Watergoorweg 110B
3861MA Nijkerk
0854019670

Casper Gerritse beoordeelde op 2017-10-06

Hele goede service! Er waren wat onduidelijkheden over onze put, maar ik kon altijd bellen voor vragen en alles werd duidelijk uitgelegd. De levering was ook erg snel!

Robert beoordeelde op 2017-09-07

Zeer tevreden, ondanks drukte na bouwvak, convectorput-rooster op maandagavond besteld, vrijdag in huis. Als bezorgdienst geen fout had gemaakt zelfs donderdag mogelijk!

Sander beoordeelde op 2017-07-22

Wij geven deze webwinkel een dikke 10
We zijn perfect geholpen
Vroegen op 3 verschillende stalen die de volgende dag al in huis waren
En zijn telefonisch heel vriendelijk en top te woord gestaan
Verder is het pakket goed verpakt verstuurd via DHL en is dit gewoon goed gegaan
Rooster past perfect en ziet er super mooi uit
Wij zijn heel erg blij met het eind resultaat
Vincent Bedankt!!

Ab H beoordeelde op 2017-05-18

Na 5 werkdagen heb ik de bestelde rolrooster binnen. Alles precies zoals is toegezegd en op de mm nauwkeurig zoals aangevraagd . Helemaal Top Ab H

Frank beoordeelde op 2017-05-07

Nieuwe covector rooster besteld , super mooi geworden , snel geleverd en een zeer behulpzaam verkoper , deze webwinkel raad ik aan iedereen aan

Fam. Gadaen beoordeelde op 2017-04-23

Heel praktische website. Ik had verschillende afmetingen gaas nodig, en kon van te voren precies berekenen wat het zou kosten. Bestelling ging vervolgens ook heel gemakkelijk. De volgende dag kreeg ik al een telefoontje waarbij ik heel klantvriendelijk benaderd werd en uitleg kreeg over het door mij bestelde product. De dag daarna werd mijn pakket al geleverd! En als verrassing hoefde ik ook nog géén verzendkosten te betalen! Helemaal top !!!

Erna beoordeelde op 2017-04-18

Wauw! Ik ben zeer tevreden over de fijne levering, goed contact en track en trace wanneer je je rolrooster kunt ontvangen. Ik ben heel blij met deze webwinkel.

Een echte aanrader. Kijk gewoon goed naar de manier van opmeten (uitleg staat op de site) en dan komt alles goed.

Pakket zat goed ingepakt en was makkelijk zelf uit te rollen. Ik ben zeer tevreden!

Judith D. beoordeelde op 2017-03-06

Na kort telefonisch contact lag er de volgende dag een envelopje met een 2-tal staaltjes op de mat. Op basis hiervan het rooster besteld en binnen 4 dagen werd het bezorgd. Keurig verpakt en exact op maat. Wij zijn heel erg tevreden! Dank u wel. Groet J. en L.

Hans Beijersbergen beoordeelde op 2017-03-01

Jammer dat ik niet nog een rooster nodig heb!
Wat een fijne ervaring om eens bij een bedrijf terecht te komen die weten wat service is en zich aan de afspraken houdt. Een paar keer contact gehad met Vincent en steeds weer kreeg ik heldere uitleg of kon mijn wensen bijgesteld worden. Een voorbeeld voor veel bedrijven of providers die totaal geen klantenbinding hebben. En als laatste een super prijs/kwaliteit verhouding!

e. vonk beoordeelde op 2017-01-31

Vlotte levering! Prachtig rooster. Aluminium brons. We zijn er erg blij mee en hadden het al jaren eerder moeten doen. Het meten is het allerbelangrijkste. De instructies zijn duidelijk en hetvrooster past perfect.

Martin beoordeelde op 2017-01-20

Ik sluit mij aan bij de anderen. Prima webwinkel. Ik had nog wat vragen, die werden snel beantwoord. Daarna snelle levering. En uiteraard het belangrijkste .... een mooi rooster. Aan te bevelen.

