Watergoorweg 110B
3861MA Nijkerk
0854019670

Arjen uit Leiden beoordeelde op 2018-04-14

Mooi product, na prima service en meedenken. Heel erg tevreden!

Remco beoordeelde op 2018-03-26

Zeer tevreden over het totaal. Reageren zeer snel op mailcontact en denken actief mee over een bestaande situatie of wensen over het product. Het resultaat is werkelijk top ! Wij hebben een glanzend zwart aluminium rolrooster besteld met de zogenaamde “luxe” zwarte PVC buisjes. Ligt in een zwart gespoten inlegraam ( extern laten maken ) in een eiken vloer. Echt een super resultaat. Zeer snelle levering. Aanrader wanneer men een rolrooster zoekt.

Pluymers Eddy beoordeelde op 2018-03-22

Zeer tevreden over de hele lijn.Verschillende vragen gesteld over het rolrooster en steeds een snel en duidelijk antwoord gekregen van Vincent.Zelfs in de late uren of in het weekend (zelfs zondags).Maandag besteld,donderdag geleverd is snelle service.Gaas onder het rooster is zeker een meerwaarde en zeer makkelijk te plaatsen.Kortom,rolroosterwinkel.nl is top en kan vanuit Vlaanderen deze firma warm aanbevelen.
Een tevreden klant!

George beoordeelde op 2018-03-07

Uitstekend en snel gereageerd op mijn vragen m.b.t mogelijkheden voor een inlegraam, rooster en gaas. Zelfs in de avonduren reactie via e-mail. Spullen besteld en communicatie over levertijd, betaling en mogelijkheid voor afhalen was perfect.
Perfecte pasvorm en afwerking. EEN DIKKE 10!

A. Withagen beoordeelde op 2018-02-20

Voor deze zaak een 10+. Nieuwe covector rooster besteld, geregeld vriendelijk contact gehad over wat er mogelijk was. Bijzonder vriendelijke reacties terug. Eindresultaat is fantastisch geworden. Exact de maten die ik had doorgegeven zijn aangehouden. Was uiteindelijk uitrollen en erin leggen, 1 minuut werk met een verbluffend mooi resultaat. Levering was snel en prima op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering. Ik kan deze zaak / webwinkel zeer zeker aanraden voor een ieder.

Eric beoordeelde op 2018-02-01

Een kleine week geleden rolroosterwinkel gevraagd om enkele monsters. Deze lagen de volgende dag al in de brievenbus incl verschillende busjes (goed meegedacht).
Op zondagen de convectorput nauwkeurig opgemeten en alles besteld via de webwinkel.

Dinsdag kreeg ik een email dat het rolrooster verzonden was via DPD met tracktrace code.

Vandaag (donderdag) het resultaat ontvangen, een prachtig resultaat en een zeer mooie kwaliteit. Goede service en snelle levering. Echt top!

Christel beoordeelde op 2018-01-24

De service was persoonlijk, goed en snel. We zijn helemaal tevreden met ons nieuwe rolrooster, hij staat perfect. Goed gemaakt, mooi afgewerkt, helemaal top!

J.A. Hogewoning, Voorhout beoordeelde op 2017-12-22

Ons oude merbau rooster lag twintig jaar; er waren twee latjes gebroken. Via internet de Rolroosterwinkel gevonden. Volgens de beschrijving op de site nauwkeurig de maten genomen en een nieuw rooster besteld. Twee dagen later kregen we bericht dat het nieuwe rooster was verzonden. Werd gratis thuisbezorgd. Past perfect! Ziet er prachtig uit. Helemaal blij mee!!

Casper Gerritse beoordeelde op 2017-10-06

Hele goede service! Er waren wat onduidelijkheden over onze put, maar ik kon altijd bellen voor vragen en alles werd duidelijk uitgelegd. De levering was ook erg snel!

Robert beoordeelde op 2017-09-07

Zeer tevreden, ondanks drukte na bouwvak, convectorput-rooster op maandagavond besteld, vrijdag in huis. Als bezorgdienst geen fout had gemaakt zelfs donderdag mogelijk!

