Poelenburg 22
1713CP Obdam

Maurice Bruijn beoordeelde op 2019-01-19

Fila Ment beoordeelde op 2019-01-19

Zeer positief verrast.. printer zou pas einde van de maand geleverd worden.. staat nu al een paar dagen te printen. Netjes een btw bon gekregen. Helemaal goed!!

Paul van de Wouw beoordeelde op 2019-01-18

Lex Augusteijn beoordeelde op 2019-01-15

Ik had een Prusa i3 mk3 bouwpakket gekocht, en hij is nu lekker aan het printen.
UItstekend product, relatief snel geleverd (back-order vanwege de grote wereldwijde vraag), goede communicatie en dito prijs.

Bryan Lesage beoordeelde op 2019-01-15

Arjan van Unen beoordeelde op 2019-01-15

Mathieu Bode beoordeelde op 2019-01-14

zeer goede communicatie / snelle verzending en goede verpakking !!

Adri van den Eijnden beoordeelde op 2019-01-12

Ivo beoordeelde op 2019-01-10

Zeer tevreden over de Google Home Mini houder!

Floris van Bruinessen beoordeelde op 2019-01-09

Ik had de printer snel in huis! Ik vind dat deze site een heel goed assortiment van betaalbare printers heeft.

Mark van Drunen beoordeelde op 2019-01-05

Top!😉

Kenny Maes beoordeelde op 2018-12-27

Mikail Sahin beoordeelde op 2018-12-26

Henk Rinkens beoordeelde op 2018-12-25

Zeer betrouwbare webshop en netjes op tijd geleverd. Zal beslist weer bij Create3dshop kopen!

Bart Roosendaal beoordeelde op 2018-12-25

Alles verlopen zoals gezegd.
Op het stellen van vragen wordt keurig en snel gereageerd.
Hele duidelijke, stapsgewijze instructie als je de printer zelf in elkaar wilt zetten.
Kortom: ik zou opnieuw bij deze firma bestellen.

J.M.W. Croes beoordeelde op 2018-12-24

snelle levering en prima service

T. Barendse beoordeelde op 2018-12-22