Markt 27
6701CX Wageningen

8,4

C beoordeelde op 2017-12-12

Product wordt verstuurd via DSL. Na niet thuis de aflevering veranderd naar afhaalpunt. Daar is het nooit aangekomen. DSL fout.
Contact gaat via de verkoper zijnde WoontrentsXL. 2e versturen direct naar afhaalpunt. Nooit track and trace of bericht dat ik het af kon halen. Weer niet gelukt. 3e versturing naar ander afhaalpunt met hetzelfde resultaat. Weer geen track and trace en geen bericht. Nu krijg ik mijn geld terug maar daarmee heb ik niet wat ik had gekocht. Een keer door DSL en de andere 2 keren door fouten van de verkoper. Kan niks zeggen over het product want ik heb het nooit ontvangen.

Caroline beoordeelde op 2016-09-12

op 31/8 een bestelling geplaatst en op heden nog steeds niets ontvangen...
Ik kreeg ook geen antwoord op mijn mail en op het ingevulde contactformulier...
Toen ik bestelde zou het product binnen de 2 werldagen geleverd worden, maar na 2 weken dus nog steeds niets ontvangen en de mensen van watispilling zijn blijkbaar niet meer bereikbaar.

Judith B beoordeelde op 2016-05-12

Snelle service en een goed apparaat!

Gracia Bouwstra beoordeelde op 2016-05-11

Betrouwbaar, correcte levering.

l.Riemersma beoordeelde op 2016-05-09

Snelle levering en goed product
En ook nog 10 euro goedkoper als ? elders.

Joyce beoordeelde op 2016-05-08

prachtig apparaat, snel in huis....

PeterRossum beoordeelde op 2016-05-08

Snelle levering / perfect verzorgd

Cor beoordeelde op 2016-05-08

Goede levering en goed product.

Joke Stoute beoordeelde op 2016-03-21

snel geleverd en het apparaat werkt goed, dus geen pillen meer op de jas

Ian mooij beoordeelde op 2016-03-20

Hij pakt de pluisjes gewoon niet. Hoe vaak ik er ook overheen ga, hij pakt ze niet mee.

M.Beker beoordeelde op 2016-03-20

goede service, snelle levering

N Karssen beoordeelde op 2016-03-19

Snelle bezorging en het product die ik had besteld werkt uitstekend

CVT1711 beoordeelde op 2016-03-19

Levering was snel en keurig maar het produkt was niet helemaal wat ik ervan verwachtte.
Door de recensies op internet ( en ook door de prijs) had ik het idee een heel krachtige pluizentondeuse te kopen. Dat viel toch wel een beetje tegen. De (nieuwe) batterijen die ik erin deed waren heel snel leeg. Het materiaal is erg plastic, vooral het beschermkapje. Voordeel is wel dat de kop erg groot is. De kop is ook verstelbaar van hoog naar medium en laag maar daar heb ik geen enkel effect van gemerkt. Misschien werkt het goed op meubelstof maar voor kleding valt het tegen. Ook omdat de tekst op de site zo deskundig is had ik er alle vertrouwen in iets geoeds te kopen. Nu heb ik een produkt dat het iets beter doet dan een goedkoop exemplaar maar het flinke prijsverschil met een goedkoop exemplaar helaas niet waarmaakt.

Margriet beoordeelde op 2016-03-19

Snelle service. Het product is wat ik er van verwachtte.

Rene Thijssen beoordeelde op 2016-03-02

in goede staat ontvangen, hij werkt perfect!!!!!!!!!!!!!!

Marianne beoordeelde op 2016-02-16

Produkt snel en goed verpakt geleverd. Ben zeer tevreden. Een trackingnummer was wel handig geweest.apparaat werkt ook prima.

G.J.van Delft beoordeelde op 2016-02-14

Het werkt perfect, maar de nederlandse beschrijving missen wij.
wij hebben geen idee of je de mesjes moet vervangen.

mt beoordeelde op 2016-01-24

Anoniem beoordeelde op 2016-01-23

Prima service!

Mieke beoordeelde op 2015-11-02

Nadat de eerste snel kapot was, kussens lieten los, kosteloos een nieuwe toegestuurd gekregen.
Deze is wel goed. Uitstekende service!

Reactie van Watispilling.nl:
Beste Mieke,

Wij vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent over ons product. Voor zover wij kunnen terugvinden heb jij hier nog niet eerder contact met ons over opgenomen. Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om ons een mailtje te sturen? Dan kunnen we je kosteloos een vervangend product toezenden.

Het team van watispilling.nl