1001sjaals

1001sjaals verkoopt sjaals uit India, Turkije en landen. Bijna alle sjaals uit de collectie zijn niet te koop in de Nederlandse winkels.

Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

Taal

• Yvonne
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

Veel keus, mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.

• Len Cassee
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

De sjaal werd zoals gewoonlijk weer zeer snel geleverd. De kleur was iets anders dan ik me op grond van de website had voorgesteld maar ik vond hem gelukkig nog steeds mooi.

• Hoe beoordeel je 1001sjaals?

• Kelly Maesen
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

Mooie sjaals, snelle levering .
    De verpakking had wel wat steviger mogen zijn, of in elk geval had de verpakking beter dichtgemaakt mogen zijn.

• Els Meijs
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

Alleen de post had wat problemen , dus de bestelling kwam pas drie dagen later. Voor de rest alles keurig.

• Tiba Spaapen
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

snel bezorgd, leuk ingepakt en precies zoals op de foto.

• Tanja
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

De gekozen sjaal past goed bij de outfit. De bestelling is vlot verstuurd en aangekomen. Top

• Theo Kleisen
    Review voor 1001sjaals

Ik kan niet anders zeggen dan top customer service, zeer netjes te woord gestaan en geholpen. Het product was ook precies zoals verwacht, super tevreden.

• Angelique Van den Berg
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

Sjaal zag er net zo uit als op de foto, heel erg mooi! Was heel netjes verpakt en snel geleverd!

• Joke de Bert
    Review voor 1001sjaals

Veel keus.
    Mooie kwaliteit. Supersnelle bezorging.

• Hetty Westerbeek
    Geverifieerde klant van 1001sjaals

Er was enorm veel keus,vond de volgorde van oplopende prijzen heel prettig winkelen. En super snelle bezorging en mooie kwaliteit wat goed te zien was op de foto