Spanjaarskrocht 14b

Thécla van der Laan-Elferink beoordeelde op 2019-07-19

marian rombouts beoordeelde op 2019-07-08

correcte levering

Marianna Borghoff beoordeelde op 2019-07-07

Het paddenstoeltje steker was het stokje losgelaten en een van de potjes had n deuk onderin.
K vond de kwaliteit daarom minder als k had verwacht.

Yvonne Klemann-de Keijzer beoordeelde op 2019-07-06

Joos van Oppenraaij beoordeelde op 2019-06-26

Na bestelling direct opgepakt en verzonden ! Dus dezelfde avond nog mail, dat pakket afgegeven was, met trac &trace.
Door een storing is pakket weliswaar dagen later bezorgd, echter daar kon -planthetsimpel- niets aan doen !

Angela van der Wielen beoordeelde op 2019-06-24

Plantengever glazen vogeltjes was uitverkocht en ik zou een mail krijgen als het weer beschikbaar zou zijn. De mail heb ik zeker gekregen, wat een service !

J Griffith beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden Snelle bestelling Ik werd ingelicht toen mijn gewenste product voorradig was Top

R van Hemert beoordeelde op 2019-06-22

Uut Kea beoordeelde op 2019-06-20

Goed en snel

Willy ridder beoordeelde op 2019-05-16

ik vindt de verzend kosten te duur ik had er nog wel wat willen hebben maar ik vindt te duur

Bianca De jong beoordeelde op 2019-04-30

snelle verzending goed verpakt top.

D. Tuenter beoordeelde op 2019-04-20

Bestellen ging eenvoudig en correct , levering ging goed en was goed verpakt en kon goed gevolgd worden middels track en tracé.

Geertje Alleblas beoordeelde op 2019-03-27

Agnes Bialowas beoordeelde op 2019-03-09