Zenon portretschilderen

Zenon portretschilderen

Wij zijn gespecialiseerd in het maken van portretten en schilderijen in opdracht! Een portret schilderij is niet alleen een mooie herinnering maar ook een orgineel cadeau of een prachtige aanvulling op uw interieur.

• Francina
    Review voor Zenon portretschilderen

Samen met mijn partner was ik opzoek naar een creatief cadeau voor mijn ouders. We kwamen bij Zenon uit en bestelden een schilderij. Het contact, de service, het resultaat.. alles klopte! Mijn ouders hadden tranen in hun ogen, zo mooi vonden zij het. En wij ook.. Dank Zenon!

• Lisanne B
    Review voor Zenon portretschilderen

Onwijs blij en dankbaar met het schilderij dat nu prachtig hangt aan de muur. Dank je wel Zenon en Irene..

Beste Lisanne

Irene en Zenon

• Hoe beoordeel je Zenon portretschilderen?

• Werner

Beste Irene en Zenon
    Ik vind het schilderij fantastisch zo. Gaat fantastisch staan op onze muur !Bedankt

Beste Werner
    Hartelijk dank en Veel plezier met uw schilderij en wellicht tot een volgende gelegenheid.

• Isabel
    Review voor Zenon portretschilderen

Alvast bedankt voor het prachtig schilderij en de geweldige service! Ik ga zeker reclame voor jullie maken!

Beste Isabel

• Wesley
    Review voor Zenon portretschilderen

Snelle service, flexibel, mooi resultaat.

Beste Wesley

• Jean-Paul Lefeu
    Review voor Zenon portretschilderen

- Eerste poging abstract redelijk goed.
    - Tweede poging slechter (feedback gedeeltelijk verwerkt). Geen diepte gecreëerd tussen een grote boom en kleine bomen ver op de achtergrond, namelijk in dezelfde kleur geverfd terwijl de blaadjes elkaar overlapten. Wij hadden hier gevraagd de achtergrond lichter te maken zoals in het origineel, maar Zenon had lucht om de blaadjes van de grote boom geverfd.
    - Aanbetaling niet terug gekregen (staat op de website)
    - Abstract naar realistische stijl wilde Zenon niet.
    - Zenon wilde een 3e poging doen voor de bomen op de achtergrond, maar wij waren het vertrouwen in de abstracte stijl i.c.m. hoe hij de feedback verwerkte al kwijt.
    - Na herhaaldelijk zeggen dat hij er zelf voor koos om niet met ons verder in business te gaan, zei hij ok, landschap realistisch 120 x 80 kost je dan 1500 euro. Dit bedrag is hoger wij over de mail hadden besproken en hoger dan wat op zijn website staat....
    - Slechte ervaring na ons gesprek over de telefoon.

Het is heel jammer, want we hadden goed contact in het begin. Het kon Zenon niet warm of koud maken toen ik zei dat ik een review ging schrijven. Voor ons een teleurstellende ervaring.

Beste Jean-Paul en Christina,
    Wij hebben aan het begin inderdaad goed contact gehad. De opdracht was duidelijk en wij gingen voor jullie aan de slag. Halverwege stuurden wij een offerte schilderij in abstracte stijl, waar jullie akkoord mee gingen. Toen de opdracht volledig af was gaven jullie aan tevreden te zijn maar wel aanpassingen in het schilderij te willen hebben, die wij daarna ook hebben aangepast. Vervolgens kwamen jullie met gedetailleerde wensen en het verzoek de abstracte stijl in een realistische stijl te veranderen. Zo werkt dat helaas niet omdat een realistische stijl een heel ander opdracht is met een ander opzet en andere materialen. Dat zijn in totaal dan twee grote schilderijen (één abstracte en één realistische) waardoor je uitkomt op een bedrag van circa 1500 euro.
    Helaas dreigden jullie een slechte review te plaatsen als jullie je aanbetaling geld niet terug zouden krijgen. Hier gingen wij niet mee akkoord omdat het simpelweg niet zo werkt (maatwerk). Wij hebben al veel tijd en materialen in de opdracht gestopt.
    Wij wensen jullie succes met het vinden van iemand die aan jullie wensen voldoet.
    Zenon en Irene

• Chris
    Review voor Zenon portretschilderen

Heel hartelijk dank voor de aanpassingen. Het portret is heel mooi geworden en precies zoals ik mij mijn moeder in mijn hart draag.

Beste Chris

• Mevrouw Menja

Beste Zenon en team.

Het kunstwerk hebben we ontvangen en bekeken en het is prachtig geworden. We zijn er erg blij mee en wat nog belangrijker Is, ik verwacht dat mijn dochter en aanstaande schoonzoon op hun huwelijk woensdag zeer verrast zullen zijn. Het zal een mooie plaats krijgen in hun nieuwe huis.

Nogmaals dank en ik wens jullie toe, dat je veel mensen met jullie talent op deze manier blij kunt blijven maken.

Hartelijke groet,
    Menja

Antwoord van Zenon portretschilderen

Beste Menja, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!

• Ludo
    Review voor Zenon portretschilderen

Ik wilde u nog even bedanken voor het mooi schilderij wat u heeft geschilderd van mijn partner met hond ze vond het geweldig en was diep ontroerd door het mooi schilderij wat u heeft gemaakt nogmaals bedankt

Antwoord van Zenon portretschilderen

Beste Ludo, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!

• Michael
    Review voor Zenon portretschilderen

Uitstekende kwaliteit en snelle service. Wij zijn erg blij met het resultaat op een schilderij van 120x90. Aanrader!

Antwoord van Zenon portretschilderen

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!