Nieuwe Markt 6
8102 CG Raalte
KvK 61915882

Google Plus/Places - 10,0

C. Martins Dias beoordeelde op 2018-06-09

Geweldige en snelle service!! We hebben meteen een tweede matras besteld.

Reactie van slaapopmaat.nl:
We zijn blij dat u lekker slaapt en bedankt voor deze positieve beoordeling.

T beoordeelde op 2018-06-08

Het matras is mooi en goed afgewerkt.
De levering is perfect verlopen alleen konden wij het niet volgen via de transporteerder zodat we de hele dag thuis moesten blijven.
Het zou fijner zijn als er een tijd van levering genoemd zou worden.

Beste T,

Bedankt voor uw feedback. Wij gaan ermee bezig en wensen u een fijne nachtrust.

Peter beoordeelde op 2018-05-26

Tevreden, matras voldoet aan verwachting en werd keurig op de gewenste datum afgeleverd

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt Peter, Fijne nachtrust gewenst.

Luka beoordeelde op 2018-05-05

Heel fijn bedrijf! De maat van het matras klopt precies en het slaapt super. De bezorging is goed gegaan en het matras werdt goed beschermd aangeleverd. De communicatie met Slaapopmaat is erg fijn en ik vind het ook heel prettig dat ze me actief benaderd hebben op het moment dat er nog vragen waren over mijn bestelling.

Reactie van slaapopmaat.nl:
En wij vinden het fijn dat je lekker slaapt. Bedankt voor deze feedback.

Guus Kooijman beoordeelde op 2018-05-04

Matras past perfect aan de hand van de aangeleverde mallen. Geleverd volgens afspraak.

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt Guus, en slaap lekker!

JHendriks beoordeelde op 2018-04-24

Erg tevreden goed geadviseerd welke matras ik moest kiezen voor onze caravan.keurig afgeleverd in verpakking slaapt heerlijk

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt voor deze positieve feedback. En een fijne nachtrust gewenst.

Adri beoordeelde op 2018-04-24

Duidelijke afspraken die goed nagekomen worden.

Reactie van slaapopmaat.nl:
Hoi Adri, bedankt voor deze positieve feedback. Slaap lekker!

wim smit beoordeelde op 2018-04-24

Heel tevreden. Bang dat de maten niet zouden kloppen had ik de maten erbij gezet. Keurig teruggebeld voor overleg. Standaardmatras zou opgestuurd worden. Na 5 dagen werd hij bezorgd. Past!

Reactie van slaapopmaat.nl:
Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Fijne nachtrust gewenst!

massink beoordeelde op 2018-04-05

Goed advies van vriendelijke mevrouw in de winkel.
Betaalbaar en snel geleverd

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt voor de positieve feedback, ook namens de vriendelijke mevrouw.

Sjouke Kerkstra beoordeelde op 2018-03-24

goed

thx

Dominiek Gilissen beoordeelde op 2018-03-03

Heel tevreden. Een vlotte communicatie en een duidelijk antwoord op je vragen. Een goede prijs en goede kwaliteit van de gekochte matras.

Eric beoordeelde op 2017-09-27

Ik ben heel tevreden over de bestelling. Levertijd en maatvoeren waren perfect! Oook op vragen werd snel gereageerd door slaapopmaat!

Beste Eric,

René Storcken beoordeelde op 2017-09-26

Ondanks vakantie met tussenoplossing goed geregeld.

Beste René,

Awj de graaf beoordeelde op 2017-09-15

Vrijdag besteld en keurig netjes in de zelfde week thuis en prisies hoe wij het wilde

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt voor de positieve feedback.

We zijn blij dat het product goed is afgeleverd volgens uw specificaties.

fijne nachtrust,

Henk Zweers beoordeelde op 2017-09-10

Helaas vergeten om de link van track en trace door te sturen. Na een telefoontje alsnog verstuurd, maar dat gaf weinig duidelijkheid. De dag van bezorging was volgens onze afspraak, alleen het tijdstip bood weinig helderheid: tussen 08.00 en 18.00. Geen nauwkeurige aanduiding.

Beste Henk,

Bedankt voor deze beoordeling.

Helaas bied onze vervoerder geen specifiekere bezorgtijden aan.

Jan Breet beoordeelde op 2017-09-07

Netjes en een correcte telefonische omschrijving opgegeven.
Voor alle duidelijkheid en gemak besloten we met de caravan naar Rijssen te gaan.
Dat werkte volgens ons wat beter en konden ze de maten en het model van de matrassen precies overnemen
Bij aankomst in de winkel vertelde de man daar dat de matrassen maandag klaar zouden zijn.
Deze zouden dan ingepakt worden om te worden verzonden naar ons huis.
ter plaatse kwam een heel mooi voorstel. Wij moesten nog even naar een grote caravanaccessoires winkel in Winterswijk.
We lieten daarom de caravan in Rijssen staan en wij gingen door. Rond 18.00 uur zoals afgesproken reden we via Rijssen op weg naar Lelystad.
Aangekomen in de winkel stonden onze matrassen geheel gereed en in plastic ingepakt op ons te wachten.
Geheel naar onze wens en mede het advies van de makers. De matrassen werden netje omgeruild en hun namen de oude matrassen terug, kosteloos.
voor ons niets dan lof en een top service, scheelt ons heen en weer rijden en SLAAP OP MAAT de verzendkosten.
Ga zo door SUPER>

groetjes Jan en Diny Breet Lelystad

Hoi Jan en Diny,

Wat goed dat jullie deze ervaring delen. Bedankt en een fijne nachtrust gewenst.

Dolf beoordeelde op 2017-09-05

tevreden. netjes afgeleverd. en past perfect.

Beste Dolf,

Bedankt voor deze positieve beoordeling.

Fijne nachtrust gewenst.

Ronald beoordeelde op 2017-09-02

Maten per mail geleverd, medewerker belt keurig terug met advies om matras toch rond te laten lopen voor onze caravan!! Daarna binnen een paar dagen geleverd. Uitstekende pasvorm heerlijk liggen en snelle afhandeling. Super bedankt.

Hoi Ronald,

Bedankt voor de positieve feedback. fijne nachtrust.

J Wijnen beoordeelde op 2017-08-12

goede levering en volgens afspraak op tijd geleverd

Reactie van slaapopmaat.nl:
Bedankt voor de positieve feedback.
Fijne nachtrust gewenst.

Karl S. beoordeelde op 2017-08-08

Onze caravanmatras zou binnen een week geleverd worden ,na aankondiging van de dag van bezorging.
Tot onze positieve verrassing was onze matras er eerder dan de E mail van de aankondiging.
Het slaapcomfort moeten we nog ervaren ,want we zijn nog niet weggeweest met de caravan,
maar proefliggen ging uitstekend!

Beste Karl,

We zijn blij dat jullie zo positief verrast zijn. We wensen jullie een goede nachtrust op vakantie.