Poelenburg 22
1713CP Obdam

Sebastiaan Schouten beoordeelde op 2018-11-18

Peter Mitterbacher beoordeelde op 2018-11-16

Wil Kremer beoordeelde op 2018-11-15

Goede en snelle levering.

André de Groot beoordeelde op 2018-11-13

Denk dat de levering wel wat sneller en beter geregeld kan worden, DHL is nou niet de vervoerder waar voor zou kiezen, iets duurder misschien maar wel 99.99 % aflevering binnen 24 uur bij post.nl.
Snellere levering schept vertrouwen bij de client.

Joost van Westen beoordeelde op 2018-11-12

Goed advies en hulp

P Metselaar beoordeelde op 2018-11-11

Ondanks dat printer niet op voorraad was is deze toch snel geleverd (1,5 week), Nette verzending en degelijk verpakt.
Had wat vragen en deze werden snel, correct en deskundig opgelost. ben zeer tevreden.
nu aan t bouwen

Joachim Keymis beoordeelde op 2018-11-10

zeer goed service

Marcel de Haas beoordeelde op 2018-11-10

Prusa i3 mk3 kit netjes ontvangen.
Printer opgebouwd en werkt perfect..

C Kramer beoordeelde op 2018-11-06

Correcte communicatie en levering

Stefan Claes beoordeelde op 2018-10-31

ingo berger beoordeelde op 2018-10-29

Einfasch super .

Jasper Tielen beoordeelde op 2018-10-26

Ben tevreden over de toegezonden samples, Print erg netjes. Enige minpuntje was dat 1 van de zakjes lek was waardoor er vocht in kon komen. Ik weet niet of dit ook gebeurd is maar de zakjes silica waren 3.00 3.00 en 3.07 voor de lekke verpakking dus zou het kunnen.

Diameter is netjes en resultaat bij Benchy en Marvin gewoon goed.

Danny Neijenhoff beoordeelde op 2018-10-24

goede communicatie, snel verzenden.
verpakking folie ipv doos vind ik (persoonlijk) wat minder

Rogier Hoogmolen beoordeelde op 2018-10-23

Netjes geleverd wel een dagje te laat omdat men de order over het hoofd had gezien maar verder netjes geholpen. En helpdesk was goed bereikbaar

Jasper Postmaa beoordeelde op 2018-10-22

Stan Fortuin beoordeelde op 2018-10-20

Christiaan de Groen beoordeelde op 2018-10-20

Karlien Van Keer beoordeelde op 2018-10-20

Daniël Wijnolts beoordeelde op 2018-10-20

Producten waren goed ontvangen. Ik had wel gehoopt op iets meer updates. Of misschien een deel zending. Want nu totaal geen idee wat er gebeurde.

Bas Pruimboom beoordeelde op 2018-10-20

Probleempje met voeding netjes afgehanfeld door nieuwe voeding onder garantie toe te sturen.