Hanzelaan 351

8,2

KiyOh 575 8,2

G. vd Kris beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling ging goed.
de bezorging door GLS was slecht ipv 26-04-19 op 29-04-19 track&tracé gaf niet veel informatie

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie. We waarderen het enorm wanneer iemand de tijd neemt om een reactie achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat tijdens het bestelproces geen problemen hebben plaatsgevonden! Omdat je hebt aangeven dat jouw pakket niet op vrijdag bezorgd is, heb ik contact opgenomen met GLS. In de betreffende week, hebben zij een systeemstoring gehad. Wellicht is hierdoor enige vertraging ontstaan. Helaas zat er dan in jouw situatie ook meteen een weekend tussen waardoor het nog langer geduurd heeft. Mijn excuses hiervoor, ook namens GLS! We gaan er allemaal vanuit dat de volgende bestelling op tijd bezorgd wordt!

E.J. Wierenga beoordeelde op 2019-05-01

Het zou fijn zijn om te weten hoe laat het pakket afgeleverd gaat worden. De dag is wel bekend maar hoe laat ??
Nu heb ik er de hele dag op moeten wachten. Prima afgeleverd.

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer men de tijd neemt om een bericht achter te laten. Wij hebben een samenwerkingsverband met GLS, met betrekking tot de verzendingen van onze pakketten. Helaas hebben wij geen zicht in de planning van de chauffeurs die de pakketten bezorgen. Via de website van GLS, kun je op basis van de postcode een tijdsindicatie inzien. Dit is nog geen vaste planning, maar een indicate. We zijn erg blij te lezen dat jouw bestelling in goede orde ontvangen is!

Bart Kuijpers Wentink beoordeelde op 2019-04-02

De Blue m bestelling is goed gegaan. De aflevering van Gls was een drama. Ik zou een andere vervoerder overwegen.

Beste Bart,

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om ons te laten weten hoe en wat de ervaringen zijn (geweest). We vinden het erg vervelend om te lezen dat de aflevering van de bestelling niet gegaan is zoals gehoopt/ verwacht. Waar ben je tegenaan gelopen? Daarnaast zijn we blij om te lezen dat er tijdens het bestelproces geen problemen ondervonden zijn!

Ine Orbons beoordeelde op 2019-04-02

Bestelling keurig na 1 dag bezorgd, netjes verpakt.

Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering/ verzending.

Fijne middag!

Natuurlijke groet

GHTM Uden beoordeelde op 2019-03-04

Snelle en correcte levering.

Goedemiddag,

Natuurlijke groet

Ine Thissen beoordeelde op 2019-03-04

Wanneer ik bestel is het 2 dagen later in huis. Altijd keurig verpakt.

Goedemiddag Ine,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de verzending.

blue®m, Katinka

Hanneke Klaassen beoordeelde op 2019-02-26

Aanrader, Ik ben fan! En top snelle bezorging!

Goedemiddag Hanneke,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag, en groetjes blue®m

ria van boven beoordeelde op 2019-02-25

Prima service, wordt op tijd geleverd.
Ik had wat vragen en daar werd heel correct en snel op gereageerd en beantwoord.

Goedemiddag Ria,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes blue®m

Willem de Just beoordeelde op 2019-02-25

bestelling binnen 24 uur 100 % correct thuisbezorgd. (wdj)

Goedemiddag Willem,

Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over de levering, daar doen we het allemaal voor!

Fijne middag en groetjes, blue®m