Jelle Posthumapad 48
1106ZR Amsterdam

diskotek beoordeelde op 2019-08-17

Een mooi verhaal met uitleg over drie zeldzame muziek cassette's van het Label 747 uit Saoedi-Arabïe is door de verkoper geplaatst op de desbetreffende verkoop pagina van de Zolderschatten Shop. Dit betreft ook voor de goede service die ik ontving toen ik deze 3 tape's heb aangeshaft via de eigenaar van de Zolderschatten Shop. Hartijk dank nogmaals voor uw tijd en moeite bij deze top actie!

Martin Scheppink beoordeelde op 2019-07-27

Het product, een discman met toebehoren, snel ontvangen. Was zeer goed verpakt, zodat het onderweg naar mij absoluut niet kon beschadigen. Er zat zelfs nog een extra attentie bij. Het contact vooraf was uitgebreid en informatief en was heel aangenaam. Ik vond het oprecht een bijzonder prettige ervaring om bij Zolderschatten iets te kopen. Het product is prima en de prijs ook. Zonder aarzeling kan ik iedereen aanbevelen om bij Zolderschatten iets te kopen.

yvonne van Ewijk beoordeelde op 2018-08-05

Zeer tevreden! Pakketje was met veel zorg ingepakt, en erg snel bezorgd. Het product was in goede en nette staat.