Zandzuigerstraat 53
1333MV Almere

Mike Buschman beoordeelde op 2019-06-24

Mij ervaring is uitstekend, perfect product voor weinig geld 👍
Vandaag besteld = morgen in huis... wat wil je nog meer hahaha
Ga zo door, zou ik zeggen

Tanja Boer beoordeelde op 2019-06-23

I.v.m. ADD heb ik Zensom Triple besteld tegen een aantrekkelijke prijs. Een natuurlijke manier om me beter te kunnen concentreren. De bestelling was binnen een dag binnen en het pakketje past door de brievenbus. Handig!
Ik vind het lastig om capsules te slikken, maar gelukkig kun je de capsules losbreken en het poeder met water innemen. I.p.v. visolie is er ook algenpoeder, zodat deze ook opgebroken kan worden.

Bas beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering, goed product!

Lotte Malmgren beoordeelde op 2019-06-23

Uitstekende service. Ik kreeg het de dag na bestellen al in huis. Ik dacht eerst dat ze het maatschepje vergeten waren maar die zat in de envelop zelf ipv de pheni. De phenibut werkt prima zoals die moet.

A. Willemsen beoordeelde op 2019-06-18

Zensome Triple zorgt voor meer rust in mijn hoofd.

Leonie beoordeelde op 2019-06-17

Ik had een vraag over het product en het werd me zeer helder uitgelegd. Zeer klantvriendelijk en ook een snelle levering.

Sacha Klok beoordeelde op 2019-06-16

Goed, maar heb geen maatschepje gekregen bij mijn bestelling

Jannie van Gestel beoordeelde op 2019-06-16

Het is perfect bezorgd en de verpakking was netjes en heel afgeleverd !!

Sandra beoordeelde op 2019-06-14

Leuk prijsje om te testen of het wat is. En dat het door de brievenbus past is ook erg handig voor ons als werkende mensen.
Ik geef geen 10 omdat het er een dag langer over deed dan aangegeven maar misschien ligt dat wel weer aan PostNL. Maar een 9 lijkt me een mooi cijfer.
Hoop dat het werkt want dan hebben jullie er een klant bij.

J R beoordeelde op 2019-06-14

Het bestellen ging makkelijk, en de supplementen waren snel bezorgd. Laagste prijzen die online te vinden zijn, ook voor kleine hoeveelheden om uit te proberen!

anton vanderpijl beoordeelde op 2019-06-14

goed begin

Isabel Joosen beoordeelde op 2019-06-14

Duidelijke site. Goede communicatie en bij vragen wordt er met je meegedacht. Snelle levering. En niet onbelangrijk: producten zonder onnodige toevoegingen!

Ellen Hassing beoordeelde op 2019-06-14

Website was duidelijk en makkelijk te bestellen. Supplementen kreeg ik vlot binnen. Netjes verpakt en duidelijke beschrijving op de verpakking.

Famke Kooreman beoordeelde op 2019-06-14

Ik was opzoek gegaan naar een alternatief voor LTO3 wat iets minder prijzig was. Ik vond dit een heel goed alternatief, wat ook nog eens snel in huis was en super makkelijk te bestellen.

Maikel Abrahams beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb al een aantal keren phenibut besteld. Uitstekende kwaliteit! Altijd optijd geleverd. Ben echt zeer tevreden over vitaplanet! Ben trots op julie, doe zo verder 😉

Bart beoordeelde op 2019-06-13

Na een kort mailtje aan Vitaplanet over vertraagde levering door de postbezorger werd er direct een tweede pakketje opgestuurd. Die kwam binnen 1 dag. Top service!

Simone de Deugd beoordeelde op 2019-06-12

Ik gebruik de L-Theanine, Omega-3 & Glidkruid nu 6 dagen en het werkt perfect!

Ik gebruikte eerst de LTO3 van Smartvital maar de losse L-Theanine, Omega-3 & Glidkruid werkt bij mij veel beter!

Ik gebruik het gewoon in de hoeveelheden zoals op de website staat aan gegeven en van de LTO3 moest ik de dubbele dosering gebruiken. Ik ben dus zeer tevreden jullie hebben er een vaste klant bij!

Kevin van A beoordeelde op 2019-06-11

Ik ben zeer tevreden goede prijs/kwaliteit verhouding. Top

Paulien ten Vaanholt beoordeelde op 2019-06-11

Het is sterker Al's ik aanvankelijk dacht maar ik werd heel rustig en heerlijk geslapen, neem nu een capsule minder , dat bevalt mij erg goes , ik had deit voedings supplement eerder moeten kennen had ik geen slaap problem gehad ik beveel dit product aan een ieder die door stress en piekeren niet in slaap Kan Komen of ook altijd veel te brief walker is
Met dit product niet meer Chapeau

K B beoordeelde op 2019-06-10

Er is zelfs een proefpakketje te bestellen. Dat is echte service, want wel zo fijn te weten of de supplementen die ik mijn dochter wil geven ook werkelijk effect hebben. Snel volgend op de bestelling een mail ontvangen met de gegevens voor de levering.
Snelle en nette afhandeling.