Sander beoordeelde op 2017-07-22

Wij geven deze webwinkel een dikke 10
We zijn perfect geholpen
Vroegen op 3 verschillende stalen die de volgende dag al in huis waren
En zijn telefonisch heel vriendelijk en top te woord gestaan
Verder is het pakket goed verpakt verstuurd via DHL en is dit gewoon goed gegaan
Rooster past perfect en ziet er super mooi uit
Wij zijn heel erg blij met het eind resultaat
Vincent Bedankt!!

Ab H beoordeelde op 2017-05-18

Na 5 werkdagen heb ik de bestelde rolrooster binnen. Alles precies zoals is toegezegd en op de mm nauwkeurig zoals aangevraagd . Helemaal Top Ab H

Frank beoordeelde op 2017-05-07

Nieuwe covector rooster besteld , super mooi geworden , snel geleverd en een zeer behulpzaam verkoper , deze webwinkel raad ik aan iedereen aan

Fam. Gadaen beoordeelde op 2017-04-23

Heel praktische website. Ik had verschillende afmetingen gaas nodig, en kon van te voren precies berekenen wat het zou kosten. Bestelling ging vervolgens ook heel gemakkelijk. De volgende dag kreeg ik al een telefoontje waarbij ik heel klantvriendelijk benaderd werd en uitleg kreeg over het door mij bestelde product. De dag daarna werd mijn pakket al geleverd! En als verrassing hoefde ik ook nog géén verzendkosten te betalen! Helemaal top !!!

Erna beoordeelde op 2017-04-18

Wauw! Ik ben zeer tevreden over de fijne levering, goed contact en track en trace wanneer je je rolrooster kunt ontvangen. Ik ben heel blij met deze webwinkel.

Een echte aanrader. Kijk gewoon goed naar de manier van opmeten (uitleg staat op de site) en dan komt alles goed.

Pakket zat goed ingepakt en was makkelijk zelf uit te rollen. Ik ben zeer tevreden!

Judith D. beoordeelde op 2017-03-06

Na kort telefonisch contact lag er de volgende dag een envelopje met een 2-tal staaltjes op de mat. Op basis hiervan het rooster besteld en binnen 4 dagen werd het bezorgd. Keurig verpakt en exact op maat. Wij zijn heel erg tevreden! Dank u wel. Groet J. en L.

Hans Beijersbergen beoordeelde op 2017-03-01

Jammer dat ik niet nog een rooster nodig heb!
Wat een fijne ervaring om eens bij een bedrijf terecht te komen die weten wat service is en zich aan de afspraken houdt. Een paar keer contact gehad met Vincent en steeds weer kreeg ik heldere uitleg of kon mijn wensen bijgesteld worden. Een voorbeeld voor veel bedrijven of providers die totaal geen klantenbinding hebben. En als laatste een super prijs/kwaliteit verhouding!

e. vonk beoordeelde op 2017-01-31

Vlotte levering! Prachtig rooster. Aluminium brons. We zijn er erg blij mee en hadden het al jaren eerder moeten doen. Het meten is het allerbelangrijkste. De instructies zijn duidelijk en hetvrooster past perfect.

Martin beoordeelde op 2017-01-20

Ik sluit mij aan bij de anderen. Prima webwinkel. Ik had nog wat vragen, die werden snel beantwoord. Daarna snelle levering. En uiteraard het belangrijkste .... een mooi rooster. Aan te bevelen.

J. Rabin beoordeelde op 2017-01-15

Ik zou willen dat ik vaker een rolrooster nodig had, want wát een plezier om bij deze webwinkel iets te bestellen. De service is ongekend, Vincent reageert enorm snel op iedere vraag en elk verzoek. Hij geeft buitengewoon goed aan hoe het proces verloopt en wat je kunt verwachten. Vincent en zijn team zorgen ervoor dat je met een gerust hart een maatproduct online kunt bestellen, en dat is wat mij betreft uniek in Nederland. Heel veel dank voor de fantastische service!