Karturf 43
8447DS Heerenveen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Charlotte Uijterwaal beoordeelde op 2019-05-25

Als eerste is ons bordje bij de deur prachtig en na drie jaar nog steeds! De namen van onze kinderen hangen eronder op labels en na de komst van ons derde kind had ik nog een label besteld, alleen in de verkeerde kleur. Gelukkig was Marieke zo lief om een nieuwe op te sturen. Geweldige service, prachtige producten van heel goede kwaliteit, ik zeg een dikke 10! Hier kom ik zeker terug!

Joyce Christant beoordeelde op 2019-05-12

Voor het speelhuis van mijn kleinzoons wilde ik een leuk naambordje bestellen, maar kon geen keuze maken.
Ik werd heel erg goed geadviseerd en het resultaat was prachtig. Ook had ik het bordje snel in huis!