Karturf 43

Iris Heuzer beoordeelde op 2019-08-02

Hanneke Klene beoordeelde op 2019-07-27

Riejanne Schreuder beoordeelde op 2019-07-17

Wendy Bosman beoordeelde op 2019-07-10

Erg mooi en bestelling gaat vlot. Als je aanpassingen hebt, dan zou ik het persoonlijk prettig vinden als er eerst nog even met gecorrespondeerd wordt of dit ontwerp is wat je in gedachte heb, voordat het definitief gemaakt wordt en verzonden.

Elise Kok-Moonen beoordeelde op 2019-07-01

De kwaliteit is super, maar ik vind de prijs nog steeds aan de dure kant. Omdat we nog heel tevreden zijn over het naambordje dat we (2??) jaar geleden besteld hebben, nu toch een naamkaartje voor onze dochter erbij. Maar nogmaals, voor het kleine stukje hout vind ik het veel geld.

C. Niessen-Reints beoordeelde op 2019-06-24

Ik had zelf iets vergeten aan te geven, maar werd hier heel goed en vriendelijk aan herinnerd. Ik kreeg een mooi verpakt pakket binnen. Prima product en goede service!

Paula Kaan beoordeelde op 2019-06-23

Heel tevreden over het mooie naambordje en de snelle levering!

Jc Maat beoordeelde op 2019-06-21

Veel te duur ten opzichte van geleverd materiaal. Ziet er wel verzorgd uit.

Reactie van Wis en Waarachtig:
Bedankt voor de reactie. De kosten zitten met name in de tijd voor het maken van het product, niet alleen in het materiaal. Het is handwerk en wordt persoonlijk gemaakt.

Danielle Boonstra beoordeelde op 2019-06-21

Alleen jammer dat je geen voorbeeld te zien krijgt van wat je besteld. Zodat je nog iets kan wijzigen

Reactie van Wis en Waarachtig:
Bedankt voor je reactie! Inderdaad is van tevoren lastig te laten zien hoe het resultaat gaat worden omdat het handwerk is. Wel is het altijd mogelijk van tevoren een schets te ontvangen en eventueel een foto voor het verzenden.
Marieke

Maria Del Grosso beoordeelde op 2019-06-15

A Steffens beoordeelde op 2019-06-13

Erg fijne ervaring met Wis en Waarachtig! Persoonlijk contact was erg fijn en ondanks 'last minute' bestelling toch netjes op tijd geleverd. Erg mooi product ook. Leuk om cadeau te geven!

Elfry Bravenboer-de Graaff beoordeelde op 2019-06-13

Charlotte Uijterwaal beoordeelde op 2019-05-25

Als eerste is ons bordje bij de deur prachtig en na drie jaar nog steeds! De namen van onze kinderen hangen eronder op labels en na de komst van ons derde kind had ik nog een label besteld, alleen in de verkeerde kleur. Gelukkig was Marieke zo lief om een nieuwe op te sturen. Geweldige service, prachtige producten van heel goede kwaliteit, ik zeg een dikke 10! Hier kom ik zeker terug!

Joyce Christant beoordeelde op 2019-05-12

Voor het speelhuis van mijn kleinzoons wilde ik een leuk naambordje bestellen, maar kon geen keuze maken.
Ik werd heel erg goed geadviseerd en het resultaat was prachtig. Ook had ik het bordje snel in huis!