oostzijde 302
1508ET Zaandam

9,9

ReviewSpot 20 9,8

BRIGITTA beoordeelde op 2017-11-14

Voor het 30jarig huwelijksfeest van onze ouders hebben wij een oude trouwfoto in popart laten na schilderen. Het resultaat is bijzonder mooi. Ik raad Zenon zeker aan voor het maken van een portret!

Jasper beoordeelde op 2017-11-11

Ik ben erg tevreden met het schilderij van mijn kinderen. Levensecht en zeer vakkundig gemaakt door Zenon. Kan het iedereen aanbevelen.

Gerald beoordeelde op 2017-09-27

Zeer tevreden over het resultaat, goede en snelle service.
En het opsturen naar het buitenland geen probleem.

Arjen beoordeelde op 2017-09-27

Buitengewoon plezierig contact voorafgaand aan de opdracht, daarna heeft Zenon met zijn eigen creativiteit een heel mooi schilderij gemaakt. Aanrader!

Chanel Getrouw beoordeelde op 2017-09-12

Ik ben meer dan blij met het portretschilderen dat Zenon heeft gemaakt van de overleden oma van mijn vriend! De foto's die ik hem stuurde waren helemaal niet duidelijk maar toch heeft hij er een prachtig kunstwerk van weten te maken. Ik zou een ieder Zenon aanraden. Keep up the good work!

Beste Chanel,

Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze kunst, wij hopen u weer te zien.
Gr, zenon en Irene

Caroline beoordeelde op 2017-09-12

We hadden op de site een 4-tal afbeeldingen gezien die wij mooi vonden, alleen wisten we niet of de kleur goed bij ons bedrijf zou passen.
We hebben staaltjes van de kleuren die wij gebruiken opgestuurd en nog geen 14 dagen later hebben wij 4 fantastische schilderijen hangen. Volledig aangepast aan het interieur. Ze zijn nog mooier geworden dan we hadden gehoopt. We zijn er super blij mee.

Beste Caroline,

Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze kunst, wij hopen u weer te zien

Natasja beoordeelde op 2017-07-31

Wij zijn super tevreden met het schilderij. Hij is echt heel erg mooi geworden. Bedankt dat je mijn idee naar een schilderij over hebt kunnen brengen!

Groetjes Natasja

Wim beoordeelde op 2017-07-28

Duidelijke website goed onderverdeeld waardoor je direct naar een schilderij stijl van keuze kunt zoeken. Service top, schilderij goed verpakt en aan de deur bezorgt. Bedankt Zenon

alex beoordeelde op 2017-07-14

Wij hebben een portret bij zenon laten maken en het resultaat was uitstekend! Contact verliep zeer soepel via mail en telefonisch. Ik raad zenon zeker aan voor het maken van een portret!

Martine beoordeelde op 2017-07-02

Wat zijn wij blij met het portret geschilderd door Zenon. Het is nog veel mooier geworden dan dat we hadden gehoopt!

Aalbert Vis beoordeelde op 2017-06-16

Helemaal fantastisch, precies zoals bedoeld. Volgende opdracht komt eraan.

Groeten

Hannie beoordeelde op 2017-06-06

Heel blij met het schilderij in pop art Sophia Loren stijl, 2 losse foto's maar 1 prachtig geheel. Bedankt Zenon

Groeten

Zenon

Kim beoordeelde op 2017-06-04

Ik vond het erg spannend om een schilderij te laten maken. Komt het wel goed?
Zeker! Zenon is erg proffesioneel en geeft je veel vertrouwen omdat hij goed luistert naar de klant en dit uitstekend vertaald in een schilderij. Zenon heeft twee aanpassingen gemaakt. Heel snel en met duidelijke foto's. Voor Zenon is dit niet zomaar werk maar pure passie. Hij is echt super goed! Wij zijn helemaal tevreden en kunnen hem van harte aanbevelen!

Beste Kim,
Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze kunst, Hopelijk krijgt het schilderij een mooi plekje.
Met vriendelijke groeten

Zenon

Bart beoordeelde op 2017-06-01

We kunnen niet anders zeggen dan dat Zenon een fantastische schilderij voor ons heeft gemaakt..

Reactie van Zenon portretschilderen:
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Hans van Wijk beoordeelde op 2017-05-30

Ik heb hier maar 1 woord voor..

prachtig!!!! Echt geweldig! Precies wat ik bedoelde, wat een ontzettend talent heeft u!

Bart beoordeelde op 2017-05-30

Zeer tevreden

Zenon heeft een mooi, modern schilderij gemaakt voor mijn vrouw van een foto waar we samen op staan. Bedankt, ze was er blij mee!

Reactie van Zenon portretschilderen:
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!