Zonnehorst 5 55
7207BT Zutphen
085 - 888 9445

9,0

Christa Tromp-Willemsen beoordeelde op 2019-09-02

Makkelijk bestelproces en vlotte levering en een 30 dagen niet goed geld terug garantie (mits onbeschadigd).

Emiel Hoogendoorn beoordeelde op 2019-04-18

Roelie Veger beoordeelde op 2019-03-28

Anita Rietveld beoordeelde op 2019-03-26

M Van Baar beoordeelde op 2019-03-19

Jolanda Bargeman beoordeelde op 2019-03-02

Ik heb een kruk besteld met een verstelbare poot, wat maakt dat ik op een goede hoogte kan zitten. Ik vind het prettig dat het 'zitvlak' beweegt, zodat je een actieve houding hebt. Wel is de zitting vrij hard, weet nog niet zo goed of ik dat wel fijn vind.

Margot Mudde beoordeelde op 2019-02-26

Actief zitkrukje. Ik ben niet zo groot en heb voor mezelf de kindervariant aangeschaft. Voorlopig voor thuis, maar til hem misschien ook eens mee naar mijn werk.

Hugo beoordeelde op 2019-02-20

We hebben een wigli w1 voor op kantoor aangeschaft. Erg trendy en comfortabel. Wat een fijne service en snel geleverd!

Riet Lombaert beoordeelde op 2019-02-08

Duidelijke informatie over de levertermijn. Beveiligd en goed ingepakt aangekomen. Geen werk meer om de wigli in mekaar te zetten. Top resultaat, met de wigli in de klas... geen storende geluiden meer van een stoel die lawaai maakt.

Saskia Lourens beoordeelde op 2019-02-07

In de groep hebben we de wigli uitgeprobeerd.
De kinderen vonden deze kruk erg fijn en we hebben dan ook een roostertje moeten maken omdat iedereen er graag op wilde zitten.
Niet voor iedereen werkte de kruk even goed, 1 jongen uit de klas is zo bewegelijk dat hij van de kruk afviel en deze niet fijn vond.
Bij andere kinderen die moeite hebben om lang te zitten merkten we dat ze langer bleven zitten en zich ook iets beter konden concentreren. Wij overwegen of we een paar wigli's kunnen aanschaffen

M Damen beoordeelde op 2019-01-24

Zit heel fijn! Netjes en op tijd geleverd ook.
Gekocht voor onze zoon, die moeilijk kan stilzitten. Hij sleept de stoel nu overal mee naartoe :-)

jan van iersel beoordeelde op 2019-01-22

M.A.C.H. van Dooren beoordeelde op 2018-12-21

Ellen Onrust beoordeelde op 2018-12-13

De Wigli doet wat erover geschreven wordt. Ik kan er uren op zitten in een hele fijne houding. Er lichtjes op bewegen gaat vanzelf en het voelt ontspannen in mijn rug en heupen. Ik raad het een ieder aan die langer op een stoel moet zitten. Een mooie investering in jezelf!

Jan van der Meulen beoordeelde op 2018-12-05

Duidelijke website, duidelijke prijzen, geleverd zoals afgesproken binnen 2 dagen.

Levineke beoordeelde op 2018-11-25

Mijn ervaring met de Wigli is zeer positief. Aangezien ik graag beweeg en het daarom moeilijk vind om lang op een stoel stil te zitten, is de Wigli voor mij de ideale stoel. Heerlijk zoals je erop kunt bewegen en het voelt goed aan mijn rug.
Het design van de Wigli past bovendien uitstekend in ons strakke en moderne interieur.
Kortom, zeer tevreden!

Lot beoordeelde op 2018-11-19

Zeer tevreden. Informatie en uitleg waren prima. De stoel bevalt goed.
Het contact met Dhr. Hesselmann verliep vlot en prettig!

Quinten de MEyere beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, degelijk verpakt. Inmiddels is de Wigli enkele weken in gebruik en hij maakt z’n beloftes geheel waar: Het actieve zitten vermindert mijn rugklachten en de Wigli staat ook heel mooi in het interieur. Een echte conversation piece!

Zach beoordeelde op 2018-10-03

lmj Pelsser beoordeelde op 2018-09-18

Klachten en vragen over het product werden onvoldoende beantwoord, en pas nadat ik geen genoegen nam met de berichten dat het allemaal aan mij lag en niet aan het product.