Christy's Rock Fashion

Christy's Rock Fashion

Christy's is een nieuw en klein bedrijf, waar nog persoonlijk contact is met de klant !

Christy's vind het belangrijk om de klant zo goed mogelijk te helpen en uiteraard altijd vrijblijvend, mocht wat u zoekt niet in ons assortiment zitten, laat het ons gerust weten, wie weet kunnen wij u er toch mee verder helpen.

Christy's Rock Fashion is een bedrijf dat nooit stil zit of staat, Christy's is geregeld op evenementen te vinden, hou daar voor onze site of facebookpagina in de gaten.

Voor bestellingen, vragen, suggesties of advies, staat Christy u per mail graag persoonlijk te woord, dus mail ons gerust !

Kijk rustig verder op onze site, of kom gezellig langs in onze winkel in Alkmaar !

Groetjes, Christy

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018