Marianellastraat 37
1069NL amsterdam
+(31) 06 2222 89 36

7,6

Monique beoordeelde op 2019-04-19

Ik zag een superleuk pakje op de website wat op voorraad was. Op de maandag heb ik dat voor 15:00uur besteld, voor een feestje op de zaterdag. Echter tot op heden geen bericht ontvangen van bebetos betreft mijn pakketje. Op het telefoonnummer zijn ze niet bereikbaar en als je een bericht wilt verzenden lukt dat ook niet!

Update:

Bebetos heeft contact met mij opgenomen en toen ging alles heel snel. Heb het pakketje binnen. Echt super!

Reactie van bebetos.nl:
Beste Monique,

We hebben helaas geen emails van je gehad, heeft u een order nummer?

NKS beoordeelde op 2019-01-04

Een kraamcadeau besteld maar nu, 1,5 week later wel bericht gekregen dat ze de bestelling hebben afgerond maar kan mijn betaalde bestelling niet volgen. 5 dagen na dit bericht via chat contact gezocht. De volgende dag zou het pakket met de post mee gaan en zou ik een track en tracé code krijgen. Volgende dag helaas geen code ontvangen en ook op nieuw bericht in de chat krijg ik geen respons. Ik zou het erg jammer vinden om met lege handen op kraambezoek te moeten gaan.

Rabia beoordeelde op 2018-11-01

Leuke spullen te koop. Snelle verzending.

Reactie van bebetos.nl:
Beste Rabia,
We hebben u meerdere malen gemaild, kunt u dit nakijken in uw spambox?
Omdat u niet thuis aanwezig was heeft de postbode deze geleverd bij Uw PostNL afhaallocatie
Deze is sinds vorige week af te halen.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik die graag

gr,

Djenna

Serdar beoordeelde op 2018-10-31

Kimono met naam is super snel geleverd, bedankt!

Hans beoordeelde op 2018-10-20

GEWELDIG SERVICE