Poelenburg 22
1713CP Obdam

erik bolt beoordeelde op 2019-03-21

Tico Laugs beoordeelde op 2019-03-09

Afgelopen december een order geplaatst voor een Prusa i3 MK3. Op het moment van bestellen was er bij prusa een (bekende) productie achterstand voor de MK3. Door Create3Dshop hiervan op de hoogte gesteld, eind januari heb ik opnieuw een mailtje gekregen van Create3Dshop dat de achterstand nog altijd niet opgelost was en dat ze begrepen als ik mijn order wilde annuleren. Eind februari heb ik de MK3 binnengekregen. Alles werkt en geen problemen gehad. Ben alleen nog aan het wachten op een reactie van mijn vraag voor een MK3 naar MK3S upgrade voucher.

koen geyskens beoordeelde op 2019-03-08

Heidy van 't Klooster beoordeelde op 2019-03-04

Rogier Hoogmolen beoordeelde op 2019-03-04

Winkel zelf heeft een goede reputatie, helaas is de transporteur die jullie gebruiken niet een van de beste en laten vaak ook van zich afweten. Enige nadeel van de webshop is dat er een hoop uitverkocht is, dit kan uiteraard twee dingen betekenen een de verkoop gaat als een tierelier of twee ze hebben gewoon te weinig stock, zit inmiddels al 4 maanden te wachten op de MMU 2.0 erg jammer. Tevens vind ik het vreemd als men meer dan 75 euro aan goederen besteld men zelf de transport korting moet aanvinken anders betaal je alsnog transport kosten.

Reactie van create3Dshop.nl:
Hi Rogier,

Dank voor je kritische noot. Alleen jammer dat je ons nu net op de punten beoordeeld waar wij geen invloed op hebben:

1. DHL of Postnl hebben lak aan een kleinere webshop;
2. Op ieder artikel waar geen voorraad van is kan je een notificatie zetten. Per e-mail krijg je een melding wanneer deze weer op voorraad is;
3. MMU2 is gewijzigd naar de MMU2S, zoals per e-mail aangegeven, hierdoor is er een vertraging in de productie opgetreden. Het is ook mogelijk om een credit te maken zodat je de MMU2 ergens anders kan bestellen!

B E Klein beoordeelde op 2019-03-04

Koen Zandink beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering, goed aangekomen

Niels Kjaergaard beoordeelde op 2019-02-27

Jaime Visser beoordeelde op 2019-02-26

Peter Benoey beoordeelde op 2019-02-20

Zeer tevreden over de producten, top!

Martin de Waard beoordeelde op 2019-02-18

Had 2 error's met mijn prusa mk3 i3
De printer opgestuurd.
donderdag , vrijdag ontvangen bij Create3D
zaterdag al bericht dat de printer is gemaakt met een app dat er een print was gemaakt,
tevens ook nog een paar tips
Maandag is deze opgestuurd en Dinsdag binnen.
Met als verrassing wat extra filament als proef

Probleem Netjes opgelost,

S Badal beoordeelde op 2019-02-16

Danny Vaele beoordeelde op 2019-02-15

Een echte aanrader

Hans-Peter Wiebusch beoordeelde op 2019-02-09

Daan van der Leest beoordeelde op 2019-02-05

Geweldige service. ondanks dat ik met bestellen een foutje had gemaakt, heb ik toch snel het juiste product binnengekregen.

Mike Nanninga beoordeelde op 2019-02-05

Perfecte prusa reseller. Vooral als je kleine zaken nodig hebt voor uw printer. Jammer wel dat zij niet altijd filament op het voorraad hebben van Prusament PET en PLA. Voor de rest uitstekende webshop

Jan van Hulzen beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering, geen problemen

Kees Bakker beoordeelde op 2019-01-31

Goed en passend advies gekregen.

Joeri splinter beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering en goede communicatie

Mathieu Bode beoordeelde op 2019-01-30

Snelle verzending en goede verpakking , top!