Watergoorweg 110D
3861MA Nijkerk
0854019670

Es beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden! Duidelijke informatie over de mogelijkheden en hoe de maten te meten op de site. Eenvoudig online te bestellen en keurig na 5 werkdagen geleverd.

FAM. Roest te Voorschoten beoordeelde op 2019-05-10

Op 9 mei 2019 een rooster van ruim 5 meter uit een stuk met gaas besteld. Vincent heeft na een van tevoren zeer goed advies de bestelling dezelfde dag nog kunnen plaatsen en, geloof het of niet, het werd de volgende dag al geleverd. Het paste precies en ziet er geweldig uit. Dit kam echt niet beter👍🏻

Godfried beoordeelde op 2019-05-07

Behoorlijk grote, oude rooster vervangen door een nieuwe rolrooster.
Vooraf wat vragen en twijfels die steeds vriendelijk en vakkundig beantwoord werden. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, en dan zeer snel, netjes aan huis afgeleverd.
Prachtige kwaliteit én service, dankjewel.

Pim beoordeelde op 2019-04-24

Zeer adequaat gereageerd op mijn telefoontje- monsters snel in huis . Rolrooster al binnen een paar dagen ontvangen. Prima verpakt en strak passend aluminium rooster RvS
Schitterend! Perfecte service! Topondernemer!

Wilbert beoordeelde op 2019-04-19

Ik kan heel kort zijn: overweldigend fantastisch, super, TOP Service.
En dan doe ik ze nog te kort.
Hadden een keuze gemaakt in kleur combinatie lat en busje. Vervolgens kregen we En een email En daarna nog een belletje of we dit zeker wisten. Ze hebben een paar staaltjes opgestuurd, waarna de keuze toch anders is geworden. Dit noem ik MEEDENKEN MET DE KLANT, waar vind je dat nog tegenwoordig.

ZEEEEER tevreden klant.

Over t product zelf, je raadt t al, ook perfect, past grandioos, mooie afwerking.

Vriendelijke groeten en keep it up

Wilbert

Ian beoordeelde op 2019-04-04

Zwart gemoffeld rooster besteld. Opgemeten via instructie op de website. Paar dagen later geleverd, heel mooi rooster en het paste perfect. 10/10

Marco beoordeelde op 2019-04-02

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg over het opmeten van het rooster. Rooster was keurig verpakten paste precies. We zijn er erg blij mee en zeer tevreden. Zeker een aanrader. marco

Fam Bus, Bussum beoordeelde op 2019-03-13

Prima product en prijs en snel geleverd. Uitstekende hulp tijdens bestelproces door ons een foto op te sturen met de door ons gekozen kleurcombinatie van rooster en busjes.

Marijke beoordeelde op 2019-03-06

proefstukjes en busjes van de door mij aangevraagde kleuren werden snel opgestuurd en het door mij aangevraagde rolrooster werd al binnen een week keurig op maat geleverd. Het staat prachtig. Een echte upgrade.
bedankt Vincent voor het goede contact!!

René Leenderts beoordeelde op 2019-03-02

Na het plaatsen van de bestelling moest ik de afmetingen nog aanpassen. Direct een e-mail verstuurd en Vincent heeft dezelfde dag al gereageerd. Binnen 4 dagen afgeleverd en echt een juweeltje. Past perfect en mooi afgewerkt. Een aanrader

Jim beoordeelde op 2019-01-12

3 sterren?
Zag overal 5 sterren staan toen ik bestelde en dat wekt vertrouwen.
Heb op zondag een kleine bestelling gedaan voor roostergaas. Kreeg direct bevestiging. De dag erna kreeg ik echter het verzoek om €8,95 extra voor verzendkosten te betalen. Prima, maar waarom niet direct bij de bestelling?
Producten werden snel geleverd. Positief.
Bij het plaatsen stuitte ik op 2 dingen. De afmetingen kwamen niet overeen met de doorgegeven maat bij de bestellingen. Een afwijking van 10 centimeter. Kan gebeuren. De geleverde combinatie van klitteband en gaas werkte echt voor geen meter. Wel goede kwaliteit, maar het hecht niet op elkaar.
Ik ben niet ontevreden, maar de hoge verwachtingen zijn niet waargemaakt en vind met name het orderproces wat vaag.

