Spanjaarskrocht 14b

Henny Maas beoordeelde op 2018-06-29

Snelle bezorging

Wies Streef beoordeelde op 2018-06-22

snelle en correcte levering
product voldoet helemaal aan de beschrijving

Moniek Hannivoort beoordeelde op 2018-06-17

Heel tevreden over de verpakking
Ook het extra briefje erbij hoe de glazen plantenwatergever uit de verpakking te halen erg fijn!

Bjorn van Raaij beoordeelde op 2018-06-03

Marco Lever beoordeelde op 2018-05-20

Fred Rook beoordeelde op 2018-05-19

Tijdsduur van de levering was exact zoals men vooraf omschreven had.

Angela beoordeelde op 2018-05-15

Kreeg direct bericht wanneer het pakketje verstuurd kon worden. Bij aankomst zag ik dat 1 van de artikelen een beschadiging had. Ik heb dit gemeld en dit is door het bedrijf direct goed opgelost.

Tim Korpel beoordeelde op 2018-04-07

Goedproduct voor een mooie prijs.
Snelle levering.

Saskia beoordeelde op 2018-04-07

Duidelijke info over levering, goede prijs, goed product

Peter beoordeelde op 2018-03-29

Gezocht op internet, gevonden, bezorgd, goed zoals het hoort.

illes van winkel beoordeelde op 2018-03-21

Helemaal tevreden. Snel te bestellen. Gemakkelijk te bestellen. Snelle en keurige levering. Helemaal top!

Petra Van den Honert beoordeelde op 2018-03-19

Annelies Groenveld beoordeelde op 2018-03-12

duidelijke website, zo geregeld en de volgende dag al geleverd!! dikke pluim hiervoor...

I Janssen beoordeelde op 2018-03-08

Ontevreden
Product dat op voorraad was zaterdag besteld, buiten de order bevestiging de vrijdag nog steeds niets vernomen. Gemaild, hierop kreeg ik het antwoord dat de bestelling dinsdag zou komen. Er was vertraging ivm vakanties.
Vreemd dat dit nergens vermeld stond op de site of in de orderbevestiging. Hier had ik geen rekening mee gehouden gezien het beeld dat geschetst wordt bij de veelgestelde vragen over wanneer men de bestelling kan verwachten. De bestelling was eigenlijk bedoeld als cadeautje. Helaas kwam het te laat binnen.

Reactie van planthetsimpel:
Goedemorgen, wat jammer dat je ontevreden over ons bent. We hadden de tijdelijke vertraging gecommuniceerd bij de bestelknop. We zullen in de toekomst dit ook in de orderbevestiging communiceren om verwarring en teleurstelling te voorkomen. Ik wil je er nog op wijze dat je recht hebt op een bedenktijd van 14 dagen om het product kosteloos te retourneren. Excuses voor de vertraging en alvast een fijn weekend.

Anna Swinnen beoordeelde op 2018-03-08

Michele Knol beoordeelde op 2018-03-08

Heel tevreden, eerste levering duurde wat langer ivm vakantieperiode, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld. Bij ontvangst bleek een deel van de bestelling gebroken te zijn, zonder problemen werd dit opnieuw verzonden zonder kosten. Dit was binnen twee dagen binnen. Kortom, perfecte service!