Boomkleverlaan 137
3893JL Zeewolde
036 525 5587

Van der Vlist beoordeelde op 2017-10-20

Hartstikke tevreden. Een leuk schort besteld. Ziet er goed uit en heel erg snel in huis! Een grote aanrader. Wat ook heel fijn is......goede klantenservice. Bellen gewoon even terug als er een telefoontje gemist is. Verademing! Dank voor de goede service!

Sjoerd beoordeelde op 2017-01-23

Zeer goede en persoonlijke klantenservice, werd erg netjes gemaild en goed hoe ze zaken afhandelen. Zeker aan te raden hier een aankoop te doen! Netjes bedrijf! Blijf zo doorgaan!

Marjan Jansen beoordeelde op 2016-09-11

leuk t shirt met leuke opdruk. snelle levering. super tevreden

Leontine uit Zeist beoordeelde op 2016-08-15

Leuke zwarte schort met voornaam ontvangen. Snelle levering, mooie opdruk.
Aanleveren van de naam die op de schort moest komen was geen probleem.
Voor een volgende bestelling ga ik zeker weer naar mijncadeautje.nl

2016