Zuidwenk 80G

Trustpilot 65 9,5

Sjoerd Santema beoordeelde op 2019-04-18

Goede service!

Roger Pieper beoordeelde op 2019-04-13

Hat alles wunderbar geklappt... gehört zu den Top Online Händler!!!!

Kevin De Smidt beoordeelde op 2019-04-11

Top service! Netjes gemeld dat een product later binnenkwam.

Vincent BIGUAIS beoordeelde op 2019-04-11

Products correspond to your expectation and shipping fast for Europe

Ann Christianen beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden...zeer goede service

Sebastiaan beoordeelde op 2019-04-09

Goede respons en service

Ad van ‘t Hof beoordeelde op 2019-04-07

Een fijn bedrijf en prima hulp en meedenkvermogen.

Martijn Smeets beoordeelde op 2019-04-04

Ik bestelde mijn product en het product kwam 1 week later aan, wat ik niet verwacht had, dat was wel een minpuntje.
Waarschijnlijk ivm de vakantie die ze hadden.

Maar toen het er eenmaal was kreeg ik het keurig in een nette doos en compleet! :)

Reactie van WakeboardOnline:
Ha Martijn,

dank voor je beoordeling. De verlate bezorging kwam inderdaad door onze vakantie. Hiervan werd melding gemaakt tijdens het bestelproces. We zullen kijken of we dit prominenter in beeld kunnen brengen want deze had je blijkbaar gemist.

Veel plezier met de producten!

Gerrit van WakeboardOnline

Joop Rottier beoordeelde op 2019-04-03

Gewoon top!!

Allard Eckhardt beoordeelde op 2019-04-02

Perfecte service!

Michel Cobbaert beoordeelde op 2019-04-02

Topservice zoals altijd!

Jur Duijkers beoordeelde op 2019-04-02

Helaas was het bestelde artikel niet op voorraad maar men kwam met een goed alternatief, waarbij we ook prijsvoordeel hadden. Fijn contact, snelle levering.

Florentin Wagner beoordeelde op 2019-03-18

Excellent !

Richard Meiland beoordeelde op 2019-03-13

Deskundig advies, snelle service en prima aftersales. Thumbs up!

Tina beoordeelde op 2019-03-04

Alles super

Yves Vanwynsberghe beoordeelde op 2019-03-02

een slalpmski besteld. Alles kwam netjes aan en goede opvolging tot levering want ski was niet op voorraad

Steef Van der holst beoordeelde op 2019-02-19

Ik kreeg netjes een smsje voor als het pakketje met de post mee ging
En de service was gewoon goed

Peggy Stokkel beoordeelde op 2019-02-18

Goed advies!

m anhalt beoordeelde op 2019-02-13

was goed en snel gelevert

Aznar Damien beoordeelde op 2019-02-12

Very satisfying about communication with the seller