Zuidwenk 80G
3751CG Bunschoten

Google Plus/Places - 10,0
Trustpilot 65 9,5

Luuk Lambers beoordeelde op 2019-06-18

Top service zoals gewoonlijk.

Kevin De Smidt beoordeelde op 2019-06-15

Top service, ik had snel nieuwe Slingshot bindingen nodig, deze kon ik eigenlijk direct ophalen. Top geregeld!

Danny Dechant beoordeelde op 2019-06-13

Sehr guter Service

Sebastiaan Boone beoordeelde op 2019-06-11

Had nog enkele vragen bij mijn bestelling en deze werden via de webchat perfect en zeer snel beantwoord! Ook koos ik voor wakeboardboots maar kon ze niet online aanduiden in de gewenste kleur en ze vertelden me om dit gewoon in de memo te melden bij "bemerkingen" en dit werd dan ook perfect opgevolgd en zodanig geleverd en snel ook! Many thanks 4 the great service wakeboardonline !!

Marieke beoordeelde op 2019-06-08

Vorig jaar voor mijn zoon een jobe wakeboard met hyperlite bindingen gekocht. Helaas lieten de maden van een binding binnen een jaar los. Na contact met de eigenaar supersnel opgelost en splinternieuwe bindingen gekregen binnen een week! Top!

Naomi Pijpers beoordeelde op 2019-06-05

Goed geregeld

Oliver Ludwig beoordeelde op 2019-06-04

Sehr schnelle Lieferung, alles Bestens. Vielen Dank

Gerald UK - Mathieu Ziaei beoordeelde op 2019-05-31

Very happy with the services every single time, will only ever order from this website

Yolanda M. beoordeelde op 2019-05-30

Proactief. Ik had gebeld en kreeg direct een keurige mail dat men telefonisch op dat moment niet bereikbaar was, maar dat ik wel kon mailen. Kreeg per omgaande een helder antwoord op m'n mail. Bestelling geplaatst. Werd binnen paar dagen geleverd. Volledig naar wens.

Dimitry Klop beoordeelde op 2019-05-29

Altijd prima service en snelle levering.

Bob van Rijckevorsel beoordeelde op 2019-05-29

Super service! Ik had problemen met het betalen van een bestelling, dit probleem lag echter bij mijn eigen bank omgeving. Ik kreeg van wakeboardonline een berichtje of ze me ergens bij konden assisteren. Uiteindelijk via een omweg de betaling voldaan en mijn nieuwe aanwinst netjes ontvangen. Super zorgzaam en snelle levering. Zonder enige twijfel mijn go-to shop!

Thomas SIMONNOT beoordeelde op 2019-05-27

t

Rick beoordeelde op 2019-05-24

Goede service, top bedrijf!!

Ben Bogaerts beoordeelde op 2019-05-24

Zeer tevreden, persoonlijk voort geholpen.

jacques Middelhoek beoordeelde op 2019-05-24

Uitstekende service, nog contact via WhatsApp met Gerrit gehad want bestelling werd gebracht door twee vervoerders.
Goed product voor een goede prijs .
Zal zeker als ik iets nodig heb weer bij hun bestellen.

Nikita Volkovich beoordeelde op 2019-05-23

Mr. Gerrit de Graaf is the best seller of wakeboards. Good contact, Super support. The best cosultations. THANK YOU!

karin van campenhaut beoordeelde op 2019-05-23

Goeie service.

Martijn Dingenouts beoordeelde op 2019-05-19

heel tevreden goede emailcontact en alles goed verzonden en geregeld

Joyce Sanne beoordeelde op 2019-05-18

Brievenbus levering had wel wat sneller gekund. Had er een postzegel opgedaan en ik had het de volgende dag in huis gehad, nu duurde het 4(!) dagen.

Reactie van WakeboardOnline:
Ha Joyce,

dat had inderdaad sneller gekund en dat gaan we de volgende keer dus ook doen. Het artikel dat je besteld hebt is qua formaat wat lastig. Het was al eens mis gegaan in een envelop vandaar dat we nu voor een brievenbusdoos met track & trace hadden gekozen.

Veel plezier met de spullen!

Gerrit

Bagdi Géza beoordeelde op 2019-05-16

They are very helpful! My order arrived so quickly, scot-free. I’m very satisfied!! Thanks👌🏻😁