Zolderschatten
Hoi,

In Le Fabuleux Destin d’Amélie, vindt Amelie een stoffig blikken snoeptrommeltje achter een loszittend tegeltje in de muur, waar zo’n 50 jaar geleden een klein jongetje zijn schatten in bewaarde. Ze besluit het doosje, op haar sprookjesachtige Amelie manier, weer terug bij de rechtmatige eigenaar te krijgen. De meneer die het doosje vol jeugdherinneringen in al die jaren al niet meer gezien had, is natuurlijk ontzettend blij en emotioneel bij het zien van zijn schatten.

Zou het niet te gek zijn, als je op zolderschatten je eigen snoeptrommeltje weet terug te vinden?! Iets waardoor je in gedachten (Ratatouille stijl) weer eventjes keihard nostalgisch terug naar je jeugd, of een andere hele fijne herinnering wordt geslingerd! Iets dat je misschien al jaren zoekt, weer terug wil, of eindelijk zelf wil bezitten!

Daar help ik je graag bij!

Groetjes,

Marvin

Lidmaatschap per 07-09-2021 stopgezet

• Rob
    Review voor Zolderschatten

het is een beetje struinen op t waterlooplein..maar dan digitaal..

• Soraya
    Review voor Zolderschatten

Snelle en correcte service, plus je krijgt veel informatie van de verkoper

• De Buurvrouw van Telekids
    Review voor Zolderschatten

Als je IETS zoekt; zolderschatten vindt t wel! met zeer veel toewijding & plezier voor nostalgie ;-)

• Maurice
    Review voor Zolderschatten

Goede service, snel verzonden en aardige verkoper.

• diskotek
    Review voor Zolderschatten

Een mooi verhaal met uitleg over drie zeldzame muziek cassette's van het Label 747 uit Saoedi-Arabïe is door de verkoper geplaatst op de desbetreffende verkoop pagina van de Zolderschatten Shop. Dit betreft ook voor de goede service die ik ontving toen ik deze 3 tape's heb aangeshaft via de eigenaar van de Zolderschatten Shop. Hartijk dank nogmaals voor uw tijd en moeite bij deze top actie!

• Martin Scheppink
    Review voor Zolderschatten

Het product, een discman met toebehoren, snel ontvangen. Was zeer goed verpakt, zodat het onderweg naar mij absoluut niet kon beschadigen. Er zat zelfs nog een extra attentie bij. Het contact vooraf was uitgebreid en informatief en was heel aangenaam. Ik vond het oprecht een bijzonder prettige ervaring om bij Zolderschatten iets te kopen. Het product is prima en de prijs ook. Zonder aarzeling kan ik iedereen aanbevelen om bij Zolderschatten iets te kopen.

• yvonne van Ewijk
    Review voor Zolderschatten

Zeer tevreden! Pakketje was met veel zorg ingepakt, en erg snel bezorgd. Het product was in goede en nette staat.