Spanjaarskrocht 14b
2211ES Noordwijkerhout

Nelly Roek beoordeelde op 2017-12-17

Een prima service. ik heb telefonisch besteld,de website gaf aan uitverkocht.Het was toch mogelijk omte bestellen.
Snel geregeld, netjes verpakt en snelle bezorging.
Prima dus!

Lucie Timmerman beoordeelde op 2017-12-10

Ik heb nu al voor tweede keer bloembollen hier besteld en ben zeer tevreden met hun diensten en producten. Alles was naar mijn wens. De communicatie tussen mij en de webwinkel PLANTHETSIMPEL heel goed en levering was snel (de bestelling direct volgende dag binnen). Alles was netjes ingepakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Vera Stastra beoordeelde op 2017-12-05

Snel geleverd, goed ingepakt.

Lucie Timmerman beoordeelde op 2017-12-04

Levering is heel snel. Binnen twee dagen alles ontvangen. Netjes gepakt. Kleine minpuntje is dat amaryllisbollen zijn al te veel uitgelopen (ze steken ca 5 cm boven het doosje). Dat vind ik jammer. Ik wil het als een cadeautje geven maar het is lastig om in te pakken. Voor de rest was echt alles in orde!!

Wilma van der Aalst beoordeelde op 2017-12-02

artikel is goed wat betreft prijs kwaliteitsverhouding.
leveren is ook goed gegaan
Tevreden dus

Sylvia beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden, netjes verpakt en binnen 1 dag in huis.

A.J. beoordeelde op 2017-11-26

Ik ben heel tevreden over de snelle afhandeling van mijn bestelling, de volgende dag tussen de middag al binnen!!!!

Cissy Strijbosch beoordeelde op 2017-11-23

Een eerlijk bedrijf omdat ik na een voor mij terleurstellende verzending een correcte oplossing aangeboden kreeg ik kon zelfs kiezen uit meerdere opties om mezelf tevreden te stellen. Top Planthetsimpel voor het serieus nemen van je klanten en het zoeken van een snelle oplossing. Dank je wel.

E Doomen beoordeelde op 2017-11-02

Snel geleverd ,goed verpakt ,zien er mooi uit .

john ammelrooy sprangers beoordeelde op 2017-11-02

Snel geleverd alleen de plant was al uitgelopen en was gebroken

Reactie van planthetsimpel:
Hallo John, wat vervelend dat je ervaring met ons niet positief is geweest. We hadden liever gehad dat je contact met ons had opgenomen over de schade. We lossen dit soort zaken namelijk altijd snel en correct op. Ik zal je nog een mail sturen om je verder te informeren.

David Duif beoordeelde op 2017-10-26

Degelijk product: Ideaal om mijn plant water te geven en sproeien

Geert Smet beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering. Zeer goede dienstverlening.

Theo Wijers beoordeelde op 2017-10-10

snelle levering

Janneke Holtman beoordeelde op 2017-08-14

Snel en perfect!

Carola Hendriks beoordeelde op 2017-08-12

Makkelijk bestellen, betalen en nog een snelle levering ook!

Joyce De Visser beoordeelde op 2017-07-11

Heel tevreden, snelle levering en keurig een instructie erbij om de kwetsbare producten juist en heel uit de verpakking te krijgen, perfecte service

Peter Hooftman beoordeelde op 2017-07-10

Goede website, prima informatie over producten, prijzen en voorraad en een prima afhandeling van de bestelling.

Denise Doeve beoordeelde op 2017-06-29

Prima service