Poelenburg 22
1713CP Obdam

Wybe Koolstra beoordeelde op 2019-09-08

Prima, duidelijke site en redelijk snel in huis.

Petri Junnila beoordeelde op 2019-09-07

Herbert van de Haterd beoordeelde op 2019-09-05

bjorn zegers beoordeelde op 2019-09-03

Jeroen van Daalen beoordeelde op 2019-09-02

Contact met de verkoper was snel en duidelijk. Over een vertraging bij de leverancier en lever data werd ik netjes van op de hoogte gebracht en de verkoper dacht mee over mogelijke oplossingen om de printer alsnog bij mij, maar op een ander adres tijdig te kunnen leveren ivm de vakantie.
Ook op vragen achteraf werden uitgezocht en daar kreeg ik nog snel en duidelijk antwoord op. In de toekomst blijf ik, voor onze school, graag zaken doen met Create3Dshop.nl

P Metselaar beoordeelde op 2019-08-28

Gied verpakt en snel geleverd, alleen wel jammer dat er brievenbus post 5,95 aan verzendkosten word gerekend

P Metselaar beoordeelde op 2019-07-31

snelle en nette levering.
Ok achteraf na de aankoop snelle en correcte antwoorden op vragen

Denizhan Eeyilmaz beoordeelde op 2019-07-22

Harold Emmers beoordeelde op 2019-07-09

Reactie van create3Dshop.nl:
Beste Harold,

Dank voor je review. Verdienen wij echt maar 2 sterren doordat er een verkeerde kleur filament is geleverd? Wij zijn nog in afwachting van jouw reactie omtrent ons voorstel m.b.t. deze fout.

kevin vanobbergen beoordeelde op 2019-07-05

Rob Kokke beoordeelde op 2019-06-26

Uitstekend bedrijf.
Order was compleet, netjes verpakt en de levertijd verdiend een compliment.
Kortom niets dan lof.

Willem van Duijn beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering.

Har Sanders beoordeelde op 2019-06-10

Levering nog voor aangekondigde dTUM

Kenny De Meester beoordeelde op 2019-06-10

Super service! Als je vragen hebt over je levering kan je gewoon een mailtje sturen of via social media een berichtje sturen en je krijgt zeer snel een duidelijk antwoord! Je kan de levering opvolgen (PostNL) en zien wanneer het onderweg is. Klein puntje van kritiek maar Create3Dshop kan hier niets aan doen: pakket was geleverd bij de overbuurman maar er was geen briefje achter gelaten in de brievenbus. Maar voor de rest klopte de bestelling volledig en is het pakket onbeschadigd aangekomen! Top! Ik bestel er binnenkort weer!

Christiaan de Groen beoordeelde op 2019-06-08

Bennie van Daal beoordeelde op 2019-06-07

Vincent Visser beoordeelde op 2019-05-21

Peter Mitterbacher beoordeelde op 2019-05-19

Ingmar Hoogendijk beoordeelde op 2019-05-18

Goed verpakt,prima kwaliteit alleen leveren alleen via dhl is altijd een drama qua levertijd, geef mij post.nl maar heb je het 2 dagen eerder.

Dimitris Kosmas beoordeelde op 2019-05-13

Item as described, same day dispatch, responsive and fast service.