Hazekamp 35
6707HE Wageningen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Monika van Soest beoordeelde op 2019-06-16

Wat een super leuke feestje!!!
Een leuke terrein (niet te groot en niet te klein), perfecte wapens en goede uitleg. De kinderen waren erg enthousiast en ze hebben echt genoten.
De gerooste marshmallows waren heerlijk :)

Tanja beoordeelde op 2019-05-22

We hebben een heel erg leuk kinderfeestje gehad! De begeleiders hadden goed voorbereid en speelden goed in op de groep jongens. De materialen voor het lasergamen waren heel erg mooi. Echt uitbreider en leuker dan de gewone sets. De jongens waren allemaal enthousiast en hebben een super middag gehad!