Leeuwarderstraatweg 243-249
8469 AB Nieuwebrug

Herman Engelaar. beoordeelde op 2017-05-17

Na wat ingewonnen informatie over brandstoftanks, bij Vodebo, ben ik door hen op snelle en vriendelijke wijze verder geholpen. Ook de prijs was de laagste die ik kon vinden op internet. Vodebo staat met hun gegevens opgeslagen in mijn bestand voor een volgende bestelling.
Hartelijk dank.

Jan beoordeelde op 2016-02-19

Ik heb van de week een complete boegschoefset gekocht, alles snel geleverd en geweldige service.
Ze geven een goede uitleg over je aankoop en namen hier ook gewoon de tijd voor.
Er was een Kabel te kort geleverd, dit was geen probleem er komt direct een nieuwe binnen.
Kortom een zeer tevreden klant

Frederik beoordeelde op 2015-03-02

Snelle levering van filters en impellers voor mijn Volvo Penta MD2040. Alles past zoals het hoort terwijl het geen originele Volvo onderdelen zijn. Deskundig advies en een prima prijs.

hw bekker beoordeelde op 2015-02-27

goede service snelle levering en correctie wat betref verzendkorsten 5 euro terug gekregen super hoor
geweldig jullie

harry bekker rotterdam

Peter beoordeelde op 2015-02-20

Na plaatsen van mijn bestelling 1 dag later al ontvangen. Ging snel en soepel. Goed advies van vriendelijke mensen

2015