J. Rabin beoordeelde op 2017-01-15

Ik zou willen dat ik vaker een rolrooster nodig had, want wát een plezier om bij deze webwinkel iets te bestellen. De service is ongekend, Vincent reageert enorm snel op iedere vraag en elk verzoek. Hij geeft buitengewoon goed aan hoe het proces verloopt en wat je kunt verwachten. Vincent en zijn team zorgen ervoor dat je met een gerust hart een maatproduct online kunt bestellen, en dat is wat mij betreft uniek in Nederland. Heel veel dank voor de fantastische service!

Martijn Geurts beoordeelde op 2017-01-14

Alleen het gaas besteld maar perfecte service en super snelle bezorging. Gaas was makkelijk te monteren en nu geen speelgoed meer in de convectorput ;)

Bart Theunissen beoordeelde op 2016-12-22

Theun:
Geheel eens met wat Laan 17 dec schrijft.
Ook ik heb dezelfde ervaring: snel en adequaat.Bart

Laan zei op 2016-12-17

Super, zeer korte levertijd. Goed verpakt en mooier dan verwacht. Beveel anderen zeker aan hier te bestellen. Nadeel is dat je niet precies weet hoe laat het geleverd wordt. Dit omdat er geen tijdvak bij staat. Helaas is hier niets aan te doen zo werkt de vervoerder DPD nou eenmaal.

Geachte heer Theunissen,

Hartelijk dank voor uw bestelling nogmaals en ook dank voor de mooie beoordeling!

Wij hebben ruime ervaring met het versturen van pakketten met alle koeriersdiensten, met koeriersdienst DPD hebben wij de beste ervaringen. Zij veroorzaken de minste transportschade en leveren vrijwel zonder uitzondering het aangeboden pakket de volgende dag af.

Als onze klanten toch liever een andere koerier willen gebruiken, bieden wij hen hiertoe de mogelijkheid. Na het plaatsen van een bestelling kunnen zij contact met ons opnemen en een andere transporteur kiezen. Wij verzenden naast DPD, ook pakketten met PostNL en DHL. Want zoals u inmiddels weet, is bij de Rolroosterwinkel de klant écht nog Koning!

Vincent | Klantenservice Rolroosterwinkel

Laan beoordeelde op 2016-12-17

Reactie van www.rolroosterwinkel.nl:
Zie alstublieft de reactie bij de beoordeling van Dhr. Theunissen, geplaatst op 22 december 2016.

P van den Eertwegh beoordeelde op 2016-11-18

Prima product, goede service, prijs is okay.

D. evers beoordeelde op 2016-11-10

Dik tevreden over bestelde rolrooster. Snel geleverd, maatvoering juist, goed verpakt, goed en vakkundig telefonisch te woord gestaan, prijsconcurrerend.
Minder vind ik dat de koeriersdienst een gebr naam en wachtwoord eist voordat tijd van levering kan worden ingezien. Onzin. Rolroosterwinkel zou dat controleren en andere koerier overwegen.

Ed van Lambaart beoordeelde op 2016-10-29

Wegens verandering van ons interieur op internet gezocht naar een nieuw rooster voor onze convectorput. Vincent stuurde ons een stukje wit aluminium zodat wij de kleur konden vergelijken met onze kunststof kozijnen. Op maandagavond het rooster besteld en op vrijdag hadden we het al in huis, Een prachtig rooster, nog mooier dan wij verwacht hadden. En de prijs is ons enorm meegevallen. Een super product, we kunnen deze webwinkel aanbevelen. Een dikke 10!!

Koppen beoordeelde op 2016-10-14

Heel tevreden. Min of meer een spoedbestelling. Snel antwoord via de mail en bestelling in 3 dagen in huis.

Marianne beoordeelde op 2016-10-14

Vandaag rooster ontvangen en het is mooie kwaliteit voor weinig geld. Echt heel erg blij mee,