Bekkerstraat 42
3572SJ Utrecht

8,6

Bol.com 582 8,6

Ophelie Duller beoordeelde op 2018-06-18

Ik had op donderdag een bestelling gedaan en op maandag nog steeds niet in huis! Een mail gestuurd, wel snel een reactie, maar zeer teleurstellende reactie. Helaas, voor mijn geen bestelling meer op deze site!

Reactie van mixmamas:
Beste Ophelie

Het kan soms voorkomen dat er een ongeluk gebeurd bij het transportbedrijf, dat er iets stuk gaat, dat er een chauffeur uitvalt, dat er code rood voor het verkeer wordt afgegeven... Daarom is het altijd wijselijk niet op het laatste moment te bestellen.

Wij hebben je pakketje op de avond van je bestelling overgedragen aan DHL. Sneller kan geen enkele webshop leveren.

Het is jammer dat je ondanks onze snelle overdracht aan DHL en ondanks dat wij bij DHL een onderzoek hebben laten starten naar deze bezorging onze gehele webshop en onze gehele klantenservice naar beneden haalt maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je je op een pakketje verheugd hebt en dit komt niet op tijd aan dus ik begrijp het ook wel weer.

Vriendelijke groet,

Edith de Roy

Lenny Hoezen beoordeelde op 2018-06-08

Prima product en snelle levering!

Ingrid Voorthuis beoordeelde op 2018-05-29

Besteld en snel geleverd! Prima!

jos daniels beoordeelde op 2018-05-28

snelle levering

Wendy beoordeelde op 2018-05-28

Veel keus in producten, niet duur en overzichtelijke site. Goede communicatie en supersnel product geleverd. Hee blij met het ronde tafelzeil!

Tamara Verhoeven beoordeelde op 2018-05-27

Prima webshop.

Floor Jaspers-Gerritsma beoordeelde op 2018-05-22

Prachtige spullen en snelle service, top!

J.C. Brakenhoff beoordeelde op 2018-05-21

goed product , snelle levering.

Wanda Leerssen beoordeelde op 2018-05-17

Mooi kleed, gebruiken we op onze ronde tuintafel met een diameter van 150cm.

Liesbeth beoordeelde op 2018-05-14

Snelle service, mooie afwerking.

Corina Gijsman beoordeelde op 2018-05-11

Snelle nette levering kwaliteit top

Leo Uilenberg beoordeelde op 2018-05-07

Super snelle levering. Top geregeld.

C Amelink beoordeelde op 2018-05-05

goede snelle levering

John Nijhuis-Pollack beoordeelde op 2018-05-04

Redelijk snel geleverd. (3d) Doen wat ze beloven. Prima.

anne kuijer beoordeelde op 2018-05-04

Snelle levering, niets op aan te merken

Margriet Verhoog beoordeelde op 2018-04-29

Tevreden. Op tijd bezorgd en netjes verpakt.

Astrid Elise Klijmeij beoordeelde op 2018-04-29

1 tafelkleed was behoorlijk verschoten. Ik had dit kleed nodig dus ik heb het kleed zò geknipt dat je het niet ziet. Jammer.

Sandra Pastoor beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering en afhandeling!

Julianne van Megen beoordeelde op 2018-04-20

Prima bestelafhandeling / bezorginformatie. Goed produkt