Zuidwenk 80G
3751CG Bunschoten

Google Plus/Places - 10,0
Trustpilot 65 9,5

Steef Van der holst beoordeelde op 2019-02-19

Ik kreeg netjes een smsje voor als het pakketje met de post mee ging
En de service was gewoon goed

Peggy Stokkel beoordeelde op 2019-02-18

Goed advies!

m anhalt beoordeelde op 2019-02-13

was goed en snel gelevert

Aznar Damien beoordeelde op 2019-02-12

Very satisfying about communication with the seller

Joop beoordeelde op 2019-02-11

snel antwoord op je vragen en een top service!

Sacha Buytaert beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden, in eerste instantie goede service gekregen via de chat, daarna snelle levering en goede producten :)

Micha Rösner beoordeelde op 2019-01-08

Sehr netter, angenehmer Verkäfer. Bei Problem wurde sich direkt nach einer Lösung gesucht! 👍👍

M. Groskamp beoordeelde op 2018-12-28

Goede info. Behulpzaam. We mochten langskomen om te passen. Aanrader

Mark Leenen beoordeelde op 2018-12-28

Ik heb nog nooit zo'n goede klantenservice meegemaakt. Supersnelle reacties op iedere vraag.
Would definitely recommend!

marios christodoulou beoordeelde op 2018-12-10

Super service and high quality products.

Jelmer de lange beoordeelde op 2018-12-09

Goede service !

Johan de Jong beoordeelde op 2018-12-09

Prima

Richard Den Oudsten beoordeelde op 2018-12-08

Goede afspraken en snelle levering komt altijd afspraken na

Wim beoordeelde op 2018-12-08

We hebbende laatste maanden niets besteld en jammer genoeg ook niets ontvangen.En er is niets van mijn rekening gegaan. Gewoon top zoals het hoort!

Clement van Zyll de Jong beoordeelde op 2018-12-08

Goede winkel

Mick Roer beoordeelde op 2018-12-07

Heel tevreden. Goede service!!

Lisanne de Groot beoordeelde op 2018-12-07

Heel erg blij met wakeboard online! Na het breken van mijn voet met kitesurfen ben ik opzoek gegaan naar boots die ik kon gebruiken met kitesurfen. Ik heb heel erg goed advies gehad en de mogelijkheid om verschillende boots te passen. Ik had een behoorlijke twijfel tussen 2 paren. Ook na mijn aankoop werd er nog interesse getoond en gevraagd of ik nog achter mijn keuze stond en dat als ik toch liever het andere paar zou willen ik ze nog kon ruilen tot voor het eerste gebruik. Echt een top winkel!

Henk Van Der Meer beoordeelde op 2018-11-22

Supersnel. Toptas

Ghazal Ghazali beoordeelde op 2018-11-22

Very good service. Thanks to Mr gerrit. I manage to have my goods. Excelent service.

Lionel Boucher beoordeelde op 2018-11-16

Very efficient service !!