ZapTeam Outdoor

ZapTeam Outdoor

Met ZapTeam Outdoor kunt u professioneel maar betaalbaar Outdoor Lasergamen, bij ons in de Zapteam Arena in Wolfheze! Ons unieke en supermoderne lasergame systeem heeft geweren met terugslag effect, diverse spannende spelmogelijkheden en uitbreidingen en realtime spel informatie. Perfect voor een spannend feest of teambuilding activiteit. Geschikt voor volwassenen en kinderen.

• Jeroen
    Review voor ZapTeam Outdoor

Kinderfeestje van onze zoon (9 jaar) was top! Erg leuke locatie en goed verzorgde activiteit.

• Mathijs van Houtum
    Review voor ZapTeam Outdoor

Zowel de kids als de volwassenen hebben een erg geslaagd avondje lasergamen gehad. Terrein was tof en begeleiding goed en correct. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeel je ZapTeam Outdoor?

• Jessica
    Review voor ZapTeam Outdoor

Vincent dacht aan alle kanten mee om het ondanks de dreigende regenbuien een geslaagd feestje te maken. En dat is gelukt. Fijne man en super leuke plek! Ik raad het iedereen aan!

• Alex
    Review voor ZapTeam Outdoor

Prima georganiseerd. De kinderen, een groep van 8 jongens heeft anderhalf uur lang lekker gerend en met 'star wars' laserguns geschoten.

• Guusje

Super feestje gehad.
    Veel speelplezier voor de kids.
    Fijne begeleiding.

• Dijs Bakels
    Review voor ZapTeam Outdoor

Het leukste feestje ooit!
    De kinderen kunnen heerlijk een paar uurtjes buiten spelen en zich helemaal uitleven. Sfeer zeer relaxed en plezierig.

• Katie
    Review voor ZapTeam Outdoor

Ontzettend leuke activiteit, mooie locatie, ziet er gelijk tof uit als je aankomt en top spelbegeleiding van Vincent. Ook qua communicatie heel korte lijn en meedenken. Dikke aanrader voor kinderfeestje, alle kids waren enthousiast.

• Loes
    Review voor ZapTeam Outdoor

Heel leuk kinderfeestje gehad voor mijn zoon van 8. Vincent legde alles heel goed uit en was heel betrokken. Ook werden er verschillende spellen gespeeld wat zorgde voor variatie. De locatie is heel mooi groen en er werd voldoende pauze gehouden om wat te drinken tussen door. Is zeker aan te raden.

• Schuijers
    Review voor ZapTeam Outdoor

De kinderen van 9 jaar vonden het uitdagend en hadden veel plezier.

• Erik
    Review voor ZapTeam Outdoor

Goede service, nood scenario plan Ivm code oranje die was afgegeven, duidelijke uitleg, fantastische plek! De kinderen en wij hebben genoten.

• Patrick Toonen
    Review voor ZapTeam Outdoor

Lasergamen was erg leuk, wordt gedaan op een mooi groot terrein en er werd duidelijke uitleg gegeven.

• Nils
    Review voor ZapTeam Outdoor

Wat een leuke locatie goed georganiseerd en leuke begeleiding van ons kinderfeestje. Iedereen heeft het super leuk gehad.
    De moeite waard

• Marijke Verdouw
    Review voor ZapTeam Outdoor

Mijn zoon en zijn vrienden/vriendinnen vonden het kinderfeest geweldig ! Vincent was erg goed met de kinderen, was erg betrokken bij de kinderen, zag alles, hielp waar hij kon. De ruimte was geweldig, evht een super plek voor lasergame ! Er was voldoende schaduw en zon en gezien de warmte was een kleine pauze met vers water eeg prettig ! We komen zeker nog een keer terug, het is echt de moeite waard !!

• Sander Kromjongh
    Review voor ZapTeam Outdoor

Leuke spelletjes, leuke begeleiding. Zeker een aanrader. Kinderfeestje was super geslaagd. Volgende keer gaan we s'avonds 🙂

• Sanne
    Review voor ZapTeam Outdoor

Leuk contact met Vincent. Dacht ook goed mee met mooie warme weer door xtra water te faciliteren. Duidelijke uitleg over hoe je er komt. Mijn dochter heeft een super leuk verjaardagsfeestje gehad met haar vriendjes en vriendinnetjes. Leuke begeleiding en spelvormen.

• Dorien van den Broek
    Review voor ZapTeam Outdoor

Wat een fantastische lokatie om te lasergamen. En wat een leuke spellen en spelvormen. Leuk die afwisseling. Reactie van de kinderen "ik heb al vaker gelasergamed maar die was echt de coolste". Heel erg bedankt Vincent

• Priscilla
    Review voor ZapTeam Outdoor

Leuke, gezellige locatie. Mijn zoon en 7 vriendjes hebben zich top vermaakt. De 1,5 uur vloog voorbij. 'Nu al afgelopen?!' was de reactie. Zelfs papa vond het leuk 😄 Aanrader voor een geslaagd kinderfeestje. Vincent bedankt!

• Alice
    Review voor ZapTeam Outdoor

Goede ontvangst, leuk terrein.
    Met een groep 12 jarige meiden een ontzettend leuk uitje gehad!

• Ester
    Review voor ZapTeam Outdoor

Superleuk en goed georganiseerd!
    Goede begeleiding. Verschillende spelvormen op een fantastisch terrein!
    De kids hebben genoten!

• Marloes van Es
    Review voor ZapTeam Outdoor

Superplek, kinderen hebben een topmiddag gehad!! Lekker actief, leuk spelelement, goede begeleiding.