uitzoeken op internet ging makkelijk en was op de site duidelijk beschreven. De bestelling geplaatst en daarna vlotte levering en op de hoogte gebracht via de mail. Het mooie is dat de verpakking door de brievenbus past dus hè hoeft er niet voor thuis te blijven. Net gestart met de tabletten die overigens ook geschikt zijn voor vegetariërs. Geen rotzooi toegevoegd je weet wat je gebruikt. Wanneer ik er baat bij heb blijf ik zeker bij vita planet bestellen­čĹŹ­čĆ╝

Jacqueline Wisman beoordeelde op 2019-02-10

Zeer tevreden, vooral het gemak dat je je bestelling kan uitstellen zonder dat het moeite kost.

richard knol beoordeelde op 2019-02-09

Overzichtelijke website met een uniek aanbod producten. Het bestelproces is duidelijk en het pakketje had ik binnen een werkdag in huis. Ik zal hier zeker vaker iets bestellen. Bedankt!

Marco beoordeelde op 2019-02-09

De aanleiding om bij deze website te bestellen waren de lage prijzen. Het bestellen zelf ging heel eenvoudig en was binnen enkele minuten voor elkaar. De levering was de eerstvolgende werkdag al via een brievenbuspakje. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, ideaal dus! Wat mij betreft dus een prima ervaring.

Hermien Ligtenberg beoordeelde op 2019-02-08

Mijn zoon gebruikt deze supplementen nu bijna één maand. Mijn zoon en wij merken duidelijk verschil, concentratie is beter en ervaart meer rust in zijn hoofd. Erg blij dat wij deze keuze hebben gemaakt, en na vele jaren gestopt met Methylfenidaat.

Yennoah Orphelin beoordeelde op 2019-02-07

Zeer tevreden. Levering was snel, binnen 3 dagen alles binnen. Prijs was goed, en product is van hoge kwaliteit. Ik raad VitaPlanet Supplements aan.

c c beoordeelde op 2019-02-07

Contact met bedrijf verliep snel en bestelling is direct daarna verstuurd!

Jettiena Brummer beoordeelde op 2019-02-07

Duidelijke productbeschrijving. Klopt ook met wat je ontvangt. Levering volgens afspraak op de site betrouwbaar

Hilly Agterberg beoordeelde op 2019-02-05

Hele snelle bievenbuslevering.
Keurig verpakt

M beoordeelde op 2019-01-31

Gewoon goed

Alex Passenier beoordeelde op 2019-01-24

Voor het eerst hier besteld. Goede service en een snelle levering. Product voldoet aan mijn eisen.

Benjamin Baldwin beoordeelde op 2019-01-24

Komt op tijd en is een mooie product.

Rachel Hagen beoordeelde op 2019-01-22

Goede service

Joyce Koks beoordeelde op 2019-01-22

Super snel geleverd

Cesar Reyes beoordeelde op 2019-01-17

Goede en snelle levering van het product.

Sjors beoordeelde op 2019-01-17

Ik had twee producten bij VitaPlanet besteld, en ik had ze al erg snel binnengekregen! De prijs/kwaliteitsverhouding is goed, en de producten pasten gewoon in mijn brievenbus, dus ik hoefde niet eens thuis zijn. Erg tevreden, ik kom vaker terug wanneer ik iets nodig heb!