Kwartiersedijk 28
4793 RE Fijnaart
KvK 22062960

Rene beoordeelde op 2019-05-16

Ik heb hier al regelmatig besteld en ben tevreden met de service. Heb koophout.com al aan meerdere mensen getipt en zij waren ook positief , Arjen reageert snel en als je vragen hebt kan je bellen of mailen. Makkelijke is dat je je bestelling vaak nog dezelfde dag (afhankelijk van wat je wens is) gewoon kunt ophalen bij een pontmeyer vestiging in de buurt

Henriette Vooijs beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levering, goede communicatie, laagste prijzen. Konden bestelling snel en eenvoudig aanpassen, kortom uiterst tevredenšŸ‘šŸ¼

Jean-Paul beoordeelde op 2017-11-29

Goedkoop en snel thuis geleverd! Ook ophalen zonder problemen, zelfs op zaterdag!
Kortom Top!

A. Somers. Welberg. beoordeelde op 2017-10-30

Prima eerlijke shop. Alles snel geregeld en zo afgehaald. Veel goedkoper dan de reguliere handel. En bovendien uitermate vriendelijk!

Rauw Hout beoordeelde op 2017-10-24

Scherp geprijsd, flexibel indien nodig! Ik ben zeer tevreden!

Nico van der Pluijm beoordeelde op 2017-07-13

Goedkoper kom je nergens terecht. Als klant werd ik regelmatig geĆÆnformeerd over de voortgang en levering van de goederen. Het is jammer dat ik niet eerder op de hoogte was van de stuntprijzen want ik had mijzelf een bom duiten kunnen besparen gedurende onze 10 jaar durende verbouwing.

Bas de Boer beoordeelde op 2017-04-18

Bijleveld Hout is altijd goed met communicatie, snel van levering en scherp van prijs!!

two thumbs up!!

lkooman beoordeelde op 2017-04-15

Weer helemaal prima, goede prijzen, snel reactie en snel geleverd!

Richard beoordeelde op 2017-04-13

Diverse bestellingen gedaan, snelle terug koppeling en gewoon netjes alles afgehandeld.
Super en ons zie je regelmatig terug.

Jk op maat beoordeelde op 2017-04-13

Een woord geweldig snelle service wordt met de klant goed overlegd. Ga van jullie zeker in de toekomst veel meer gebruik van maken.

Erik Maasdam beoordeelde op 2017-04-12

Vandaag via de webshop hout besteld en een paar uur later al op kunnen halen .
Perfecte service. En telefonisch ook perfecte service voor al je vragen hebt hij een oplossing.