Marianellastraat 37
1069NL amsterdam
+(31) 06 2222 89 36

8,1

Anahita Hashemi Nasab beoordeelde op 2019-08-01

Zeer tevreden over de service bij Bebetos! Ik heb al twee maal kimono’s besteld voor vriendinnen en beide in een paar dagen geleverd en zagen er goed uit! Zal zeker nogmaals bestellen!

Eva Buijing beoordeelde op 2019-08-01

Geweldig service! Ik had een geboorte toren met spoed nodig en kon die gelijk de volgende dag krijgen! Top service

Aremo Lager beoordeelde op 2019-07-11

Ik heb de bestelling binnen 1 dag gekregen met een spoed order! Met 1 woord geweldig!

Reactie van bebetos.nl:
Dank je wel voor de review :)

Mira V. beoordeelde op 2019-07-05

Geweldige selectie!

Mira G. beoordeelde op 2019-06-25

Heel erg tevreden communicatie en snelle levering zeer goed en top kwaliteit. Ik wil Bebetos.nl en medewerkers bedanken voor hun inzet en geleverde producten.

Femke beoordeelde op 2019-06-25

Zo blij met mijn bestelling en de service! Bestelling was snel in huis zoals aangegeven en ben heel erg goed geholpen door de klantenservice! Bedankt nogmaals!

Jesse beoordeelde op 2019-06-25

Goede kwaliteit goederen, geen rotzooi.
Levering is ook best snel. Had eerst mijn twijfels maar nu al 3 bestellingen gedaan.

H. Comce beoordeelde op 2019-06-25

Vriendelijke leverancier die snelle leveringen van kwalitatieve producten kan waarmaken Er wordt bij Bebetos altijd rekening gehouden met speciale wensen.

JC beoordeelde op 2019-06-25

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst, heb hier geen bevestiging van ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen en bellen zonder succes. Geen idee of mijn order nu wel of niet bezorgd wordt.

Rene beoordeelde op 2019-06-03

Onlangs heb ik een blokkentoren besteld bij Bebetos.nl. Het hele process verliep uitermate stroef. Ik heb meermaals geprobeerd contact te leggen met deze website en zonder succes. In eerste instantie wilde ik vragen wat de afmeting was van de blokkentoren omdat dit nergens vermeld stond op de website en daarna wilde ik vragen waar mijn pakket bleef. Tot op heden kan ik Bebetos niet bereiken.
Ik heb de klokkentoren inmiddels ontvangen en het formaat van de blokkentoren valt erg tegen. Hij is nog geen 10 cm en de letters zeer klein. Ik zou deze gepersonifieerde
blokkentoren niet aanraden om te kopen. Op de foto's ziet alles er leuk uit op Bebetos.nl maar in het echt valt het tegen. Geen aanrader!

Monique beoordeelde op 2019-04-19

Ik zag een superleuk pakje op de website wat op voorraad was. Op de maandag heb ik dat voor 15:00uur besteld, voor een feestje op de zaterdag. Echter tot op heden geen bericht ontvangen van bebetos betreft mijn pakketje. Op het telefoonnummer zijn ze niet bereikbaar en als je een bericht wilt verzenden lukt dat ook niet!

Update:

Bebetos heeft contact met mij opgenomen en toen ging alles heel snel. Heb het pakketje binnen. Echt super!

Beste Monique,

We hebben helaas geen emails van je gehad, heeft u een order nummer?

NKS beoordeelde op 2019-01-04

Een kraamcadeau besteld maar nu, 1,5 week later wel bericht gekregen dat ze de bestelling hebben afgerond maar kan mijn betaalde bestelling niet volgen. 5 dagen na dit bericht via chat contact gezocht. De volgende dag zou het pakket met de post mee gaan en zou ik een track en tracé code krijgen. Volgende dag helaas geen code ontvangen en ook op nieuw bericht in de chat krijg ik geen respons. Ik zou het erg jammer vinden om met lege handen op kraambezoek te moeten gaan.

Rabia beoordeelde op 2018-11-01

Leuke spullen te koop. Snelle verzending.

Beste Rabia,
We hebben u meerdere malen gemaild, kunt u dit nakijken in uw spambox?
Omdat u niet thuis aanwezig was heeft de postbode deze geleverd bij Uw PostNL afhaallocatie
Deze is sinds vorige week af te halen.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik die graag

gr,

Djenna

Serdar beoordeelde op 2018-10-31

Kimono met naam is super snel geleverd, bedankt!

Hans beoordeelde op 2018-10-20

GEWELDIG SERVICE