Zonnehorst 5 55

Roelie Veger beoordeelde op 2019-03-28

Anita Rietveld beoordeelde op 2019-03-26

M Van Baar beoordeelde op 2019-03-19

Jolanda Bargeman beoordeelde op 2019-03-02

Ik heb een kruk besteld met een verstelbare poot, wat maakt dat ik op een goede hoogte kan zitten. Ik vind het prettig dat het 'zitvlak' beweegt, zodat je een actieve houding hebt. Wel is de zitting vrij hard, weet nog niet zo goed of ik dat wel fijn vind.

Margot Mudde beoordeelde op 2019-02-26

Actief zitkrukje. Ik ben niet zo groot en heb voor mezelf de kindervariant aangeschaft. Voorlopig voor thuis, maar til hem misschien ook eens mee naar mijn werk.

Hugo beoordeelde op 2019-02-20

We hebben een wigli w1 voor op kantoor aangeschaft. Erg trendy en comfortabel. Wat een fijne service en snel geleverd!

Riet Lombaert beoordeelde op 2019-02-08

Duidelijke informatie over de levertermijn. Beveiligd en goed ingepakt aangekomen. Geen werk meer om de wigli in mekaar te zetten. Top resultaat, met de wigli in de klas... geen storende geluiden meer van een stoel die lawaai maakt.

Saskia Lourens beoordeelde op 2019-02-07

In de groep hebben we de wigli uitgeprobeerd.
De kinderen vonden deze kruk erg fijn en we hebben dan ook een roostertje moeten maken omdat iedereen er graag op wilde zitten.
Niet voor iedereen werkte de kruk even goed, 1 jongen uit de klas is zo bewegelijk dat hij van de kruk afviel en deze niet fijn vond.
Bij andere kinderen die moeite hebben om lang te zitten merkten we dat ze langer bleven zitten en zich ook iets beter konden concentreren. Wij overwegen of we een paar wigli's kunnen aanschaffen

M Damen beoordeelde op 2019-01-24

Zit heel fijn! Netjes en op tijd geleverd ook.
Gekocht voor onze zoon, die moeilijk kan stilzitten. Hij sleept de stoel nu overal mee naartoe :-)

jan van iersel beoordeelde op 2019-01-22

M.A.C.H. van Dooren beoordeelde op 2018-12-21

Ellen Onrust beoordeelde op 2018-12-13

De Wigli doet wat erover geschreven wordt. Ik kan er uren op zitten in een hele fijne houding. Er lichtjes op bewegen gaat vanzelf en het voelt ontspannen in mijn rug en heupen. Ik raad het een ieder aan die langer op een stoel moet zitten. Een mooie investering in jezelf!

Jan van der Meulen beoordeelde op 2018-12-05

Duidelijke website, duidelijke prijzen, geleverd zoals afgesproken binnen 2 dagen.

Levineke beoordeelde op 2018-11-25

Mijn ervaring met de Wigli is zeer positief. Aangezien ik graag beweeg en het daarom moeilijk vind om lang op een stoel stil te zitten, is de Wigli voor mij de ideale stoel. Heerlijk zoals je erop kunt bewegen en het voelt goed aan mijn rug.
Het design van de Wigli past bovendien uitstekend in ons strakke en moderne interieur.
Kortom, zeer tevreden!

Lot beoordeelde op 2018-11-19

Zeer tevreden. Informatie en uitleg waren prima. De stoel bevalt goed.
Het contact met Dhr. Hesselmann verliep vlot en prettig!

Quinten de MEyere beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, degelijk verpakt. Inmiddels is de Wigli enkele weken in gebruik en hij maakt z’n beloftes geheel waar: Het actieve zitten vermindert mijn rugklachten en de Wigli staat ook heel mooi in het interieur. Een echte conversation piece!

Zach beoordeelde op 2018-10-03

lmj Pelsser beoordeelde op 2018-09-18

Klachten en vragen over het product werden onvoldoende beantwoord, en pas nadat ik geen genoegen nam met de berichten dat het allemaal aan mij lag en niet aan het product.

Lysbeth Anne Beels beoordeelde op 2018-07-23

Graag deel ik mijn ervaring met de Wigli Just. Na het bezoek van de Wigli stand op de Therapeutenbeurs had ik heel positief gevoel over het Wigli principe, de producten, en de mensen die ze verkopen. Enige tijd later heb ik gebeld met Alphons Hesselmann, en na overleg een Wigli Just besteld. Deze kreeg ik spoedig thuisgestuurd. Ik vind het ontwerp en de uitvoering erg mooi. Toch zat ik niet meteen prettig op mijn Wigli. Daarom heb ik Wigli weer gebeld en mijn probleem uitgelegd. De mensen van Wilgi hoorden mijn vriendelijk aan, dachten met mij mee, en bedachten een maatwerkoplossing. Zo kreeg ik zonder probleem een andere zitting toegestuurd die voor mij beter was. Ook deze had ik snel in huis.
Daarna was voor mijn situatie een andere kwestie die me dwars zat. Ook hierover heb ik gebeld en de zaak voorgelegd. Wederom werd ik vriendelijk te woord gestaan, en verplaatste Alphons zich in mijn situatie. Ook hier een maatwerkoplossing die snel en goed werd uitgevoerd, zonder enig probleem, ongeduld of irritatie. Dit heeft zich nog een keer herhaald. Bij Wigli gaan ze tot het gaatje om problemen op te lossen en de klant te helpen. Ik ben zeer tevreden over Wigli, en zou dit bedrijf bij anderen van harte aanbevelen! Erg fijn om te merken dat zulke service, oprechte klantgerichtheid en vriendelijkheid er nog zijn. Dat maakt het contact en gebruik van Wigli echt een plezier.