Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

bluemcare

Hanzelaan 351
8017 JM Zwolle
+31 (0)85 303 11 49
KvK 09205416

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
bluemcare

Gemiddelde beoordeling

8,2

584 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
KiyOh 575 8,2
2019
bluemcare

G. vd Kris beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling ging goed.
de bezorging door GLS was slecht ipv 26-04-19 op 29-04-19 track&tracé gaf niet veel informatie


Reactie van bluemcare:
Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie. We waarderen het enorm wanneer iemand de tijd neemt om een reactie achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat tijdens het bestelproces geen problemen hebben plaatsgevonden! Omdat je hebt aangeven dat jouw pakket niet op vrijdag bezorgd is, heb ik contact opgenomen met GLS. In de betreffende week, hebben zij een systeemstoring gehad. Wellicht is hierdoor enige vertraging ontstaan. Helaas zat er dan in jouw situatie ook meteen een weekend tussen waardoor het nog langer geduurd heeft. Mijn excuses hiervoor, ook namens GLS! We gaan er allemaal vanuit dat de volgende bestelling op tijd bezorgd wordt!

Een hele fijne dag gewenst!

Natuurlijke groet,
blue®m Katinka
bluemcare

E.J. Wierenga beoordeelde op 2019-05-01

Het zou fijn zijn om te weten hoe laat het pakket afgeleverd gaat worden. De dag is wel bekend maar hoe laat ??
Nu heb ik er de hele dag op moeten wachten. Prima afgeleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van bluemcare:
Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer men de tijd neemt om een bericht achter te laten. Wij hebben een samenwerkingsverband met GLS, met betrekking tot de verzendingen van onze pakketten. Helaas hebben wij geen zicht in de planning van de chauffeurs die de pakketten bezorgen. Via de website van GLS, kun je op basis van de postcode een tijdsindicatie inzien. Dit is nog geen vaste planning, maar een indicate. We zijn erg blij te lezen dat jouw bestelling in goede orde ontvangen is!

Een hele fijne dag gewenst!

Natuurlijke groet,
blue®m Katinka
bluemcare

Bart Kuijpers Wentink beoordeelde op 2019-04-02

De Blue m bestelling is goed gegaan. De aflevering van Gls was een drama. Ik zou een andere vervoerder overwegen.


Reactie van bluemcare:
Beste Bart,

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om ons te laten weten hoe en wat de ervaringen zijn (geweest). We vinden het erg vervelend om te lezen dat de aflevering van de bestelling niet gegaan is zoals gehoopt/ verwacht. Waar ben je tegenaan gelopen? Daarnaast zijn we blij om te lezen dat er tijdens het bestelproces geen problemen ondervonden zijn!

Een hele fijne dag gewenst!

Natuurlijke groet,
blue®m Katinka
bluemcare

Ine Orbons beoordeelde op 2019-04-02

Bestelling keurig na 1 dag bezorgd, netjes verpakt.


Reactie van bluemcare:
Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering/ verzending.

Fijne middag!

Natuurlijke groet
blue®m Katinka
bluemcare

GHTM Uden beoordeelde op 2019-03-04

Snelle en correcte levering.


Reactie van bluemcare:
Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering/ verzending.

Natuurlijke groet
blue®m Katinka
bluemcare

Ine Thissen beoordeelde op 2019-03-04

Wanneer ik bestel is het 2 dagen later in huis. Altijd keurig verpakt.


Reactie van bluemcare:
Goedemiddag Ine,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de verzending.

Natuurlijke groet,
blue®m, Katinka
bluemcare

Hanneke Klaassen beoordeelde op 2019-02-26

Aanrader, Ik ben fan! En top snelle bezorging!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van bluemcare:
Goedemiddag Hanneke,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag, en groetjes blue®m
bluemcare

ria van boven beoordeelde op 2019-02-25

Prima service, wordt op tijd geleverd.
Ik had wat vragen en daar werd heel correct en snel op gereageerd en beantwoord.


Reactie van bluemcare:
Goedemiddag Ria,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes blue®m
bluemcare

Willem de Just beoordeelde op 2019-02-25

bestelling binnen 24 uur 100 % correct thuisbezorgd. (wdj)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van bluemcare:
Goedemiddag Willem,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes, blue®m
2019

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.