diepvoorde 1074
6605 EC Wijchen
024-2061974

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

René in 't Veld beoordeelde op 2017-07-27

Verzending is uitstekend verzorgd, helemaal top

Anita van t Geloof beoordeelde op 2017-07-26

Goudeerlijk service

Simon beoordeelde op 2017-03-05

Product was netjes verpakt en is snel geleverd. Telefonisch ook makkelijk te bereiken.

Danny beoordeelde op 2017-01-15

Goede uitleg gehad en vriendelijke medewerker aan de telefoon. Spullen waren snel bezorgd en ook de bezorger was erg vriendelijk. Ben zeer te spreken over alles en zou zeker de volgende keer weer bestellen.

Jesse beoordeelde op 2017-01-15

Heel tevreden goeie service en snel geleverd

Jop van Lamoen beoordeelde op 2016-10-22

Goede en correcte service waarbij afspraken na worden gekomen.

J. Slooter beoordeelde op 2015-11-26

Prima service, snelle levering, duidelijke afspraken en denkt goed met je mee.
Betrouwbaar bedrijf.

Rode Kruis Afdeling Avereest beoordeelde op 2015-11-26

Prima geholpen, snelle reactie vlot geleverd.
zeer tevreden

Thomas Verwijst beoordeelde op 2015-11-26

Goede service, had wat verkeerd besteld en zonder problemen kunnen terug sturen. Verder snel geleverd en alle producten zien er goed uit

evert cocu beoordeelde op 2015-11-26

Snel geleverd een niet te duur

Tom beoordeelde op 2015-11-26

Is klant vriendelijk, adviseert aan de telefoon en is ook betrouwbaar en makkelijk!

A. de Jongh beoordeelde op 2015-02-14

Bestelling is keurig en snel afgewikkeld. Prima voor herhaling aanbevolen!

Marieke beoordeelde op 2015-01-24

Bestelling en levering prima. Werd netjes op de hoogte gebracht van de vertraging door de feestdagen.

Marjolein beoordeelde op 2015-01-23

Goede, snelle service met uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Roelof Nijenhuis beoordeelde op 2015-01-23

Retige website

Judith Keijzers Eerste Hulp & BHV Trainingen beoordeelde op 2015-01-23

Ik krijg altijd goede tips van Ronald. Dat komt omdat hij veel ervaring heeft als EHBO-er, dus uit de praktijk.

A. Hutten beoordeelde op 2015-01-22

Ik ben echt dik tevreden over EHBO-Winkel, ik ga de volgende keer zeker weer wat bestellen!!

Jelle L beoordeelde op 2015-01-22

ehbo-winkel.nl is een erg goed bedrijf! Ik doe hier al mijn bestelling op het EHBO gebied. En als er iets mis is zijn ze altijd zeer klantvriendelijk en staan ze je te woord. Echt een aanrader!

M.Kerkhof beoordeelde op 2014-12-22

Goede uitleg via telefoon en chat. Snelle levering en prima prijzen. Goede service bij vragen en snelle reactie via de mail. TOP!

Van der Steen Autobedrijf Heiloo B.V. beoordeelde op 2014-10-27

Geweldig webwinkel!! We hebben een fantastisch advies gekregen voor de gehele EHBO inrichting in onze panden. Snelle levering en de juiste kwaliteit voor een goede prijs!
Wij zijn voortaan vaste klant bij EHBO-Winkel.nl en raden iedereen deze webwinkel aan!!