Nee: 100% 5 sterren! Ongekende service
Op zaterdag 12 januari rond 11uur plaatste ik een kritische (niet negatieve beoordeling), nadat de levering niet direct geheel aan mijn verwachting voldeed.
Binnen een half uur had ik eigenaar Vincent aan de lijn. Hij baalde oprecht en stelde alles in het werk om het ongemak te verhelpen. Zonder kosten stuurt hij nieuw gaas en bevestigingsmateriaal. Begin volgende week in huis en probleem opgelost.
Vincent is duidelijk een zeer betrokken ondernemer en streeft met zijn bedrijf naar 100% klanttevredenheid.
Ik ben uiteindelijk een dik tevreden klant en kan iedereen aanbevelen hier te bestellen. Direct mijn 3 sterren in 5 stuks aangepast!

Jauk van der Craats beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling was eenvoudig, tips om op te meten zijn prima, en het product zag er geweldig uit!

Katrien S beoordeelde op 2019-01-08

Wij kozen voor het eiken rolrooster.
1 woord: prachtig!
Super tevreden over de kwaliteit én snelle levering van dit product! én dit voor een schappelijke prijs.
Het leek te mooi voor waar te zijn na het lezen van alle beoordelingen maar dit is echt een webwinkel waar de klant op kan vertrouwen!

P.Wouters beoordeelde op 2018-10-25

We hebben een inlegraam, incl. Rolrooster besteld, en zijn super tevreden.
Super mooi gemaakt, “vakwerk”, past precies!!
Van de eerste e mail tot en met de levering, super vriendelijk en behulpzaam!
Een pluim waard, prima service!!

Arlies beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden, uitstekende service en snelle levering!

Theun Hijlkema beoordeelde op 2018-10-04

Na alle beoordelingen te hebben gelezen was het bijna te mooi om waar te zijn, maar mijn bevindingen zijn dat dit bedrijf het meer dan waar maakt. Ik had een inlegrooster besteld met losse onderdelen voor mijn bestaande rooster. Het advies wat ik kreeg van de klantenservice was dat ik beter het hele rooster kon vervangen. Ik ben heel blij dat ik dit advies heb opgevolgd. Dan over de levering dit is binnen de afgesproken tijd geleverd.

Monique beoordeelde op 2018-09-30

Dinsdag besteld en vrijdag in huis super mooi

Martine beoordeelde op 2018-09-14

Heel tevreden, zondag besteld en begin van de week even contact over het opmeten. Vrijdag was het rooster er met gaas en past perfect

Frans beoordeelde op 2018-09-10

Uitstekend! Een prachtig, degelijk product. Ziet er hartstikke strak uit. Binnen 4 dagen had ik het in huis. Chapeau!

Anne-Marijke Medenblik beoordeelde op 2018-08-30

Ook wij waren sceptisch over al die goede ervaringen. Eerst zien dan geloven.
Tijdens de vakantie het rooster ingemeten. Wij wilde er ook het gaas bij.
Er bleek een zomeractie te lopen, dus ik heb ze ven gemaild om te vragen hoe dit werkt. Kreeg gelijk keurig ondanks de vakantie een bericht terug.
Deze week hebben wij het rooster en het gaas op maat binnen gekregen en het paste perfect! Toch altijd even spannend of je het wel goed gemeten hebt :).
Het gaas eronder is echt een uitvinding! Wat hebben wij hier jaren lang een hoop ergernis om gehad. Alles wat de put in viel en het vuil dat het aantrok. Ook niet het fraaiste gezicht.
Kortom, wij zijn DIK tevreden en jullie verdienen echt een pluim!