mixmamas

MixMamas verkoopt online tafelzeil, gecoat tafellinnen, hippe luiertassen, Spaanse schoenen, Bonfim gelukslint en dispenser-servetjes.

MixMamas is een webshop in producten met een knipoog. Zij wil prikkelen en inspireren met vernieuwende en verrassende artikelen.

In de webshop van Mixmamas vind je kleurrijke producten om vrolijk van te worden: hip tafelzeil, tafelkleden, nostalgische Spaanse stippenschoenen, vrolijke verzorgingstassen, ruige fietstassen.

Opvallend is de grote collectie bonfim gelukslinten. Duurzaam is ons nieuwe merk Used2b: hippe tassen gemaakt van cementzakken, theezakken, autobanden en reddingsvesten.

Bij Mixmamas vind je een enorm assortiment aan vrolijk spul. Want wij willen de zon zijn in jouw huis. MixMamas, el sol en tu casa. Dat wordt struinen! En shoppen natuurlijk.

De zekerheden van https://www.mixmamas.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017