Spanjaarskrocht 14b
2211ES Noordwijkerhout

Fred Rook beoordeelde op 2018-05-19

Tijdsduur van de levering was exact zoals men vooraf omschreven had.

Angela beoordeelde op 2018-05-15

Kreeg direct bericht wanneer het pakketje verstuurd kon worden. Bij aankomst zag ik dat 1 van de artikelen een beschadiging had. Ik heb dit gemeld en dit is door het bedrijf direct goed opgelost.

Tim Korpel beoordeelde op 2018-04-07

Goedproduct voor een mooie prijs.
Snelle levering.

Saskia beoordeelde op 2018-04-07

Duidelijke info over levering, goede prijs, goed product

Peter beoordeelde op 2018-03-29

Gezocht op internet, gevonden, bezorgd, goed zoals het hoort.

illes van winkel beoordeelde op 2018-03-21

Helemaal tevreden. Snel te bestellen. Gemakkelijk te bestellen. Snelle en keurige levering. Helemaal top!

Annelies Groenveld beoordeelde op 2018-03-12

duidelijke website, zo geregeld en de volgende dag al geleverd!! dikke pluim hiervoor...

I Janssen beoordeelde op 2018-03-08

Ontevreden
Product dat op voorraad was zaterdag besteld, buiten de order bevestiging de vrijdag nog steeds niets vernomen. Gemaild, hierop kreeg ik het antwoord dat de bestelling dinsdag zou komen. Er was vertraging ivm vakanties.
Vreemd dat dit nergens vermeld stond op de site of in de orderbevestiging. Hier had ik geen rekening mee gehouden gezien het beeld dat geschetst wordt bij de veelgestelde vragen over wanneer men de bestelling kan verwachten. De bestelling was eigenlijk bedoeld als cadeautje. Helaas kwam het te laat binnen.

Reactie van planthetsimpel:
Goedemorgen, wat jammer dat je ontevreden over ons bent. We hadden de tijdelijke vertraging gecommuniceerd bij de bestelknop. We zullen in de toekomst dit ook in de orderbevestiging communiceren om verwarring en teleurstelling te voorkomen. Ik wil je er nog op wijze dat je recht hebt op een bedenktijd van 14 dagen om het product kosteloos te retourneren. Excuses voor de vertraging en alvast een fijn weekend.

Michele Knol beoordeelde op 2018-03-08

Heel tevreden, eerste levering duurde wat langer ivm vakantieperiode, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld. Bij ontvangst bleek een deel van de bestelling gebroken te zijn, zonder problemen werd dit opnieuw verzonden zonder kosten. Dit was binnen twee dagen binnen. Kortom, perfecte service!

Priscilla Rump beoordeelde op 2018-02-25

Frank van Galen beoordeelde op 2018-02-22

Supersnelle levering, en werd steeds met updates op de hoogte gehouden!

Hans Scheffers beoordeelde op 2018-02-01

Zaterdag besteld, dinsdag netjes afgeleverd

Annemiek Bouwmeester beoordeelde op 2018-01-28

Super tevreden had op 2 dagen gerekend maar was met 1dag al in huis

Karin Lendfers beoordeelde op 2018-01-28

Ik heb voor de eerste keer op de site iets besteld, en ben helemaal tevreden. Bevestig van order via mail. Een nieuwe mail op het moment dat pakketje ingepakt was met rekening, binnen twee werkdagen geleverd. Top.

T.S.Y. Boumans beoordeelde op 2018-01-14

Proces van bestellen etc loopt prima, maar 3 producten bloembollen Amaryllis in zakje waren beschimmeld, onbruikbaar en wortels weggerot. Ik moet er nog achteraan, maar misschien kunnen jullie dat voor mij?

Reactie van planthetsimpel:
Bedankt voor de positieve reactie. Uiteraard is dit niet de bedoeling en we zullen je in een persoonlijke email uitleggen hoe we dit gaan oplossen.

M.B.C. Wissen van beoordeelde op 2018-01-07

Prima! Zo besteld en inderdaad snel geleverd!

Nelly Roek beoordeelde op 2017-12-17

Een prima service. ik heb telefonisch besteld,de website gaf aan uitverkocht.Het was toch mogelijk omte bestellen.
Snel geregeld, netjes verpakt en snelle bezorging.
Prima dus!

Lucie Timmerman beoordeelde op 2017-12-10

Ik heb nu al voor tweede keer bloembollen hier besteld en ben zeer tevreden met hun diensten en producten. Alles was naar mijn wens. De communicatie tussen mij en de webwinkel PLANTHETSIMPEL heel goed en levering was snel (de bestelling direct volgende dag binnen). Alles was netjes ingepakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Vera Stastra beoordeelde op 2017-12-05

Snel geleverd, goed ingepakt.

Lucie Timmerman beoordeelde op 2017-12-04

Levering is heel snel. Binnen twee dagen alles ontvangen. Netjes gepakt. Kleine minpuntje is dat amaryllisbollen zijn al te veel uitgelopen (ze steken ca 5 cm boven het doosje). Dat vind ik jammer. Ik wil het als een cadeautje geven maar het is lastig om in te pakken. Voor de rest was echt alles in orde!!