Valeriaan 64
7081GZ Gendringen
+31(0)640233812

Charlie Vonk beoordeelde op 2017-04-21

Zeer tevreden, vond mijn bestelde horloge te groot heb deze geruild voor een kleiner model. De kosten voor retour zenden, en het verschil in prijs netjes en binnen een week terug gekregen. 👍👍

Hester beoordeelde op 2017-04-14

Mooie, overzichtelijke webshop. Toen mijn Armani Chronograaf binnen kwam dacht ik dat de seconden wijzer het niet deed, meteen contact opgenomen met tempori. En een paar uur later een keurige mail met afbeeldingen gekregen met uitleg. De chronograaf bleek een kleine seconden wijzer voor de tijd te hebben, de grote is voor de stopwatch. Helemaal goed opgelost dus. Gr, M.H Wolffgramm.

Dennis beoordeelde op 2017-04-12

Na lang zoeken heb ik bij Tempori eindelijk een betaalbaar automatisch horloge gevonden en besteld. Ik draag mijn Executive bijna dagelijks en altijd met veel plezier. De prijs maakt de iets langere levertijd van 7dagen helemaal goed. Dennis

K.Vincze beoordeelde op 2017-04-12

Ik heb bij Tempori een TW STEEL besteld. En na 4dagen binnen gekregen via mail netjes op de hoogte gehouden van de bestel en verzend status. De prijzen van Tempori zijn echt top een aanrader. Mvg Katja Vincze

C. Anders beoordeelde op 2017-04-10

zojuist mijn bestelde Serene Marceau Diamond S001.07 binnen gekregen. Zeer goed verpakt en een dag eerder dan verwacht. De prijs was ook super, kortom erg tevreden en ik bestel zeker nog een keer.