Liezenveenweg 47
7975AX uffelte

Laura Koffijberg duisdeiker beoordeelde op 2019-05-26

Vriendelijk, plaatst je order keurig met uitleg, aanrader!

Dennis van Heumen beoordeelde op 2019-05-24

goede en vriendelijke service
duidelijke website

Geurt van es beoordeelde op 2019-05-24

Goede service en super klant vriendelijk

Esther van der Heiden beoordeelde op 2019-05-23

hele vriendelijke mensen, de bezorgers hebben netjes eerst de oude machine naar beneden gebracht daarna hebben ze nog een stekker aan mijn kabel die aan mijn trek sluiting zit, de machine geplaatst en waterpas gezet alles netjes aangesloten en een test draai gemaakt.
de wasmachine zelf nou die beschadigingen moest ik haast zoeken, prima machine perfecte bezorging. zondags besteld, maandag een belletje dat ze dinsdag de machine kwamen bezorgen. top bedrijf

David Rakers beoordeelde op 2019-05-23

Ja wat kunnen we zeggen? Vriendelijk, snel, goed geïnstalleerd, professioneel, behulpzaam. Echte aanrader! David Rakers - Zoetermeer

Gonnie Bongers beoordeelde op 2019-05-11

Gebruikte wasdroger gekocht, na 2 weken defect. Werd zonder problemen weer teruggenomen. Op woensdag gebeld en zaterdags alweer een nieuwe geleverd gekregen. Perfecte service!

Marco Kerssies beoordeelde op 2019-03-19

Vriezer besteld.
Zeer tevreden met het contact en de service van de wasgigant. Als we weer iets nieuws moeten hebben op gebied van witgoed gaan we zeker terug

Wout beoordeelde op 2019-02-06

Zeer tevreden! We hadden de pech dat de wasmachine net na de garantie periode stuk ging. Machine werd kosteloos en snel omgeruild voor een nieuwe. We zijn zeer goed te spreken over de correcte en persoonlijke manier van handelen.

Vanessa vd Brink beoordeelde op 2019-02-02

Goedkoop, snelle levering,netjes aangesloten en oude meegenomen, Blij mee

Peter beoordeelde op 2019-01-19

Snel contact en levering op de plek, oude machine meegenomen en een betaalbare droger!

Ben Stroosnijder beoordeelde op 2018-12-22

Vanmorgen een wasmachine geleverd, netjes een half uur voor aankomst gebeld, wasmachine naar 1 hoog gebracht en aangesloten en oude machine mee retour kortom prima service.

fam Pieterse beoordeelde op 2018-12-21

We hadden na levering nog een vraag en die wordt dan gewoon netjes opgelost. Prima service !

A. van Keulen beoordeelde op 2018-12-17

Prima service. Wasdroger vlot in huis en zag er als nieuw uit. Vriendelijke en behulpzame chauffeur/installateur. Aanrader.

Cathy beoordeelde op 2018-12-17

Uitstekende service en snelle
levering.

Kesteren beoordeelde op 2018-12-15

Vaatwasser top, levertijd top, aflevering keurig!

De Bruin beoordeelde op 2018-11-12

Uitstekende service. Snelle levering.

jennie beoordeelde op 2018-11-02

goede super snelle levering
aardig man die afleverde
goede wasmachine voor weinig
geld
zou iedereen kunnen aanbevelen te kopen bij wasmachinegigant
top zo doorgaan

Harry beoordeelde op 2018-10-26

Vlotte reactie op verzoek om telefonische informtie. Snel besteld en snel geleverd. Al een paar droogbeurten gedraaid. Machine is van prima kwaliteit

Tessa beoordeelde op 2018-10-13

Wasmachine besteld in het weekend, maandagochtend gebeld over de levering. Kon meteen die dag daarna. Ik kreeg een mailtje met een tijdvak van een uur. Zonder extra kosten hebben we samen de wasmachine naar de eerste verdieping getild. Daarna keurig aangesloten en getest. Goede prijs, geen onverwachte kosten.

A.Sondaar beoordeelde op 2018-10-12

Half jaar geleden een Bauknecht wasmachine gekocht na 4 maanden begon hij vreemde kuren te krijgen (niet centrifugeren of door blijven pompen. Na een telefoontje is alles naar volle tevredenheid opgelost.(Kosteloos omgeruild voor een andere nieuwe machine. ZEER GEWELDIGE SERVICE.
A.C. Sondaar.