Zuidwenk 80G
3751CG Bunschoten

Google Plus/Places - 10,0
Trustpilot 65 9,5

Tijn Voermans beoordeelde op 2019-08-24

Altijd snel met leveren niet goed geld terug altijd iets te regelen !!

Torben Gundlach beoordeelde op 2019-08-22

Fast Service, Fast Shipping, everything top...

Karin beoordeelde op 2019-08-21

Goede advisering en snel geleverd

PAOLO LUIGI MARIA VERAND beoordeelde op 2019-08-21

All was good, yery fast to answer your questions... Top!

Herman Lutjeboer beoordeelde op 2019-08-13

goede service

Reactie van WakeboardOnline:
Ha Herman,

bedankt voor je beoordeling! Wat kunnen we beter doen om de 5 sterren te behalen?

Groet Gerrit van WakeboardOnline

B. Mutlu beoordeelde op 2019-08-13

Excellent service!

MARKO CINKOPAN beoordeelde op 2019-08-11

Satisfied with products and shiping
Tnx
I ‘ll buy again
Marko

Olav Berten beoordeelde op 2019-08-08

Goed advies

Simon beoordeelde op 2019-08-07

Great contact managed to ship product already out of stock! Very good price even for items hardly available online! 10/10 :)

Sheila Meijer beoordeelde op 2019-08-07

Perfect communication fast delivery

Raymond Cooksley beoordeelde op 2019-08-07

Good item service and communication.
Buy with confidence.

Kees Brandon Bravo beoordeelde op 2019-08-06

Super! Makkelijk te navigeren door de site en goede samengestelde paletten boor beginners. Bezorging was snel!

Damien beoordeelde op 2019-08-03

Liquid Force Eclipse & D4 bindingen besteld en binnen een 4 dagen is mijn pakket geleverd. Zorgvuldig ingepakt en zonder beschadegingen. Overigens was mijn combo op voorraad. Check dat voor je besteld. Zeer nette en snelle klantenservice. Kunnen menig sites een voorbeeld aan nemen!

Jordy Maas beoordeelde op 2019-08-01

Top service

Felix Meiring beoordeelde op 2019-07-30

Gerrit heeft mee heel goed geholpen via mail contact. In eerste instantie het verkeerde wakeboard besteld, Gerrit heeft me goed begeleid en geadviseerd in het maken van mijn keuze.

Jakub Krzakala beoordeelde op 2019-07-29

On time, well packed.

Bart Verhagen beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden. Ik bestelde een vest in small. WakeboardOnline nam daarop per mail contact met me op, om me te attenderen dat dit vest erg klein valt. Nadat ik de maten doorgegeven had bleek een small toch de juiste maat. Goede service en snelle levering.

Aurius beoordeelde op 2019-07-26

Fast delivery

Andriana Maslicov beoordeelde op 2019-07-25

Extremely happy with an order. It arrived in about 3 days. In the meantime, I had questions regarding the arrival date and some other issues which the customer service people managed to solve it. Thank you.

Antonio Redondo beoordeelde op 2019-07-25

My product has not yet arrived.

Reactie van WakeboardOnline:
Hi Antonio,

this package was somehow returned to us by DPD. I contacted you about it but the email got into the spam folder. We shipped again but with a different party now.

Hope it arrives soon