Bekkerstraat 42
3572SJ Utrecht

8,9

Bol.com 676 8,9

Annlies Visser beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering en prima product. Hartelijk dank!

Eunice Houtkamp beoordeelde op 2018-10-16

Heel tevreden, volgende dag lag het op de deurmat. Product was zoals verwacht, gewoon goed.

Steven Van Schoor beoordeelde op 2018-10-08

Zeer snelle levering!

Karel Brok beoordeelde op 2018-10-06

Ik was op zoek naar kleine speciale servetten en heb die bij jullie gevonden.

Ankie Lamberts beoordeelde op 2018-09-30

Er werd goed met me meegedacht. Snel gereageerd en alles was inderdaad de volgende dag in huis. Super!

Kees Vermeulen beoordeelde op 2018-09-30

De levering betrof een rond transparant tafelzeil rond 160. De vouw in het zeil was dermate scherp dat de vouw vermoedelijk altijd zichtbaar zal blijven. (dat staat er niet bij op de site). Het zeil was ongelooflijk smerig en ook na meerdere reinigingen vrijwel niet schoon te krijgen!
Zeer slecht product!

Pieter Veraart beoordeelde op 2018-09-28

snel geleverd voor een nette prijs

Greet beoordeelde op 2018-09-23

Mooi tafelzeil, precies zoals op de website. ‘s Avonds besteld en de volgende dag al in huis, super!

Marlies Mulder beoordeelde op 2018-09-17

Snel geleverd en prima product!

emmanuella van schil beoordeelde op 2018-09-15

correct en snel

Jolien Pietersz beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering en erg mooi product. Helemaal zoals verwacht.

Linda Potiek beoordeelde op 2018-08-21

Ik vond de website erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De communicatie was netjes en in orde, het product had ik super snel in huis.

Adrienne Machielse beoordeelde op 2018-08-20

Precies wat ik wilde

Karin Rensen beoordeelde op 2018-08-18

NN beoordeelde op 2018-08-10

Order geplaatst op zondag en dinsdag afgeleverd. Keurig bericht gekregen bij verzending. Helemaal volgens de omschrijving op de site.

Marlene beoordeelde op 2018-08-10

Mooi tafelkleed, snel geleverd.

W.F. Verschuren beoordeelde op 2018-08-07

Goede communicatie,feedback en zeer snel geleverd!

Mieke Noor beoordeelde op 2018-08-07

Zeer snel, keurig verzorgd . Snelheid is wat mij betreft niet zo erg nodig, want als mensen voor mij 's nachts moeten werken, dan voel ik me daar een beetje bezwaard bij.

een klant beoordeelde op 2018-08-04

Bestelling geleverd zoals aangegeven.

Footlogics- Moniek Martens beoordeelde op 2018-08-03

Snelle geruisloze bestelling en levering :)