Zandzuigerstraat 53
1333MV Almere

Ineke Klein Tijssink beoordeelde op 2019-04-20

Werkt direct, lang en zonder nare bijwerkingen. Zoon met autisme krijgt er gelijk meer ruimte en rust in zijn hoofd en is minder angstig en minder gestrest. Geweldig! Ben er heel blij mee.

M Verkijk beoordeelde op 2019-04-20

Snel geleverd

Guido Huisman beoordeelde op 2019-04-19

Erg tevreden met de phenibut van deze shop. Niet supersnelle levering maar de prijs is uitstekend en het product is van goeie kwaliteit.

Denise Schonewille beoordeelde op 2019-04-18

Snelle correcte levering

Renee Toonen beoordeelde op 2019-04-18

Goed product. Erg snel bezorgd. Zoals beloofd. Daar houd ik van!

Cathy Van Manen beoordeelde op 2019-04-18

Het bestelde product was snel in huis en netjes verpakt.

Marwie Pichler beoordeelde op 2019-04-15

tevreden

erik nooij beoordeelde op 2019-04-15

Snel bezorgd en goed product

Rohan Dsouza (Teleport Hotel room 324) beoordeelde op 2019-04-15

Jordi is the best

Celine beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering en goede prijs! Ik had alleen de optie gemist in de keus voor visolie of een veganistische optie, helaas...

Jasper Veenhuis beoordeelde op 2019-04-12

Zeer tevreden. Goede informatievoorziening, snelle bevestiging per mail en ik had het product na een dag al in de brievenbus. Scherp geprijst en prima kwaliteit.

Gerdina beoordeelde op 2019-04-11

Keurig verzorgd thuisgestuurd

Dico Sprokkereef beoordeelde op 2019-04-09

Ik ben nog aan het testen, maar de levering verliep vlot.
Ik vindt alleen de zakjes soms wat lastig te openen, zijn hier tips voor?

Reactie van VitaPlanet Supplements:
Beste Dico,

Ja zeker, een recensie schrijven, dat helpt bij dit probleem. Althans, het presentje wat je krijgt voor het schrijven van de recensie gaat hierbij helpen. Binnen enkele dagen sturen wij het presentje naar je toe.

Jordy Polfliet

Milo Fiaschi beoordeelde op 2019-04-09

Ik ben erg tevreden met dit product. Het maakt mijn leven wat makkelijker ! Ik heb phenibut capsules gekocht en al gebruikt en het is waanzinnig.

Lidy Vermeulen beoordeelde op 2019-04-07

Izta Altenburg beoordeelde op 2019-04-05

Ik was verrast door de gunstige prijs van het bestelde product en de levering was snel. Top!

Wim Issendonck beoordeelde op 2019-04-04

De capsules/tabletten ter aanvulling van " mogelijke " vitamine tekort, zijn krachtig en doen hun werk in mijn beleving prima!!
Ook hierbij geldt natuurlijk, overdaad schaad- maar omdat de beschrijving helder is, en de dosering keurig wordt aangegeven, is het gebruik prima vol te houden....

Carla van Uum beoordeelde op 2019-04-04

Bestellen ging super makkelijk en de levering was echt heel snel.

A. Noniem beoordeelde op 2019-04-01

Besteld en volgende dag in huis, ook nog eens goedkoper dan alle andere hits op google. Zeker voor herhaling vatbaar!

lars de la Rie beoordeelde op 2019-03-31

Binnen twee dagen in huis en een prima product voor een zeer goede prijs!Groet,Lars