Spanjaarskrocht 14b
2211ES Noordwijkerhout

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Janneke Holtman beoordeelde op 2017-08-14

Snel en perfect!

Carola Hendriks beoordeelde op 2017-08-12

Makkelijk bestellen, betalen en nog een snelle levering ook!

Joyce De Visser beoordeelde op 2017-07-11

Heel tevreden, snelle levering en keurig een instructie erbij om de kwetsbare producten juist en heel uit de verpakking te krijgen, perfecte service

Peter Hooftman beoordeelde op 2017-07-10

Goede website, prima informatie over producten, prijzen en voorraad en een prima afhandeling van de bestelling.

Denise Doeve beoordeelde op 2017-06-29

Prima service

HJ beoordeelde op 2017-06-25

Snelle levering en goed verpakt.

May Hoezen beoordeelde op 2017-06-23

Perfecte en snelle en goed verpakte service, TOP

Kritische tuinfan beoordeelde op 2017-06-18

Overzichtelijk bestellen, makkelijk , snelle levering,

Kelly Haynes beoordeelde op 2017-06-17

Perfect, snel geleverd!

M Meijer beoordeelde op 2017-06-15

Snel en volgens afspraak geleverd

Yvette Roosendaal beoordeelde op 2017-06-05

Snelle en vlotte service. Artikel ook heel erg netjes verpakt.

Patrice Herremans beoordeelde op 2017-06-01

Voor het eerst bij ''planthetsimpel'' besteld en een zeer tevreden klant! Het bestellen ging vlot. De levering was binnen de beloofde tijd en ik was verrast door het leuke bedankkaartje dat werd meegestuurd.
Mocht ik nog iets uit het gamma nodig hebben, kom ik zeker terug op jullie site kijken.
Ook bedankt voor de superservice.
Met vriendelijke groeten Patrice Herremans ( België ).

Jeroen Bergsma beoordeelde op 2017-05-29

Bestellen. Betalen. Ontvangen .klaar. Zoals het hoort zonder problemen en snel.

Daan Visser beoordeelde op 2017-05-21

Snelle bezorging van mijn bestelling. Bijenhotels zijn goede kwaliteit en met name dat deze op een sociale werkplaats gemaakt zijn, is voor mij een reden om snelmweer een bestelling te doen!

P. Podkin beoordeelde op 2017-05-13

Snel verzonden en goed verpakt, een prima manier om te bestellen wanneer je niet naar het plaatselijke tuincentrum kunt.

Elnora Bolhuis beoordeelde op 2017-05-04

Snelle levering, goed verpakt, juiste producten. Meer kan ik niet vragen.

Yolanda van Oosterhout beoordeelde op 2017-05-04

Je wordt vanaf het begin van je bestelling tot aan de levering van alles goed op de hoogte gehouden.
Maandag besteld en dinsdag al in huis!

Irma Draaijers beoordeelde op 2017-04-18

ik heb twijfels of het product wat ik heb gekocht wel goed functioneerd

Nicole beoordeelde op 2017-04-17

Ik had twee setjes glazen watergevers besteld. Ondanks de goede verpakking was de inhoud van een van twee dozen helaas beschadigd aangekomen. Ik heb foto's gemaild en had heel snel reactie gekregen met een passende oplossing. Heel blij met de snelle en vlotte service.

Sonja Kana beoordeelde op 2017-04-15

Snel geleverd en hele mooie plantenbak voor de regenpijp.
Heel tevreden.