Bekkerstraat 42
3572SJ Utrecht

8,7

Bol.com 642 8,7

NN beoordeelde op 2018-08-10

Order geplaatst op zondag en dinsdag afgeleverd. Keurig bericht gekregen bij verzending. Helemaal volgens de omschrijving op de site.

Marlene beoordeelde op 2018-08-10

Mooi tafelkleed, snel geleverd.

W.F. Verschuren beoordeelde op 2018-08-07

Goede communicatie,feedback en zeer snel geleverd!

Mieke Noor beoordeelde op 2018-08-07

Zeer snel, keurig verzorgd . Snelheid is wat mij betreft niet zo erg nodig, want als mensen voor mij 's nachts moeten werken, dan voel ik me daar een beetje bezwaard bij.

een klant beoordeelde op 2018-08-04

Bestelling geleverd zoals aangegeven.

Footlogics- Moniek Martens beoordeelde op 2018-08-03

Snelle geruisloze bestelling en levering :)

mario jongeneel beoordeelde op 2018-08-03

snelle levering

Marina Vervoort beoordeelde op 2018-07-23

De belofte dat het pakket, indien het 's avonds voor 22u30 is besteld, 's anderendaags geleverd zou worden werd niet nagekomen. We kregen de levering pas na 2 dagen.

Reactie van mixmamas:
Beste Marina

Jammer dat je in de veronderstelling was dat deze levertijd ook voor België gold. Onze Nederlands klanten ontvangen hun pakketten doorgaans de volgende dag, rollen tafelzeil uitgezonderd.

Met vriendelijke groet

Edith de Roy

Vera Bal beoordeelde op 2018-07-21

Nvt

Lotte Wijnveen beoordeelde op 2018-07-20

👌🏻

René DE PEYPER beoordeelde op 2018-07-20

Het artikel werd zeer snel geleverd, wat eigenlijk (gezien de vele files op de weg) niet echt nodig was. We moeten naar de toekomst toe opnieuw "kunnen wachten" op een bestelling.
Toch bedankt.

Mascha van Vloten beoordeelde op 2018-07-16

Heel tevreden. Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Via track & trace op de hoogte gehouden

Ronald Brand beoordeelde op 2018-07-14

Conform specificaties op website.

P. Glas beoordeelde op 2018-07-10

goede prijs en zeer snelle levering

Wil Schuijer beoordeelde op 2018-07-09

Heel tevreden , aardige reactie op telefonische vraag en snel geleverd

B Kreek beoordeelde op 2018-07-08

Gewoon goed geïnformeerde en ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2018-07-02

Het product bleek niet op voorraad, dus de bestelling werd gecancelled

WA vd Haagen beoordeelde op 2018-07-02

op tijd en goed verpakt

Peter Elshof beoordeelde op 2018-06-30

prima service vlot thuis gebracht

claudia bunjes beoordeelde op 2018-06-23

Snel en keurige kwaliteit