Zuidwenk 80G
3751CG Bunschoten

Google Plus/Places - 10,0
Trustpilot 65 9,5

Karin beoordeelde op 2019-08-21

Goede advisering en snel geleverd

Olav Berten beoordeelde op 2019-08-08

Goed advies

Simon beoordeelde op 2019-08-07

Great contact managed to ship product already out of stock! Very good price even for items hardly available online! 10/10 :)

Kees Brandon Bravo beoordeelde op 2019-08-06

Super! Makkelijk te navigeren door de site en goede samengestelde paletten boor beginners. Bezorging was snel!

Damien beoordeelde op 2019-08-03

Liquid Force Eclipse & D4 bindingen besteld en binnen een 4 dagen is mijn pakket geleverd. Zorgvuldig ingepakt en zonder beschadegingen. Overigens was mijn combo op voorraad. Check dat voor je besteld. Zeer nette en snelle klantenservice. Kunnen menig sites een voorbeeld aan nemen!

Jordy Maas beoordeelde op 2019-08-01

Top service

Felix Meiring beoordeelde op 2019-07-30

Gerrit heeft mee heel goed geholpen via mail contact. In eerste instantie het verkeerde wakeboard besteld, Gerrit heeft me goed begeleid en geadviseerd in het maken van mijn keuze.

Bart Verhagen beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden. Ik bestelde een vest in small. WakeboardOnline nam daarop per mail contact met me op, om me te attenderen dat dit vest erg klein valt. Nadat ik de maten doorgegeven had bleek een small toch de juiste maat. Goede service en snelle levering.

PLG Noordermeer beoordeelde op 2019-07-24

Super levering en communicatie

Sem Helderman beoordeelde op 2019-07-23

Super service en enorm snel en professioneel geholpen

Cindy Kallenbach beoordeelde op 2019-07-17

Super tevreden, maat niet juist en gelijk een grotere maat opgestuurd gekregen.

Remy Wijlaars beoordeelde op 2019-07-17

Snel ,goed,accuraat ......kortom top service

Andre Van der Lingen beoordeelde op 2019-07-16

Ik was op zoek naar speciale bindingen voor mijn wakeboard schoenen en Wakeboard Online heeft mij geholpen met zoeken en uiteindelijke deze bindingen geleverd. Super service! Ik raad het van harte aan om hier je spullen voor wakeboarden te kopen. Uitstekende service en meedenken en snelle levering.
mvg,
A vd L

Thomas Thielens beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden, steeds de beste prijs en persoonlijk advies met kennis van zaken.

Dennis Albregtse beoordeelde op 2019-07-15

Geen problemen

Reactie van WakeboardOnline:
Tnx Dennis,

wat kunnen we beter doen om de 5 sterren te behalen?

Groet, Gerrit van WakeboardOnline

H. van Weverwijk beoordeelde op 2019-07-13

Top service en snelle levering!
Fijn is dat er ook op de mails snel gereageerd wordt.
Een fijn ervaring!

Jonathan Cress beoordeelde op 2019-07-10

Mooie track and trace

Bert Turubassa beoordeelde op 2019-07-06

goede snelle service en perfecte informatie over het product, klasse!

Alistair Critchell beoordeelde op 2019-07-04

Fabulous service and follow up, precisely what we want, but exceeding our expectations!

jolanda dekker beoordeelde op 2019-07-04

Snelle reactie, goed advies, vlotte levering. Een aanrader!