Hanzelaan 351
+31 (0)85 303 11 49
KvK 09205416

9,0

Iman beoordeelde op 2019-05-25

Eindelijk een product wat doet wat beschreven staat ik heb nu bijna het hele assortiment bluemcare, dit is nu mijn deerde order, gisteren nieuw product ontvangen bluem dental kauwgom meteen uitprobeert SUPER!! Helpt echt bij droge mond, Daarom heb ik meteen een volge order besteld hoop dat deze kauwgom altijd leverbaar is! Een droge Mond door medicatie te hebben is heel erg! De mond word zo droog dat je tong bijna aan de hemel van mond plakt. Als je veel klanten contact hebt of telefoontjes op het werk kan dit echt lastig zijn! Heb nu een laatste poging genomen is niet het goedkoopste bluemcate, maar ik zal alles voor doen niet meer zo veel last te hebben! Ik heb het sortiment van hun bestelt en ben echt tevreden!!! Blijf ik nu bij ik heb de oplossing gevonden!
Mijn dank is groot Bluemcare!
Maar een minus punt heeft mijn levering, ik miste
een item MSI15 bluem mouth spray 15 ml, zal ik wel waarderen als dit item nog ontvang, natuurlijk zonder verzendkosten

Goedemorgen,

Heel erg bedankt voor je mooie review! We waarderen het enorm wanneer klanten de tijd nemen om een reactie achter te laten. En wat een mooie reactie heb je achtergelaten, daar doen we het allemaal voor! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze blue®m producten. Ik zal de levering met betrekking tot jouw bestelling controleren en kom erop terug bij je.

Een heel fijne middag gewenst!

blue®m, Katinka

G. vd Kris beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling ging goed.
de bezorging door GLS was slecht ipv 26-04-19 op 29-04-19 track&tracé gaf niet veel informatie

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie. We waarderen het enorm wanneer iemand de tijd neemt om een reactie achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat tijdens het bestelproces geen problemen hebben plaatsgevonden! Omdat je hebt aangeven dat jouw pakket niet op vrijdag bezorgd is, heb ik contact opgenomen met GLS. In de betreffende week, hebben zij een systeemstoring gehad. Wellicht is hierdoor enige vertraging ontstaan. Helaas zat er dan in jouw situatie ook meteen een weekend tussen waardoor het nog langer geduurd heeft. Mijn excuses hiervoor, ook namens GLS! We gaan er allemaal vanuit dat de volgende bestelling op tijd bezorgd wordt!

E.J. Wierenga beoordeelde op 2019-05-01

Het zou fijn zijn om te weten hoe laat het pakket afgeleverd gaat worden. De dag is wel bekend maar hoe laat ??
Nu heb ik er de hele dag op moeten wachten. Prima afgeleverd.

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer men de tijd neemt om een bericht achter te laten. Wij hebben een samenwerkingsverband met GLS, met betrekking tot de verzendingen van onze pakketten. Helaas hebben wij geen zicht in de planning van de chauffeurs die de pakketten bezorgen. Via de website van GLS, kun je op basis van de postcode een tijdsindicatie inzien. Dit is nog geen vaste planning, maar een indicate. We zijn erg blij te lezen dat jouw bestelling in goede orde ontvangen is!

Bart Kuijpers Wentink beoordeelde op 2019-04-02

De Blue m bestelling is goed gegaan. De aflevering van Gls was een drama. Ik zou een andere vervoerder overwegen.

Beste Bart,

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om ons te laten weten hoe en wat de ervaringen zijn (geweest). We vinden het erg vervelend om te lezen dat de aflevering van de bestelling niet gegaan is zoals gehoopt/ verwacht. Waar ben je tegenaan gelopen? Daarnaast zijn we blij om te lezen dat er tijdens het bestelproces geen problemen ondervonden zijn!

Ine Orbons beoordeelde op 2019-04-02

Bestelling keurig na 1 dag bezorgd, netjes verpakt.

Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering/ verzending.

Fijne middag!

Natuurlijke groet

GHTM Uden beoordeelde op 2019-03-04

Snelle en correcte levering.

Goedemiddag,

Natuurlijke groet

Ine Thissen beoordeelde op 2019-03-04

Wanneer ik bestel is het 2 dagen later in huis. Altijd keurig verpakt.

Goedemiddag Ine,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de verzending.

blue®m, Katinka

Hanneke Klaassen beoordeelde op 2019-02-26

Aanrader, Ik ben fan! En top snelle bezorging!

Goedemiddag Hanneke,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag, en groetjes blue®m

ria van boven beoordeelde op 2019-02-25

Prima service, wordt op tijd geleverd.
Ik had wat vragen en daar werd heel correct en snel op gereageerd en beantwoord.

Goedemiddag Ria,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes blue®m

Willem de Just beoordeelde op 2019-02-25

bestelling binnen 24 uur 100 % correct thuisbezorgd. (wdj)

Goedemiddag Willem,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes, blue®m