Domstraat 64

Cees Stuursma beoordeelde op 2019-04-15

Correcte afhandeling

Kitty beoordeelde op 2019-04-14

Het ziet er goed uit
Maar ik heb he nog niet geïnstalleerd heb het net in huis.
Dus als tio vraag het over een paar weken nog eens

Ruben van andel beoordeelde op 2019-04-13

snelle persoonlijke service, snelle response op vragen. prima.

Roelof Bos beoordeelde op 2019-04-12

Vlot

Gert Jan Romijn beoordeelde op 2019-04-12

Snelle levering en goed product!

Hay Kockelmans beoordeelde op 2019-04-11

Mooi product, zeker voor deze prijs. En prettige communicatie met Wim, de eigenaar.

j dekker beoordeelde op 2019-04-05

Prima

Fijn om te horen!

Ton Wentink beoordeelde op 2019-04-05

Uitstekende kwaliteit zonnedoek van Nesling en snel geleverd.

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Bedankt voor dit compliment!

Bert Janse beoordeelde op 2019-03-30

Zonnedoek werd snel geleverd, maar het doek bleek vies en stonk. Een foutje dat snel hersteld wordt, hoop ik.
Inmiddels is er gelukkig snel (binnen 2 dagen!) een nieuw doek geleverd. Zo moet het!

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Beste Bert, we verzenden direct vanuit het magazijn van Nesling en hebben hen om opheldering gevraagd. Als er iets niet klopt zullen we er alles aan doen om de fout te herstellen.

Frank de Koning beoordeelde op 2019-03-29

Snelle levering, netjes volgens afspraak!

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Bedankt Frank, we doen ons best!

Patrick sostermans beoordeelde op 2018-12-27

Heel goed geholpen, goed advies en praktische tips.

Top, bedankt!

Mark van den hout beoordeelde op 2018-09-25

Zeer slechte ervaring en heel slecht en grof behandeld!!!
Tot nu toe al bijna een jaar bezig met een zonnenscreen. Eerst een doek besteld werd op gehangen door een of andere prutser, is overspannen weg gegaan. Doek heeft altijd scheef op gerold en niet goed in gemeten. Na een hoop vijven en zessen een nieuw screen moeten bestelen, er wert gezegd dit is het beste wat er is kunt er niet door kijken. Half jaar moeten wachten leverancier faliet hoop smoesjes. Eindelijk de dag dat het geleverd wert, 2 weken gewerkt derde week liep het doek vast. Met een hoop pijn en moeite een monteur van de fabriek kunnen krijgen om langs te komen. Monteur is er achter gekomen dat de gewichten aan de onderzijde van de screen aan een kant zaten door dat die Pipo het doek op zijn kop heeft gezet met de montage. Ook bleek de afstanbedirning niet goed af gesteld en de stroomkabel tegen het kozijn gespijkerd terwijl de monteur gezegd heeft het kan gewoon door het profiel. Ook te horen gekregen van de fabriek dat er een doek is waar je niet door heen kunt kijken terwijl de Pipo zij dat dit het beste was. Al bij al koop niks bij die gast! En als je er geen verstand van hebt blijft er af en laat het mensen in meten en monteren die er wel verstand van hebben! Dit bedrijf is een schande voor de fabriek die het gemaakt heeft.

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Pipo zegt: "sapperdeflap" dat is niet best!. Om de klant te helpen is er -buiten ons assortiment om - een elektrisch screen in een cassette geleverd zonder gebruiksaanwijzing of installatie handleiding. Daar hadden wij onvoldoende kaas van gegeten dus hebben we een collega zonweringbedrijf gevraagd om de zaak tot in de puntjes af te monteren. Het eerste screen is nooit berekend aan de klant, het screen in de cassette is onder de inkoopwaarde geleverd en de rekening voor de montage is ook door ons opgepakt... ik zeg klant wat wil je nog meer?

Frans beoordeelde op 2018-09-16

Doet niet eens de moeite te reageren op 3 verzonden mails nav gedane offerte.. kortom ZEER klant onvriendelijk en eigenlijk behoorlijk arrogant voor een ondernemer die iets wilt verkopen

Reactie van Zonnedoeken.nl:
We hebben geprobeerd u te bereiken maar... u nam niet op. En.. reageerde niet op onze email. Toen zijn we maar doorgegaan.

Dhr. Zonnedoek beoordeelde op 2018-04-27

Lange levertijd, slechte communicatie en afhandeling.
Zelfs toezeggingen worden niet nagekomen.
Zonnedoek twee weken later ontvangen na levering en niet nakomen informatie v.w.b. aflevering.
Levering was niet van te voren aangemeld en was complete verrassing wanneer/toen het pakket geleverd werd.
Weinig vertrouwen in zal niet gauw meer iets bestellen via deze website.
Website certificaat is niet geheel betrouwbaar.

Orderbevestiging informatie is bij leverancier niet duidelijk, terwijl dit wel vermeldt staat.

Levering "luxe" verpakking was onbenullig en rits sluiting was aan 1 kant defect.

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Heel af en toe gaat het eens mis en dan lijkt het wel of er helemaal niets meer goed mag gaan. Met temperaturen rond de 28 graden in April en alle hektiek die daar dan plots aan vast zit, heb je dan ook net niet de finesses meer in handen. Dat spijt ons enorm en bieden dan ook onze oprechte excuses aan. Website certificaat is in orde want we komen door de strengste keuringen van webwinkel keurmerk en de credit card maatschappijen.

Jarno kats beoordeelde op 2017-05-30

Ik heb een waterdicht zonnedoek besteld inclusief het bijbehorende bevestigings materiaal. Het doek was gelukkig na 2 dagen al binnen. Het bevestigingsmateriaal had ik na enkele dagen ook binnen.

Harry Stoelinga beoordeelde op 2017-02-24

Snelle levering, goede service en nazorg

mw. H.M. van Veenhuisen beoordeelde op 2016-12-27

bestelling snel in huis

Edith de Lange beoordeelde op 2016-11-11

Super snel geleverd, het plaatsen moet nog gebeuren !!

Hans Havinga beoordeelde op 2016-10-09

Betrouwbaar en goede communicatie en afhandeling. Product conform verwachting.

frans beoordeelde op 2016-09-28

Bestelde zonnedoek voldeed niet aan het doel zo ik hem wilde hebben.
Deze verdween naar zolder,maar na een jaar alsnog teruggestuurd.
En kreeg ik alsnog mijn geld terug ,prima service !!!