Munster 28
1613EH Grootebroek

Robert Smallenbroek beoordeelde op 2019-05-15

Voldeed helemaal aan de wensen die ik online had gevraagd.
Toppue

Reactie van Woonuniek:
Fijn dat de voerbakken naar wens zijn en bedankt voor de positieve review!

Caroline Walter beoordeelde op 2019-04-25

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Woonuniek. Uitstekende, professionele en persoonlijke service. Deze winkel maakt gekgenoeg het kopen van een bankje een belevenis!

Reactie van Woonuniek:
Fijn dat alles naar wens is gegaan en wat beschrijf je het mooi! Dank je wel.

Sandra Koeman beoordeelde op 2019-04-16

Woonuniek kan ik echt aanbevelen! Mooie mand en voerbak op maat gemaakt precies zoals ik net graag wilde hebben. Ik vond het heel prettig dat er wordt meegedacht wat mij heel goed geholpen heeft met het kiezen van de juiste maat voor mijn hond. Fijne communicatie en heldere afspraken en je wordt op een prettige manier geinformeerd over de voortgang van je bestelling. Levertijd ook prima en de mand was zelfs eerder klaar! Afhalen ging ook heel flexibel en ik vermoed dat dat met bezorgen hetzelfde is. Zoek je een op maat gemaakte hondenmand dan ben je hier echt op het juiste adres!

Reactie van Woonuniek:
Beste Sandra, Ik wil je bedanken voor de mooie en uitgebreide review!

Margriet Bouwhuis beoordeelde op 2019-04-12

Mooie voerbak gekocht voor mijn hond. Goed product en zeer fijne, klantvriendelijke service.

Reactie van Woonuniek:
Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van de voerbak gewenst!

M. Kwakman beoordeelde op 2019-04-03

Een mooi krukje, precies passend in de kamer!

Reactie van Woonuniek:
Bedankt voor de leuke opdracht en de mooie beoordeling!

Agnes Hoefman beoordeelde op 2019-03-16

We wilden een prachtig bankje bestellen maar hij was te hoog. Chantal van Woonuniek heeft hem voor ons op maat gemaakt en dat alles vliegensvlug. Vriendelijke en snelle communicatie. Uitermate tevreden!!

Reactie van Woonuniek:
Fijn dat het naar wens is gegaan. Bedankt voor de mooie beoordeling !

Ilona Snijders beoordeelde op 2019-03-07

Helemaal top.
En snel en netjes
Precies gemaakt zoals ik het wilde.
Echt dik tevreden

Reactie van Woonuniek:
Fijn dat de voerbak naar wens is, bedankt voor de mooie beoordeling!

Theo van Rijsingen beoordeelde op 2019-02-06

Gaaf product met liefde verpakt

Reactie van Woonuniek:
Beste Theo, bedankt voor de mooie beoordeling!

Mireille beoordeelde op 2019-01-23

Gewoon top, van het begin van de bestelling tot aan de levering aan toe, heel blij mee 👍

Beste Mireille,
Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is gegaan!
Groet, Chantal.

Hiske Frericks beoordeelde op 2019-01-09

Mijn product werd direct geleverd en alles werd correct afgehandeld,en ik kreeg wat ik gekocht had,plus nog een verrassing erbij,helemaal top,....

Beste Hiske,
Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens en tevredenheid is gegaan!
Groet, Chantal.

M Smit beoordeelde op 2018-12-07

N knap stukje vakwerk.
Niet eenvoudig, zo’n groot hondenmeubel.
Chapeau!!!

Reactie van Woonuniek:
Beste Margaret, wat een lieve en gezellige beestenboel! Bedankt voor je positieve beoordeling!

Marloes te Kaat beoordeelde op 2018-11-11

Prima geregeld! Snelle levering, mooi bankje en een leuk vaasje erbij gekregen met een handgeschreven kaartje erbij!

Reactie van Woonuniek:
Beste Marloes, bedankt voor je positieve beoordeling!

Arnold Wilk beoordeelde op 2018-10-28

Super netjes zoals afspraak

Beste Arnold,
Bedankt voor je positieve beoordeling! De enthousiaste kennismaking met jouw trouwe viervoeters was erg leuk!

Rowan beoordeelde op 2018-10-17

Werd uitstekend geholpen, er werd goed mee gedacht en het resultaat was goed. De levering was netjes optijd.

Reactie van Woonuniek:
Beste Rowan en Mirjam, bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat de voerbak naar wens is en de knoeipartijen van jullie lieve viervoeter verminderd zijn.

Menno Baris beoordeelde op 2018-06-07

Een zeer mooie houten hondenmand laten maken bij Woonuniek. Erg flexibel en de prijs-kwaliteit verhouding is prima in balans.
De mand is voor een duitse dog dus moest sterk, groot en netjes afgewerkt zijn. Dit is gelukt....bedankt voor de nette levering!

Reactie van Woonuniek:
Dank je voor de goede beoordeling! Ik hoop dat jullie Veel plezier beleven aan de mand.

Michelle Preusterink beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden! Het product was super snel geleverd en zelfs nog een leuk en persoonlijk berichtje zat erbij! Zeker niet de laatste keer dat ik hier wat bestel :)!

Beste Michelle,
Ik wil je bedanken voor je mooie beoordeling!
Chantal.

Annelies van den Broek beoordeelde op 2018-03-21

Geweldige service, snel geleverd en een persoonlijk berichtje erbij! super!

Beste Annelies,

Ik wil je hartelijk bedanken voor de mooie beoordeling!
Vriendelijke groet,
Chantal von Glahn, Woonuniek.

Yvette Claes beoordeelde op 2018-03-21

Mooie voerbak voor mijn Weimi Mika. Prima service snel en verzorgd. Ook fijn dat je ook een goed doel steund !

Beste Yvette,
Wat een mooie beoordeling! Dank je wel.
Vriendelijke groet,
Chantal von Glahn, Woonuniek.