Kunst extase
Beeldende kunst
Wanneer je voorwerpen los kunt koppelen van hun oorspronkelijke bestemming, ontstaat er een onmetelijke creatieve ruimte aan mogelijkheden. Veel van mijn stukken zijn op die manier ontstaan. Het is iedere keer opnieuw een uitdaging om de materialen/voorwerpen, die in eerste instantie niets met elkaar te maken hebben, bij elkaar te brengen in één stuk.

Ik werk zoveel als mogelijk met oud materiaal. Dat wat voor de ander afgedankt en waardeloos is, is voor mij de inspiratie.
Naast mijn eigen werken, maak ik ook bijzondere kunst op verzoek van jou. Hier kun je meer over lezen op de website.
Heb je zelf een creatief idee dat je uit wilt laten werken? Met alle liefde help ik je daar bij.

Lidmaatschap per 12-10-2022 stopgezet

De zekerheden van https://www.kunstextase.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het woord “onmogelijk” wekt bij mij een bizarre obsessie op om het tegendeel te bewijzen. Wat ik mijn kinderen in dit leven meegeef is om te denken in oplossingen en niet in problemen. Deze wat obsessieve levensovertuiging is wat ik wil overbrengen in Woonuniek en naar jou. Dat wat voor een ander onmogelijk, niet meer bruikbaar of weggooi-materiaal is, is voor mij de mogelijkheid, de inspiratie en het waardevolle. Waarom zou je oude schoenveters weggooien als zij een totaal nieuwe functie zouden kunnen krijgen? Daarnaast is het unieke wat ik wil waarborgen, van elke creatie bestaat er maar één!

Bekijk Manifest