Munster 28
1613EH Grootebroek

Marloes te Kaat beoordeelde op 2018-11-11

Prima geregeld! Snelle levering, mooi bankje en een leuk vaasje erbij gekregen met een handgeschreven kaartje erbij!

Assortiment

Reactie van Woonuniek:
Beste Marloes, bedankt voor je positieve beoordeling!

Arnold Wilk beoordeelde op 2018-10-28

Super netjes zoals afspraak

Assortiment

Beste Arnold,
Bedankt voor je positieve beoordeling! De enthousiaste kennismaking met jouw trouwe viervoeters was erg leuk!

Rowan beoordeelde op 2018-10-17

Werd uitstekend geholpen, er werd goed mee gedacht en het resultaat was goed. De levering was netjes optijd.

Reactie van Woonuniek:
Beste Rowan en Mirjam, bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat de voerbak naar wens is en de knoeipartijen van jullie lieve viervoeter verminderd zijn.

Menno Baris beoordeelde op 2018-06-07

Een zeer mooie houten hondenmand laten maken bij Woonuniek. Erg flexibel en de prijs-kwaliteit verhouding is prima in balans.
De mand is voor een duitse dog dus moest sterk, groot en netjes afgewerkt zijn. Dit is gelukt....bedankt voor de nette levering!

Reactie van Woonuniek:
Dank je voor de goede beoordeling! Ik hoop dat jullie Veel plezier beleven aan de mand.

Michelle Preusterink beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden! Het product was super snel geleverd en zelfs nog een leuk en persoonlijk berichtje zat erbij! Zeker niet de laatste keer dat ik hier wat bestel :)!

Beste Michelle,
Ik wil je bedanken voor je mooie beoordeling!
Chantal.

Annelies van den Broek beoordeelde op 2018-03-21

Geweldige service, snel geleverd en een persoonlijk berichtje erbij! super!

Beste Annelies,

Ik wil je hartelijk bedanken voor de mooie beoordeling!
Vriendelijke groet,
Chantal von Glahn, Woonuniek.

Yvette Claes beoordeelde op 2018-03-21

Mooie voerbak voor mijn Weimi Mika. Prima service snel en verzorgd. Ook fijn dat je ook een goed doel steund !

Beste Yvette,
Wat een mooie beoordeling! Dank je wel.
Vriendelijke groet,
Chantal von Glahn, Woonuniek.