Marianellastraat 37
1069NL amsterdam
+(31) 06 2222 89 36

Rabia beoordeelde op 2018-11-01

Leuke spullen te koop. Snelle verzending.

Reactie van bebetos.nl:
Beste Rabia,
We hebben u meerdere malen gemaild, kunt u dit nakijken in uw spambox?
Omdat u niet thuis aanwezig was heeft de postbode deze geleverd bij Uw PostNL afhaallocatie
Deze is sinds vorige week af te halen.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik die graag

gr,

Djenna

Serdar beoordeelde op 2018-10-31

Kimono met naam is super snel geleverd, bedankt!

Hans beoordeelde op 2018-10-20

GEWELDIG SERVICE