Poelenburg 22
1713CP Obdam

Vincent Visser beoordeelde op 2019-05-21

Peter Mitterbacher beoordeelde op 2019-05-19

Ingmar Hoogendijk beoordeelde op 2019-05-18

Goed verpakt,prima kwaliteit alleen leveren alleen via dhl is altijd een drama qua levertijd, geef mij post.nl maar heb je het 2 dagen eerder.

Dimitris Kosmas beoordeelde op 2019-05-13

Item as described, same day dispatch, responsive and fast service.

Jan Nijhuis beoordeelde op 2019-05-12

Goede. Correspondentie, snel geleverd.
Al met al een aanrader.

Jan

Roel Gooris beoordeelde op 2019-05-06

Henk Rinkens beoordeelde op 2019-05-03

henk kuyer beoordeelde op 2019-05-03

Geen klachten!

Sebastiaan Schouten beoordeelde op 2019-05-03

Na een paar maanden gebruik verschenen er slijtagesporen op een onderdeel, hierover een mailtje gestuurd. Binnen 24 uur waren de onderdelen onder garantie besteld bij de leverancier, en deze werden een week later keurig verpakt bezorgd. Prima Service!

Wilko van den Bergh beoordeelde op 2019-04-29

Ik kom hier terug, :-)

Joachim Keymis beoordeelde op 2019-04-20

Reactie van create3Dshop.nl:
Beste Joachim,

Graag zouden wij van u willen weten waarom wij een 2-sters beoordeling van u krijgen?

Martin Schipper beoordeelde op 2019-04-17

Eerlijke voorraad hoeveelheid op de website, Snelle afhandeling van de bestelling , netjes verpakt en op tijd geleverd.
Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker terug komen.
( verzend kosten blijft een Nationaal probleem , maar daar kan deze shop verder weinig aan doen )

Rutger Reddingius beoordeelde op 2019-04-07

WA v Uffelen beoordeelde op 2019-04-02

duurt een week voor je onderdelen thuis het heb

Anoniem beoordeelde op 2019-03-30

erik bolt beoordeelde op 2019-03-21