Kuperssingel 110D
3833JP Leusden
0854019670

Wim L. beoordeelde op 2019-09-17

Via de email had ik info gevraagd, werd binnen 2 uur naar versturen mail, gebeld door Vincent. Na de gegeven info, order geplaatst. Zeer snelle en correctie levering. Kwaliteit van product voldoet aan verwachtingen. Kortom: prima service- snelle levering- en goede kwaliteit.....aanrader om zaken mee te doen

Marloes beoordeelde op 2019-09-17

Ik werd goed geholpen
Ben super blij met mijn mooie rolrooster ik raad iedereen aan om hier te bestellen goede service goede kwaliteit top gewoon

Nancy beoordeelde op 2019-09-14

Rol rooster snel ontvangen en past perfect. Erg mooi. Wij zijn er erg blij mee.

Esther van der Hart beoordeelde op 2019-08-30

Razend snelle levering, en wat een prachtige kwaliteit! Hij heeft meegedacht gedurende ons hele bestelproces, top winkel, van harte aan te bevelen, een dikke 10!

wendy Serlippens beoordeelde op 2019-08-29

rooster past perfect en snelle levering !

Willy en Magda beoordeelde op 2019-08-28

Website: zeer duidelijk.
Contact met Vincent : zeer goed . Alle vragen werden vlug en deskundig beantwoord.
Bestelling werd geleverd zoals afgesproken.
Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe roosters.

Lili Hoven beoordeelde op 2019-07-31

Op maandagavond besteld en op woensdag geleverd. Het rolrooster is top en past perfect. Super! Een dikke 10 !!

Frits beoordeelde op 2019-07-22

Al bij het eerste contact een goed gevoel, Vincent nam de tijd om vragen te beantwoorden en stelde voor om enkele proefstukjes op te sturen. Toen deze aankwamen wisten we zeker welke kleur we wilden hebben. Twee dagen later lag het nieuwe rooster al.
Super service

IG beoordeelde op 2019-07-21

Zeer snelle levering en paste perfect! Zoals je bij de rest van de recenties al zult lezen liep alles heel soepel met heel snelle hulp en antwoorden op je vragen!

Voesten beoordeelde op 2019-07-18

Zeer persoonlijke communicatie, duidelijk. Goede kwaliteit en zeer snelle levering en berichtgeving.

F. Bloem beoordeelde op 2019-07-15

Wij hadden redelijke haast bij het plaatsen van een nieuwe convectorrooster. Toen we telefonisch contact zochten met Vincent van Rolroosterwinkel.nl gaf hij aan dat hij zijn best zou doen om onze bestelling de volgende dag te leveren. En wat bleek, het was gelukt! De dag erna had ik een prachtig mooie nieuwe rooster van bijna 4 meter lang in huis!

Super kwaliteit, goede & vriendelijke service! Zeker aan te raden!

Dirk Deceuninck beoordeelde op 2019-07-10

Prima telefonisch en via de mail advies en service, snelle levering van het bestelde.
duidelijke instructie hoe e.e..a. aan te brengen en waar op te letten. Kortom top bedrijf, zeker aan te raden.

Lambert van de Velde beoordeelde op 2019-07-10

Super blij met onze zwart kleurige rolrooster snelle levering en goede service het opmeten is met aftrek van de millimeters ook goed berekend past perfect 👍
Echt aan te raden..

Vr groet
van de Velde..

Frank Verweij beoordeelde op 2019-07-09

Afgelopen Donderdag de bestelling gedaan voor een nieuw rooster van aluminium ter vervanging van een oud houten rooster dat er niet mooi meer uit zag. Vanochtend werd het al keurig afgeleverd. Resultaat is erg mooi en het past precies. Dank voor snelle en goede service.

Etienne Tassenoy beoordeelde op 2019-06-28

Als een webwinkel een overall 10 op 10 score krijgt, dan denkt men als nuchtere Belg, het zal wel zijn zeker, hier moet toch iets achter zitten. Men bestelt dan toch omwille van ontbreken van een dergelijke zaak in Belgie en de uitgebreide keuze. Men volgt de duidelijke instructies voor opmeten. De rooster wordt mits een klein akkefietje bij Dpd (de leverancier belde ons hiervoor zelf op) een week later geleverd. Men heeft toch wel wat schrik. Maar men legt de rol in het frame en men rolt die uit. En die past perfect. Is ontzettend mooi. Die 10 op 10 is dus echt waar verdiend. Een aanrader. Top service.

Reactie van Rolroosterwinkel:
Geachte heer Tassenoy,

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de bestelling nogmaals. Fijn om te horen dat het rooster netjes past en u helemaal tevreden bent!

Even ter nuancering van de verlate levertijd: het rooster had de volgende dag al verzonden kunnen worden en was dan nog binnen onze normale levertijd van 5 werkdagen geleverd geweest. Maar aangezien u aangaf maar 1 dag in de week thuis te zijn is dat op uw verzoek dus een week later geworden. Overigens kunnen klanten bij ons aangeven of zij bepaalde koeriersdiensten wel of juist absoluut niet aan de deur willen hebben. U kunt dat aangeven bij de 'bestelnotities' op de pagina waar u uw naam- en adresgegevens invult.

Hartelijke groet,
Vincent | Klantenservice Rolroosterwinkel

Es beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden! Duidelijke informatie over de mogelijkheden en hoe de maten te meten op de site. Eenvoudig online te bestellen en keurig na 5 werkdagen geleverd.

FAM. Roest te Voorschoten beoordeelde op 2019-05-10

Op 9 mei 2019 een rooster van ruim 5 meter uit een stuk met gaas besteld. Vincent heeft na een van tevoren zeer goed advies de bestelling dezelfde dag nog kunnen plaatsen en, geloof het of niet, het werd de volgende dag al geleverd. Het paste precies en ziet er geweldig uit. Dit kam echt niet beter👍🏻

Godfried beoordeelde op 2019-05-07

Behoorlijk grote, oude rooster vervangen door een nieuwe rolrooster.
Vooraf wat vragen en twijfels die steeds vriendelijk en vakkundig beantwoord werden. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, en dan zeer snel, netjes aan huis afgeleverd.
Prachtige kwaliteit én service, dankjewel.

Pim beoordeelde op 2019-04-24

Zeer adequaat gereageerd op mijn telefoontje- monsters snel in huis . Rolrooster al binnen een paar dagen ontvangen. Prima verpakt en strak passend aluminium rooster RvS
Schitterend! Perfecte service! Topondernemer!

Wilbert beoordeelde op 2019-04-19

Ik kan heel kort zijn: overweldigend fantastisch, super, TOP Service.
En dan doe ik ze nog te kort.
Hadden een keuze gemaakt in kleur combinatie lat en busje. Vervolgens kregen we En een email En daarna nog een belletje of we dit zeker wisten. Ze hebben een paar staaltjes opgestuurd, waarna de keuze toch anders is geworden. Dit noem ik MEEDENKEN MET DE KLANT, waar vind je dat nog tegenwoordig.

ZEEEEER tevreden klant.

Over t product zelf, je raadt t al, ook perfect, past grandioos, mooie afwerking.

Vriendelijke groeten en keep it up

Wilbert