Bekkerstraat 42
3572SJ Utrecht

8,1

Bol.com 470 8,1

Anne Moulin beoordeelde op 2018-02-13

Goede afwerking, dit moest ik hebben

Reactie van mixmamas:
Het is echt bizar! De laatste 3 beoordelingen komen allemaal uit België en MixMamas wordt door alle 3 beoordeeld met 5 sterren! Ik ga meer klanten in België zoeken!!!

Beste Anne,

Heel veel dank voor je bestelling, leuk dat je ons gevonden hebt toen je op zoek was naar een rond tafelkleed. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en binnenkort bij ons terug komt om leuke schaaltjes van Cookplay te kopen voor op je frisse tafelkleed :)
Wij zijn heel erg blij met de 5 sterren.

Veel dank,

Hannah Paternoster beoordeelde op 2018-02-11

Super leuke schoenen!
Snel en in orde geleverd!

Reactie van mixmamas:
Alwéér een tevreden klant uit België! Wat fijn is dat toch!

Hoop dat je veel plezier hebt van je Spaanse schoenen en ik ben heel blij dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen.
Vijf sterren voor alles: super fijn Hannah!! Dank je wel.

Vriendelijke groet,

Team Mixmamas

Annie Verstraete beoordeelde op 2018-02-10

Heel tevreden. Vandaag besteld en morgen geleverd. Heel correct afgehandeld.

Hallo Annie

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je mooie ronde tafelkleed. Verzendlingen naar België zijn altijd spannend waar daar hebben we minder controle op.
Dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen en helemáaal fijn dat je ons zo verwend met 5 sterren voor alles!

vriendelijke groet van Edith

Eefje Post beoordeelde op 2018-02-09

Supersnelle levering en tafelkleed voldeed aan alle verwachtingen.

Reactie van mixmamas:
Wat ontzettend fijn om te lezen dat het je zo goed bevallen is Eefje en dat je onze service waardeert met 5 sterren. Heel blij mee, dank je!

Anita Breunissen beoordeelde op 2018-01-27

Product snel geleverd.
Bij ontdekken lichte schade bij het tafelkleed, kreeg ik onmiddelijk een nieuwe toegestuurd. Goede klantgerichtheid.

Beste Anita

Vervelend dat het tafelzeil dat je ontving niet helemaal goed was. Gelukkig konden we het gauw goed maken en het is dan ontzettend fijn om, ondanks deze aanvankelijke slechte service van onze kant, alsnog 5 sterren te ontvangen op alle punten.

Echt heel erg blij mee, veel dank!

Edith, team MixMamas

Jan Ackerstaff beoordeelde op 2018-01-26

Veel te lang onderweg, andere vervoerder nemen bijv.DPD.

Reactie van mixmamas:
Vervelend dat er door een kapotte sorteerband bij DHL deze week vertragingen waren. Gelukkig kunnen de meeste klanten begrip opbrengen voor dit ongemak en gaat het mij te ver om op basis van een incident meteen van vervoerder te wisselen. Dit kan immers bij ieder transportbedrijf gebeuren. Maar veel dank voor de feedback. Jammer dat we hierdoor zo een negatieve totaal beoordeling krijgen terwijl je ons op alle andere punten 5 sterren geeft, veel dank daarvoor overigens.

Marian beoordeelde op 2018-01-23

Goede kwaliteit tafelkleed. Snelle levering.

Reactie van mixmamas:
Dank je wel Marian voor je 5 sterren!! Fijn dat het je bevallen is.

Edith van MixMamas

Sander Lacaeyse beoordeelde op 2018-01-21

Goede ervaring en service!

Reactie van mixmamas:
Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is Sander! Dank je wel voor je beoordeling.

Josiane Coeman beoordeelde op 2018-01-15

Het voldoet precies aan mijn verwachting. Snelle levering.

Reactie van mixmamas:
Fijn dat je ons zo positief beoordeelt Josiane omdat alles naar wens verlopen is. Veel dank!

Van Den Berghe Dirk beoordeelde op 2018-01-07

Alles tiptop, leveringsdatum, kwaliteit...

Reactie van mixmamas:
Fijn dat alles naar wens is verlopen Dirk, en veel dank dat je dat uitspreekt in je review!

Rianne beoordeelde op 2018-01-04

Makkelijk besteld, heel snel door PostNL geleverd. PostNL bezorging gaat bij ons ons altijd snel en goed. Wel jammer van de hoge verzendkosten die nog bovenop ee schoenen kwamen. Ik had ze graag in een winkel in Utrecht gekocht, maar kon niet ontdekken waar ze werden verkocht.

Reactie van mixmamas:
Fijn om te lezen Rianne dat je tevreden bent met je Spaanse schoenen!

Martine beoordeelde op 2018-01-03

(Mail) Communicatie tijdens bestelling perfect. Aflevering idem.

Beste Martine

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en ontzettend fijn dat je de tijd hebt genomen onze service te beoordelen, nog fijner dat je ons met 5 sterren beoordeeld hebt!

vriendelijke groet,

Elly beoordeelde op 2018-01-03

snelle service en prima kwaliteit

Beste Elly

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om MixMamas te beoordelen. Dat is voor ons heel waardevol.

Ik ben heel blij dat je MixMamas met 5 sterren hebt beloond!

Vriendelijke groeten,

Sjal beoordeelde op 2018-01-03

Tafelzeil met stippen voor ovale eettafel gekocht. Kwaliteit product prima en levering ook tijdig. In de toekomst zal ik waarschijnlijk nog eens bestellen.

Beste Sjal

Kijk! Een toekomstig terugkerende klant! Daar ben ik natuurlijk heel blij mee.
Dank je wel Sjal voor je positieve beoordeling.
Heel blij mee!

Saskia beoordeelde op 2018-01-03

Mooi tafelkleed.
Prima kwaliteit!

Beste Saskia

Bam 5 sterren!
Zo mag ik het graag zien.
Heel veel dank Saskia!

vriendelijke groet,

Jos beoordeelde op 2018-01-03

Artikel en bestelprocedure prima. De levertijd helaas enkele dagen langer dan aangegeven.

Beste Jos

Dank je wel voor je aankoop bij used2b en dat je de tijd hebt genomen used2b te beoordelen.
Ik ben erg blij met je positieve recensie. Jammer dat de levertijd wat langer was dan het had moeten zijn.
Helaas komt dat af en toe voor. Maar ik hoop dat je hebt kunnen zien dat wij van onze kant je pakket in ieder geval op tijd hebben overgedragen aan de transporteur.

Met vriendelijke groeten,