Brahmalaan 74

9,1

Bol.com 60 9,1

Zwannette Hoogland beoordeelde op 2019-05-05

H.J. Doornkamp beoordeelde op 2019-05-05

Wij hebben het eigenlijk nog te kort in huis om heel goed te beoordelen.

Angela Schutte beoordeelde op 2019-05-04

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag al binnen! Super goed verpakt!

Janny de Vos beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering en een aardig kaartje bij de bestelling.

Anita Domhof beoordeelde op 2018-09-28

Het plaatsen van de order en het betalen ging snel. Had 2 flesjes essentiële oliën besteld. Ik vond de verpakking erg matig. Ze werden verstuurd in een bubbeltjes envelop, bij elkaar in, zonder extra bescherming. Daar was ik niet blij mee. Als er een flesje kapot gaat tijdens het transport kun je fluiten naar de olie en het geld á €60,-. Dus de verpakking kan beter in mijn ogen.

Reactie van Wierook & Mirre:
Beste Anita!
Dank u voor uw beoordeling. Goed dat u aangeeft waar u verbeterpunten ziet en we nemen dit graag ter harte! We hebben de stevigheid van de flesjes uitvoerig getest en gezien de dikte van het glas zijn ze nagenoeg niet stuk te krijgen in een bubbeltjes envelop. Vanaf 3 flesjes gaat de bestelling in een doosje. We proberen zodoende de verzendkosten te minimaliseren om deze kosten niet door te hoeven berekenen. En uiteraard lossen we het netjes op wanneer er onverhoopt toch iets mis gaat, omdat we van excellente service houden.
Vriendelijke groet, Wierook&Mirre

Joyce beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levering! Netjes verpakt. Geweldige producten.
Tand abces aangepakt met melaleuca olie (aangevuld met vitamine C supplement) Bespaart me een nare en kostbare tandarts behandeling!

Marijke beoordeelde op 2018-08-21

Ik had de bestelling snel binnen

Arrianne beoordeelde op 2018-08-21

Er was een probleem met het pakketje. Volledig buiten de schuld van Wierook & Mirre om. Ze hebben het toch voor mij opgelost. Super tevreden!