bluemcare
blue®m producten zijn revolutionair, het verschil in mondverzorging. Onze unieke formule heeft talloze mensen geholpen bij het verhelpen van gebits- en tandvleesproblemen, waaronder parodontitis en peri-implantitis.
Daarnaast zijn onze producten de perfecte oplossing voor het in balans houden van de mondflora. Het geheim is de geleidelijke afgifte van zuurstof in de mond. Zuurstof speelt een sleutelrol in bijna alle stappen in het proces van wondgenezing.

Alleen de beste tandartsen adviseren het gebruik van blue®m mondverzorging.
8,6

• Margot van Zundert

Super producten

• Marita Verkaik
    Geverifieerde klant van bluemcare

Het product week af van het(zelfde) product dat de ortho verstrekte. Die laatste had een Mintsmaak, deze een chloor-smaak. Levering prima en tijdig

Beste Marita,

Fijn om te lezen dat je onze blue®m foam snel hebt mogen ontvangen. Je geeft aan dat het product dat je hebt ontvangen een chloor-smaak had. Indien je bepaalde medicatie gebruikt kan dit invloed hebben op de smaak van onze zuurstofhoudende producten. Onze foam kenmerkt zich namelijk wel door een zachte, frisse, mint-smaak.

Indien je bepaalde medicijnen gebruikt, horen we dat heel graag van je. Voor nu ga ik jouw bericht doorsturen naar onze afdeling research & development, om te onderzoeken hoe het kan dat er bij jou verschil in smaakbeleving is ontstaan.

Erik Hoogwerf-Tabak
    Blue®m customer service & sales support

• Hoe beoordeel je bluemcare?

• Maria-Helena Vanhecke

Ja, zeker.

• TJHM Uytenborg-Ansinger

Snelle levering.

• Damir Duskan
    Geverifieerde klant van bluemcare

Uitstekend assortiment voor goede prijs. Snelle service.

• jan van dijk

voldoet weer

• Jolanda Hardeman
    Geverifieerde klant van bluemcare

Heb mijn bestelling na een week nog steeds niet binnen

• Iman
    Review voor bluemcare

Eindelijk een product wat doet wat beschreven staat ik heb nu bijna het hele assortiment bluemcare, dit is nu mijn deerde order, gisteren nieuw product ontvangen bluem dental kauwgom meteen uitprobeert SUPER!! Helpt echt bij droge mond, Daarom heb ik meteen een volge order besteld hoop dat deze kauwgom altijd leverbaar is! Een droge Mond door medicatie te hebben is heel erg! De mond word zo droog dat je tong bijna aan de hemel van mond plakt. Als je veel klanten contact hebt of telefoontjes op het werk kan dit echt lastig zijn! Heb nu een laatste poging genomen is niet het goedkoopste bluemcate, maar ik zal alles voor doen niet meer zo veel last te hebben! Ik heb het sortiment van hun bestelt en ben echt tevreden!!! Blijf ik nu bij ik heb de oplossing gevonden!
    Mijn dank is groot Bluemcare!
    Maar een minus punt heeft mijn levering, ik miste
    een item MSI15 bluem mouth spray 15 ml, zal ik wel waarderen als dit item nog ontvang, natuurlijk zonder verzendkosten

Goedemorgen,

Heel erg bedankt voor je mooie review! We waarderen het enorm wanneer klanten de tijd nemen om een reactie achter te laten. En wat een mooie reactie heb je achtergelaten, daar doen we het allemaal voor! We zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze blue®m producten. Ik zal de levering met betrekking tot jouw bestelling controleren en kom erop terug bij je.

Een heel fijne middag gewenst!

blue®m, Katinka

• G. vd Kris

Bestelling ging goed.
    de bezorging door GLS was slecht ipv 26-04-19 op 29-04-19 track&tracé gaf niet veel informatie

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie. We waarderen het enorm wanneer iemand de tijd neemt om een reactie achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat tijdens het bestelproces geen problemen hebben plaatsgevonden! Omdat je hebt aangeven dat jouw pakket niet op vrijdag bezorgd is, heb ik contact opgenomen met GLS. In de betreffende week, hebben zij een systeemstoring gehad. Wellicht is hierdoor enige vertraging ontstaan. Helaas zat er dan in jouw situatie ook meteen een weekend tussen waardoor het nog langer geduurd heeft. Mijn excuses hiervoor, ook namens GLS! We gaan er allemaal vanuit dat de volgende bestelling op tijd bezorgd wordt!

Een hele fijne dag gewenst!

blue®m Katinka

• E.J. Wierenga
    Review voor bluemcare

Het zou fijn zijn om te weten hoe laat het pakket afgeleverd gaat worden. De dag is wel bekend maar hoe laat ??
    Nu heb ik er de hele dag op moeten wachten. Prima afgeleverd.

Goedemorgen!

Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer men de tijd neemt om een bericht achter te laten. Wij hebben een samenwerkingsverband met GLS, met betrekking tot de verzendingen van onze pakketten. Helaas hebben wij geen zicht in de planning van de chauffeurs die de pakketten bezorgen. Via de website van GLS, kun je op basis van de postcode een tijdsindicatie inzien. Dit is nog geen vaste planning, maar een indicate. We zijn erg blij te lezen dat jouw bestelling in goede orde ontvangen is!

Een hele fijne dag gewenst!

blue®m Katinka