Hanzelaan 351
KvK 09205416

8,2

KiyOh 575 8,2

GHTM Uden beoordeelde op 2019-03-04

Snelle en correcte levering.

Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering/ verzending.

Natuurlijke groet
blue®m Katinka

Ine Thissen beoordeelde op 2019-03-04

Wanneer ik bestel is het 2 dagen later in huis. Altijd keurig verpakt.

Goedemiddag Ine,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de verzending.

Natuurlijke groet,
blue®m, Katinka

Hanneke Klaassen beoordeelde op 2019-02-26

Aanrader, Ik ben fan! En top snelle bezorging!

Goedemiddag Hanneke,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag, en groetjes blue®m

ria van boven beoordeelde op 2019-02-25

Prima service, wordt op tijd geleverd.
Ik had wat vragen en daar werd heel correct en snel op gereageerd en beantwoord.

Goedemiddag Ria,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes blue®m

Willem de Just beoordeelde op 2019-02-25

bestelling binnen 24 uur 100 % correct thuisbezorgd. (wdj)

Goedemiddag Willem,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes, blue®m