Spanjaarskrocht 14b

Sineke Janssen -de Witte beoordeelde op 2018-11-21

Romano Bambacht beoordeelde op 2018-11-15

Marije Grave - Koster beoordeelde op 2018-10-05

Eelco Veltman beoordeelde op 2018-10-03

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling.

Anja van Houten beoordeelde op 2018-09-28

Snel en prima

M. Geel beoordeelde op 2018-09-15

3 insectenhotels besteld, 2 dagen later in huis. Tevreden!

Debby Roos beoordeelde op 2018-09-15

Ben heel erg tevreden. Er was een planten waterdruppelaar kapot gegaan tijdens het vervoeren heb een berichtje gestuurd en werd gelijk heel netjes beantwoord. Er is die zelfde dag nog is er een nieuwe naar mij opgestuurd die ik de dag erna al in huis had. Super bedankt.

M De jong beoordeelde op 2018-09-14

Het was zeer goed ingepakt en was vrij snel bezorgd

Bjorn A beoordeelde op 2018-09-13

Danielle van Steen beoordeelde op 2018-09-02

Uitstekende service. Ik had iets besteld wat niet op voorraad bleek, ik kreeg direct een mailtje met een ander voorstel en binnen 2 dagen had ik de spullen in huis, keurig verpakt.

Anja Jonker beoordeelde op 2018-08-26

Isabel beoordeelde op 2018-08-23

Top

Geesje Stolk beoordeelde op 2018-08-21

Chris van der Velde beoordeelde op 2018-08-16

Gerard Krijgsman beoordeelde op 2018-07-27

Het product is beschadigt, maar aanbod gekregen om het te vervangen. Prima service.

R Vissers beoordeelde op 2018-07-22

E.H. Jasperse beoordeelde op 2018-07-19

De vogeltjes zijn prachtig, maar er was er een al kapot bij aankomst. Dat was jammer. Ze zijn heel kwetsbaar.
Tot mijn grote verrassing krijg ik een nieuwe vogel toegestuurd!
Zeer attent!!

Reactie van planthetsimpel:
Goedemorgen Els,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets met schade aankomt. We sturen dan ook vandaag een nieuwe vogel naar je toe die je morgen kan verwachten. Excuses voor het ongemak en alvast een fijn weekend.

Diego Minguez Pastor beoordeelde op 2018-07-16

Anemoon van Harlingen beoordeelde op 2018-07-05