Zandzuigerstraat 53
1333MV Almere

Martha haakma beoordeelde op 2019-08-18

De spullen die ik bestel,werken echt goed bij mijn kind is veel relexter,ik had een keer te laat besteld en na 2 dagen merkte ik echt het duidelijke verschil voor ons niet meer anders,en bezorging altijd op en top

Koen beoordeelde op 2019-08-17

Volgende dag na bestelling geleverd. Kwaliteit zoals op internet in diverse foren besproken. Gewoon super. Definitief een aanrader.

Jacqueline Leerentveld beoordeelde op 2019-08-15

Lekker snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van waar het pakketje zich bevindt.

E Schijff beoordeelde op 2019-08-13

Ik bestelde een item, betaalde en een paar dagen later kwam het bestelde aan. Het was wat ik besteld had en het deed wat het doen moest. Ikke blij.

Tommy knoop beoordeelde op 2019-08-12

Zelfs in het weekend buiten reguliere openingstijden werd mijn telefoontje beantwoord. Goede service

Vincent beoordeelde op 2019-08-12

Prima, snel geleverd

Alain Labeur beoordeelde op 2019-08-12

Goede en overzichtelijke site. Snel geleverd en op de hoogte gehouden. Niks op aan te merken. Zo als het hoort.

Henricus Louwhoff beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden, was vergeten mijn huisnummer bij de bestelling op te geven en werd netjes gebeld en het werk goed afgehandeld.

Simone Vlasman beoordeelde op 2019-08-09

Niks aan op te merken, goeie service!

M Buschman beoordeelde op 2019-08-09

Goede service en snelle levering!!

Raymond beoordeelde op 2019-08-08

Prima transactie. Bestelproces verliep goed; arriveerde op de aangekondigde dag. Het product inmiddels ook voor het eerst gebruikt; het deed zeker iets, maar ik zal -uiteraard- nog wat met de dosis moeten experimenteren om de 'sweet spot' te vinden.

Anne Nijdam beoordeelde op 2019-08-08

Prima

Rene Der Wal beoordeelde op 2019-08-03

Zeer te vrezen met dit product. En zit te overwegen om er mee door te gaan ! Top

Koen Duker beoordeelde op 2019-08-02

Snelle levering en vragen worden uitstekend beantwoord.

MCJ Hoek beoordeelde op 2019-08-02

Snelle en verzorgde aflevering

Robin Spijkers beoordeelde op 2019-08-02

Alles prima alleen de bestelling was er niet de volgende dag.

Mik beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering & perfecte kwaliteit!

Jeanette Timmerman beoordeelde op 2019-07-29

De Zensom Triple is de volgende dag al keurig bezorgd. Al na enkele dagen gebruik, merk ik verschil.

Saida Vargas beoordeelde op 2019-07-27

Goed..👍👍👍

Anja Willems beoordeelde op 2019-07-25

Op zaterdag besteld en op dinsdag ontvangen. Dat vind ik op zich prima maar war jammer is dat er totaal geen mailcontact is geweest. Geen order- of betalingsbevestiging waardoor ik ging twijfelen of het wel goed was gegaan. Ik heb getwijfeld of ik misschien het verkeerde email adres had doorgegeven maar uit jullie verzoek tot beoordelen blijken jullie dus wel het juiste adres te hebben. Dus dat is een verbeterpunt voor u om de waardering hoger te laten uitvallen.

Reactie van VitaPlanet Supplements:
Beste Anja,

Ai, dat is inderdaad niet prettig. Onze e-mailprovider heeft afgelopen week te maken gehad met een bende spammers waardoor alle e-mail verzonden door deze provider verdacht wordt van spam, hierdoor komt mail niet binnen bij sommige providers of in de map ongewenste post (spam / junkmail), een erg vervelend probleem daar het beslist wel is verzonden door ons systeem, een order bevestiging en een verzendbevestiging met track & trace link. Wij gaan kijken voor een backup server voor als er 1 niet werkt dat we razendsnel kunnen wisselen van provider, deze optie zal geïmplementeerd worden in onze nieuwe webwinkel welke dit jaar wordt gelanceerd. Voor nu gaan we een andere e-mailprovider zoeken welke een beter preventie systeem heeft (geen gratis klanten; dit is namelijk erg misbruik gevoelig doordat de identiteit niet is vast te stellen bij gratis klanten).

Onze excuses dus voor de slechte berichtgeving, dit is niet wat wij nastreven.

Een fijne dag.

Jordy Polfliet